MuscleMeat

Sportfood.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha, wil ik net een bestelling plaatsen voor een weightgainer, zie ik dat jullie een wedstrijd erover doen :D dan nog maar een weekje wachten en hopen dat ik eens geluk heb :D

Ik heb ook meegedaan , wie niet waagt blijft maagd .

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.683
Hahaha, wil ik net een bestelling plaatsen voor een weightgainer, zie ik dat jullie een wedstrijd erover doen :D dan nog maar een weekje wachten en hopen dat ik eens geluk heb :D

Haha, doe je best zou ik zeggen. Bij dit soort review wedstrijdjes is de kans om te winnen meestal 1 op 10, dus de moeite waard!;)

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 18:14 ----------

ik heb ook meegedaan , wie niet waagt blijft maagd .

:D

Haha, doe je best zou ik zeggen. Bij dit soort review wedstrijdjes is de kans om te winnen meestal 1 op 10, dus de moeite waard!;)
:D

Heb ooit één kans op 8 gehad dat ik 25 miljoen euro zou winnen en die is ook mislukt :(

Ik had die trouwens wel wat liever gewonnen dan dit, maar dat terzijde :D

• #1.686
Heb ooit één kans op 8 gehad dat ik 25 miljoen euro zou winnen en die is ook mislukt :(

Ik had die trouwens wel wat liever gewonnen dan dit, maar dat terzijde :D

Oef, daar zou ik aardig ziek van zijn geweest, zo dichtbij...!:eek:

Nou ja, wie weet volgende week een troostprijsje!:D

• #1.687
De nieuwe weekaanbiedingen en veel nieuwe producten!:)

Deze week o.a.:
* RAW IRON Prof. Fatburner van €24,90 voor €20,90!
* RonnieColeman Myo-Blitz van €44,90 voor €39,90! (+gratis gloves!)
* Cytosport Monster Amino van €34,90 voor €27,90!

Wil je iedere week op de hoogte blijven abonneer je nu dan op de nieuwsbrief en profiteer van aanbiedingen alleen voor nieuwsbrief abonnees? Klik hier.

Vragen? Mail ons gerust: info@sportfood.nl

• #1.689
Net de cijfers van gisteren onder mijn ogen gekregen en we hebben alle records qua omzet en aantal bestellingen gebroken hier bij Sportfood gisteren!
Een klein bedankje is aan jullie wel op zijn plaats denk ik!:D

Vergeet niet deze week 5% extra korting op alles (code:NB01) en mooie weekaanbiedingen en laagste prijs garantie en gratis verzending en samples...!:p

Goeie actie. busje pam besteld met 5% extra korting :D

Hey,

Ik had een dipgordel besteld, maar hij heeft de kortingscode niet gepakt. Ik zag dat pas toen ik al in het scherm zat waar ik de bank moest selecteren en bij de meeste webwinkels is de bestelling al geplaatst. Het komt waarschijnlijk omdat ik tegelijk met bestellen een account aanmaakte.

bestelling: # 100003425 Nou hoef ik niet alsnog korting het is niet zo'n groot bedrag. Maar misschien een extra sampletje.

Misschien is het een bugje in de site?

• #1.693
Hey,

Ik had een dipgordel besteld, maar hij heeft de kortingscode niet gepakt. Ik zag dat pas toen ik al in het scherm zat waar ik de bank moest selecteren en bij de meeste webwinkels is de bestelling al geplaatst. Het komt waarschijnlijk omdat ik tegelijk met bestellen een account aanmaakte.

bestelling: # 100003425 Nou hoef ik niet alsnog korting het is niet zo'n groot bedrag. Maar misschien een extra sampletje.

Misschien is het een bugje in de site?

Hé vreemd, hier doet de code het nog wel. We gaan het gelijk nakijken. Extra samples=geen probleem!;)

Bedankt voor je bestelling.:)

• #1.694
  • #1.695
Deze week 3 krachtige stacks in de weekaanbieding bij Sportfood.nl:

* Drive & RPM Stack
Van €91,90 voor €79,90!

*Hulk Force & HGHup
Van €92,95 voor €79,90!

* Raw Iron 2,27kg Whey & 500 gram Creatine
Van €54,90 voor €49,90!

De stacks waren al voordeliger dan de losse producten en nu nog eens deze extra korting er bovenop!:)

Op zoek naar nog meer aanbiedingen? Ga snel naar onze aanbiedingen afdeling!

Onze complete nieuwsbrief van deze week is hier te lezen.

Die legpress foto op FB is zalig! Lekker hardcore

Ja leuke site had hem nog niet gezien ga ik zeker in de gaten houden

• #1.700
De nieuwe weekaanbiedingen zijn hier weer te vinden. Doe je voordeel ermee!:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven