- Waardering
- 194
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Krijgen jullie ook Craze van DS?
Deze is bij de concurrenten uitverkocht, en het duurt nog een tijdje voordat deze binnenkomen. Just curious
Is namelijk de beste PWO die ik in tijden heb gehad.

het is ook enkel gericht op een zware energieboost geven, niet zo 'compleet' als jullie Hulk Force dus, maar op gebied van energieboost wel zeer goed. Beetje zoals Noxipro en Jack3D zeg maar
lijkt me zeker iets om over na te denken om op te nemen in jullie aanbod.Hoe komt het dat de full force nutrition mpm whey zo goedkoop is? 40 euro voor 3 kg whey is zeker niet te veel.
Wat zijn de voedingswaarden per 100gram? Vergelijkbaar met de raw iron sports whey?

.Hé Critmonster,
Sorry een beetje late reactie, had deze over het hoofd gezien.
De reden dat de Full Force MPM wat goedkoper is is omdat Whey prijzen de pan uitrijzen op dit moment. Whey is erg goed maar niet heilig vandaar dat er in de MPM van Full Force, behalve Whey, ook andere hoogwaardige eiwitbronnen zitten zoals Caseine en Soya Isolaat. Hierdoor hebben ze de kosten kunnen drukken.
Je komt uit op 87 gram eiwit per 100 gram dus een erg hoge score.
Het grote verschil met pure Whey is dat de opname tijd anders ligt. Bij de MPM begint de opname na een minuut of 20 en eindigt na een uur of 7.
Bij pure Whey krijg je de volle stoot in één keer, bijv. na je training.
De MPM is dus meer een all round eiwit voor door de dag heen en pure Whey is voor wanneer je de volle stoot direct beschikbaar wilt hebben.![]()

Bestelling zoals gewoonlijk weer goed aangekomen
Denk je ook nog even aan mijn PM van 2 weken geleden? Je ging er nog op terugkomen![]()

aw jammer, durf geen pot aan te schaffen zonder sample's te probere. 2x mislukt namelijk. enig idee of ze bij de sup boer in venlo crack sample hebbe ligge?Hé Kidmonster, deze vraag krijgen we vaak maar helaas is de leverancier van Crack ERG zuinig met het leveren van samples. Helaas op dit moment dus geen Crack samples.

aw jammer, durf geen pot aan te schaffen zonder sample's te probere. 2x mislukt namelijk. enig idee of ze bij de sup boer in venlo crack sample hebbe ligge?![]()

probleem is dat ik het graag zou proberenIk betwijfel het, maar je kunt het altijd proberen natuurlijk. Crack is trouwens wel een safe bet. De meesten gaan er goed op.![]()
alleen heb ik het nog niet nodig en ik heb maximize al eens geprobeerd waar iedereen ook goed op ging en ik vond het niet zo dus. miss morge eens langs gaan bij de sup boer in venlo en probere haha. hoor je nog wel van mij