- Waardering
- 194
Hallo Sportfood
Ik heb laatst zo'n pot hulkforce V2 gekocht.
Is wel lekker maar als ik het heb genomen dan word ik er zo verschrikkelijk moe van.
Totaal geen fut meer de rest van de dag. wat doe ik verkeerd?
Nog een andere vraag kan men van creatine ook kliervorming in de borsten krijgen?
alvast bedankt voor het antwoord.
Hoi Willem,
In de Hulk Force zit totaal geen stimulerende middelen, dus een crash na inname krijgen is met dit product niet mogelijk. Creatine, BCAA's, Citrulline en Beta Alanine kunnen geen vermoeidheid veroorzaken en al helemaal niet de hele dag. Zo'n effect zou hooguit kunnen als je allergisch zou reageren op 1 van deze stoffen. Ik heb het nog nooit gehoord, maar in theorie is alles mogelijk. Eet je wel goed en hoogwaardig voedsel de hele dag om een te heftige bloedsuiker spiegelschommeling te voorkomen?
Kliervorming in de borsten (gyno) is een side effect van het gebruik van bepaalde anabole steroieden. Gyno krijgen van Creatine lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Sterker nog Creatine is een lichaamseigen stof dat je lichaam ook zelf aanmaakt

Sportieve groeten,
Bas
---------- Post toegevoegd Thu 8 Sep 2011 om 22:34 ----------
Ik had bij mijn vorige levering een sample van jullie gekregen van één of andere whey. Op het zakje stond nog "award winning taste". Ik ben nu die shake dus aan het drinken (chocolade smaak) en gadverdamme, ongeloofelijk hoe lekker dat is! Het zakje ligt in de vuilbak, dus ik kan nu even niet zeggen wat het merk is, maar in ieder geval: wat een streling voor mijn tong!
Ik denk dat dat een sample van Dymatize was. Die hebben de laatste tijd hun smaken erg goed op orde!

Laatst bewerkt: