critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha, wil ik net een bestelling plaatsen voor een weightgainer, zie ik dat jullie een wedstrijd erover doendan nog maar een weekje wachten en hopen dat ik eens geluk heb
![]()

ik heb ook meegedaan , wie niet waagt blijft maagd .

we hebben ook zo'n ding in me gym, heerlijk! isoleert je spierZojuist de RAW-IRON-Armblaster bij jullie besteld.Kan niet wachten tot ik hem binnen heb.
![]()

Haha, doe je best zou ik zeggen. Bij dit soort review wedstrijdjes is de kans om te winnen meestal 1 op 10, dus de moeite waard!
![]()

Heb ooit één kans op 8 gehad dat ik 25 miljoen euro zou winnen en die is ook mislukt
Ik had die trouwens wel wat liever gewonnen dan dit, maar dat terzijde![]()

Goeie actie. busje pam besteld met 5% extra korting![]()
Hey,
Ik had een dipgordel besteld, maar hij heeft de kortingscode niet gepakt. Ik zag dat pas toen ik al in het scherm zat waar ik de bank moest selecteren en bij de meeste webwinkels is de bestelling al geplaatst. Het komt waarschijnlijk omdat ik tegelijk met bestellen een account aanmaakte.
bestelling: # 100003425 Nou hoef ik niet alsnog korting het is niet zo'n groot bedrag. Maar misschien een extra sampletje.
Misschien is het een bugje in de site?

Ja leuke site had hem nog niet gezien ga ik zeker in de gaten houden