Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.581
Hallo Sportfood

Ik heb laatst zo'n pot hulkforce V2 gekocht.
Is wel lekker maar als ik het heb genomen dan word ik er zo verschrikkelijk moe van.
Totaal geen fut meer de rest van de dag. wat doe ik verkeerd?
Nog een andere vraag kan men van creatine ook kliervorming in de borsten krijgen?

alvast bedankt voor het antwoord.

Hoi Willem,

In de Hulk Force zit totaal geen stimulerende middelen, dus een crash na inname krijgen is met dit product niet mogelijk. Creatine, BCAA's, Citrulline en Beta Alanine kunnen geen vermoeidheid veroorzaken en al helemaal niet de hele dag. Zo'n effect zou hooguit kunnen als je allergisch zou reageren op 1 van deze stoffen. Ik heb het nog nooit gehoord, maar in theorie is alles mogelijk. Eet je wel goed en hoogwaardig voedsel de hele dag om een te heftige bloedsuiker spiegelschommeling te voorkomen?

Kliervorming in de borsten (gyno) is een side effect van het gebruik van bepaalde anabole steroieden. Gyno krijgen van Creatine lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Sterker nog Creatine is een lichaamseigen stof dat je lichaam ook zelf aanmaakt;)

Sportieve groeten,
Bas

---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 22:34 ----------

Ik had bij mijn vorige levering een sample van jullie gekregen van één of andere whey. Op het zakje stond nog "award winning taste". Ik ben nu die shake dus aan het drinken (chocolade smaak) en gadverdamme, ongeloofelijk hoe lekker dat is! Het zakje ligt in de vuilbak, dus ik kan nu even niet zeggen wat het merk is, maar in ieder geval: wat een streling voor mijn tong!

Ik denk dat dat een sample van Dymatize was. Die hebben de laatste tijd hun smaken erg goed op orde!:)

Laatst bewerkt:
Hoi Willem,

In de Hulk Force zit totaal geen stimulerende middelen, dus een crash na inname krijgen is met dit product niet mogelijk. Creatine, BCAA's, Citrulline en Beta Alanine kunnen geen vermoeidheid veroorzaken en al helemaal niet de hele dag. Zo'n effect zou hooguit kunnen als je allergisch zou reageren op 1 van deze stoffen. Ik heb het nog nooit gehoord, maar in theorie is alles mogelijk. Eet je wel goed en hoogwaardig voedsel de hele dag om een te heftige bloedsuiker spiegelschommeling te voorkomen?

Kliervorming in de borsten (gyno) is een side effect van het gebruik van bepaalde anabole steroieden. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand dit van Creatine kan krijgen en dit lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk.;)

Sportieve groeten,
Bas

In principe kan je ook borstkliervorming (gyno) krijgen door het gebruiken van legale testosteronboosters. Er is wel al wat onderzoek gebeurd naar bv tribulus op dat vlak. Creatine echter zal dit niet meebrengen.

• #1.583
In principe kan je ook borstkliervorming (gyno) krijgen door het gebruiken van legale testosteronboosters. Er is wel al wat onderzoek gebeurd naar bv tribulus op dat vlak. Creatine echter zal dit niet meebrengen.

Klopt Schoot al is het heel zeldzaam bij legale testboosters (vooral omdat er maar weinigen echt goed werken!).
Creatine zal deze bijwerkingen niet met zich meebrengen omdat het verder niets met je hormoonhuishouding doet.:)

• #1.584
De nieuwe Sportfood weekaanbiedingen!

Deze week:

Stacker 6th gear Creatine
(creatine mix)

Stacker BCAA Ethyl Esther (bcaa's gekoppeld aan Ethyl Ester)

Stacker Blackburn
(vetverbrander)

Allemaal voor de nice price van €26,90 en geen verzendkosten!:)

die bcaa ethyl esthers, is dat 3.200mg?

nette biedingen verder man, succes!

Oke mannen bedankt voor de uitleg, wat de hulkforce betreft ga ik het nog eens proberen dan maar.

Nogmaals dank.

• #1.588
Oke mannen bedankt voor de uitleg, wat de hulkforce betreft ga ik het nog eens proberen dan maar.

Nogmaals dank.

Graag gedaan Willem. Je kunt ook eens proberen om de helft van de dosereing van de HF te pakken en te kijken hoe je daar op reageert. Gaat dat goed, dan ga je weer naar de volledige dosering. Succes ermee!:)

Graag gedaan Willem. Je kunt ook eens proberen om de helft van de dosereing van de HF te pakken en te kijken hoe je daar op reageert. Gaat dat goed, dan ga je weer naar de volledige dosering. Succes ermee!:)

Thanx, heb ik gedaan, effect was hetzelfde pap in de benen en moe de eerste uren. Ik eet goed, genoeg en gezond. Verder eet ik bijna geen suiker, kan het daar mee te maken hebben?

• #1.590
Thanx, heb ik gedaan, effect was hetzelfde pap in de benen en moe de eerste uren. Ik eet goed, genoeg en gezond. Verder eet ik bijna geen suiker, kan het daar mee te maken hebben?

Zou eigenlijk niet mogen. Er zitten wel vormen van suikers in de HF zoals Waxy Mais en Maltodextrine, maar daar zou je alleen zo op mogen reageren als je problemen met je bloedsuikerspiegel hebt, bijv. bij suikerziekte. Heb je zo'n duidelijke crash ook als je ook zoetigheid eet?

Zou eigenlijk niet mogen. Er zitten wel vormen van suikers in de HF zoals Waxy Mais en Maltodextrine, maar daar zou je alleen zo op mogen reageren als je problemen met je bloedsuikerspiegel hebt, bijv. bij suikerziekte. Heb je zo'n duidelijke crash ook als je ook zoetigheid eet?

Nee zeker niet, ik eet ook haast geen suiker . Mijn bloed is pas nog onderzocht alles was oke. Bloedsuiker spiegel prima. Ik wacht nog even en dan probeer ik het gewoon nog even een keer. bedankt maar weer.

Nee zeker niet, ik eet ook haast geen suiker . Mijn bloed is pas nog onderzocht alles was oke. Bloedsuiker spiegel prima. Ik wacht nog even en dan probeer ik het gewoon nog even een keer. bedankt maar weer.

Misschien kan je er gewoon zwaarder door trainen en overdoe je jezelf een beetje?

Wou hier toch ff een dankwoordje achterlaten.
Na 3 verschillende onlineshops af te gaan voor een riem te bestellen, en 1 fitnesswinkel in de buurt, heb ik op jullie site eindelijk een riem gevonden met de juiste maat.

Het verbaast me enorm hoe moeilijk het is voor iemand van 86kg om een deftige riem te vinden, de meeste maten zijn gewoon te groot.

Ik moet toegeven dat sportfood.nl me vrij onbekend was t.o.v xxlnutrition en bodyenfitshop. Maar ik ga jullie site zeker nog meer raadplegen in de toekomst.

Alleszins, enorm bedankt voor het ruime aanbod :)

• #1.594
Misschien kan je er gewoon zwaarder door trainen en overdoe je jezelf een beetje?

Dat zou ook kunnen natuurlijk. De Creatine en Beta-Alanine die er in zitten zouden je wat extra zwaar en langer kunnen laten trainen. Misschien ga je net over je eigen grens heen iedere keer?

---------- Post toegevoegd Mon 12 Sep 2011 om 16:33 ----------

Wou hier toch ff een dankwoordje achterlaten.
Na 3 verschillende onlineshops af te gaan voor een riem te bestellen, en 1 fitnesswinkel in de buurt, heb ik op jullie site eindelijk een riem gevonden met de juiste maat.

Het verbaast me enorm hoe moeilijk het is voor iemand van 86kg om een deftige riem te vinden, de meeste maten zijn gewoon te groot.

Ik moet toegeven dat sportfood.nl me vrij onbekend was t.o.v xxlnutrition en bodyenfitshop. Maar ik ga jullie site zeker nog meer raadplegen in de toekomst.

Alleszins, enorm bedankt voor het ruime aanbod :)

Bedankt voor je compliment!:thumb:
Goed om te horen dat je goed geslaagd bent bij ons en succes met de riem!:)

hoi Sportfood ,

ik krijg altijd last in mijn maag van al de workout-boosters .Kan ik dit verhelpen op 1 of andere manier ?

• #1.596
hoi Sportfood ,

ik krijg altijd last in mijn maag van al de workout-boosters .Kan ik dit verhelpen op 1 of andere manier ?

Dit is een veel gehoorde klacht. Een van de belangrijkste boosdoeners hiervan zijn de stimulerende middelen die erin zitten. Behalve last van de maag zorgen deze bij veel mensen ook voor trillerigheid, koud zweet en crashes. Niet iedereen kan daar even goed tegen. Daarom hebben we ook de stimulansvrije pre-workout laten ontwikkelen; Hulk Force.

Als je een andere pre-workout hebt, dan is een belangrijke tip om de dosering langzaam op te voeren zodat je pas na een week op de voorgeschreven dosering zit. Zo kan je lichaam/zenuwstelsel wennen aan de stoffen.
Het is geen garantie dat je je dan wel helemaal ok voelt, want sommigen (zoals ikzelf) reageren gewoon vrij heftig op deze stimulerende stoffen.

Succes ermee!:)

ok, bedankt .
Ik reageer er idd ook heftig op ,krijg magapomp en extra energie maar de maag is er niet echt tevreden mee ,is echt klote .

Dit is een veel gehoorde klacht. Een van de belangrijkste boosdoeners hiervan zijn de stimulerende middelen die erin zitten. Behalve last van de maag zorgen deze bij veel mensen ook voor trillerigheid, koud zweet en crashes. Niet iedereen kan daar even goed tegen. Daarom hebben we ook de stimulansvrije pre-workout laten ontwikkelen; Hulk Force.

Als je een andere pre-workout hebt, dan is een belangrijke tip om de dosering langzaam op te voeren zodat je pas na een week op de voorgeschreven dosering zit. Zo kan je lichaam/zenuwstelsel wennen aan de stoffen.
Het is geen garantie dat je je dan wel helemaal ok voelt, want sommigen (zoals ikzelf) reageren gewoon vrij heftig op deze stimulerende stoffen.

Succes ermee!:)

heb er ook vaak last van met andere producten, maar inderdaad met hulk force helemaal niet. Echt een top product.

• #1.599
Daar zijn ze weer; de Sportfood weekaanbiedingen!:)

Deze week in de aanbieding:

* Black Cats- energiebom en onderdrukt hongergevoel
Van €29,95 voor €26,90 en geen verzendkosten!

* Lit Up- pre-workout booster en wekt juist hongergevoel op!
Van €34,95 voor €30,90 en geen verzendkosten!

* Purple In train- het eerste product voor TIJDENS je training!
Van €39,90 voor €32,90 en geen verzendkosten!

Voor 16.00uur besteld, morgen in huis!;)

Het viel me al eerder op, maar bij veel produkten staat niet bij hoeveel stuks (bij capsules) of gram (bij poeder:het totaal en per schep) erin zit, zodat je weet hoeveel trainingen hij meegaat! Bijvoorbeeld bij de aanbiedingen van nu.
+ misschien nog een ingrediëntenlijst erbij. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven