Fitness Seller

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuke weekaanbieding hebben jullie deze keer!

krijge jullie ook een december feest aanbiedingen? :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.665
We hebben 12 producten in de uitverkoop gedaan!

Zo is er bijv. nu 5 kg RAW IRON Sports Whey Perzik of Bosvruchten voor slechts €59,95 te krijgen en op de meeste andere producten zit €10 extra korting bovenop de laagste prijs garantie!:)

Bij al deze producten is op=op. De houdbaarheidsdata zijn ruim in orde! ;)

paar vragen gesteld op mail, snel antwoord gekregen.
Service!

• #1.668
Sportfood, check ff je mail a.u.b.:)

• #1.674
Ik heb een review geplaatst onder de naam Nick Debo , hoe contacteren jullie dan moest ik eventueel iets gewonnen hebben ?

Hoi Nick,

Thanks voor de review.:)
De winnaar wordt hier op DBB, op de Sportfood facebook pagina en in de nieuwsbrief bekend gemaakt. Komt zeker goed dus!:D

• #1.675
Er ligt hier nog steeds een emmer van 4kg RAW IRON Whey Isolaat klaar om naar een winnaar te verzenden!:D

Je hoeft alleen maar de Gripper Facebook pagina te liken. Onder de eerste 100 leden wordt de emmer verloot.:)

Zojuist de RAW-IRON-Armblaster bij jullie besteld. :) Kan niet wachten tot ik hem binnen heb. :D

• #1.678
De nieuwe weekaanbiedingen en... win een weightgainer pakket!

Wil je iedere week op de hoogte blijven abonneer je nu dan op de nieuwsbrief en profiteer van aanbiedingen alleen voor nieuwsbrief abonnees? Klik hier.

P.s. ja we zijn er al achter; de tweede weekaanbieding in de nieuwsbrief moet natuurlijk van €34,90 voor €24,90 zijn!:p

Toch even een abbo genomen op de nieuwsbrief :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven