AndroidHealthClinic

sportschool in groningen!

Bezoekers in dit topic

mja neem zelf liever ook wat dextrose

en bij harimau hebben we nieuwe apperatuur
nieuwe dumbbell met gewichts aanduiding, 40-45-50-55 ik vind wel jammer dat dit de zwaarste zijn. Om van 40-45 te gaan is gewoon eff to mutch.
verder is alles wel tof nieuw spul. er goede shit staat er tussen.

Jopie
 
Ten eerste refereer ik naar een "andere" debiel, waarmee ik mezelf gelijkstel aan de desbetreffende persoon, anders had ik het woord "andere" wel weggelaten.

Verder is eikel een algemeen aanvaard woord om iemand voor enigszins onwetend voor te doen. In dit geval enkel een banaan nuttigen tijdens/na de training, maakt je een onwetend persoon op het gebied van bodybuilding.

Je propt er links doorheen waarin ik nog steeds geen reden zie om bananen toe te voegen aan postworkout maaltijden. De dbb-link geeft mij geen enkele voordeel van een banaan en een algemene link van google kan ik je ook geven.
Weleens een flex of een m&f gelezen.......80blz ondersteunde crap en geouwehoer en toch blijft men geloven. Zodra iemand daar naar verwijst, dan kan je diegene al bijna niet meer serieus nemen.

Op die manier kan ik iedere postworkout maaltijd ondersteunen.

Een banaan is gewoon niet optimaal (zacht uitgedrukt, maar ik hou me speciaal voor jou in, aangezien mijn rappe tongval met neigingen tot putting uit mijn "donkere" vocabulaire je je enigszins ongemakkelijk doet voelen) na je training.....punt uit.
Als je kunt kiezen voor een betere postworkout maaltijd dan behoor je daarvoor te kiezen.

Eet je graag bananen ? Ga je gang....maar kom dan niet meer bij mij vragen (nee, niet jij persoonlijk) hoe het komt dat ik wel groei en jij (weer niet jij persoonlijk) niet. (en aub niet achter me rug blijven whisperen dat het vast roids zijn. Weer niet jij, maar anderen :P)

Als je valt over kleine dingen, dan moet je de banaan gelijkstellen aan een oliebol, anders had je er niet over moeten uitwijden.

verder no hard feelings natuurlijk en allemaal imho !
 
Ik hoorde dat de ACLO waarschijnlijk ging uitbreiden... ik hoorde een bedrag van 1 miljoen (euro !), maar dat zal niet alleen het fitnesszaaltje zijn, zal wel veel meer bijgebouwd worden.

Anyways, ik vroeg de opper-krachtwacht (dat kleine dikke mannetje, Hindriks dacht ik) of we dan ook meteen zwaardere DB's konden krijgen... Zijn antwoord was dat dat NIET zou gebeuren, hij wou me wel het adres geven van sportscholen in Groningen waar ze die wel hadden...

Hij keek me aan of ik heel vies was (kijk naar jezelf lul) en ik heb maar niks terug gezegd (schiet toch niks op). Uit frustratie heb ik incline DB press gedaan met 32 Kg (en haalde nog 5 reps ook *doh*)... nog 1 stapje te gaan *grmbl*.
 
wazzup zei:
Ik hoorde dat de ACLO waarschijnlijk ging uitbreiden... ik hoorde een bedrag van 1 miljoen (euro !), maar dat zal niet alleen het fitnesszaaltje zijn, zal wel veel meer bijgebouwd worden.

Anyways, ik vroeg de opper-krachtwacht (dat kleine dikke mannetje, Hindriks dacht ik) of we dan ook meteen zwaardere DB's konden krijgen... Zijn antwoord was dat dat NIET zou gebeuren, hij wou me wel het adres geven van sportscholen in Groningen waar ze die wel hadden...

Hij keek me aan of ik heel vies was (kijk naar jezelf lul) en ik heb maar niks terug gezegd (schiet toch niks op). Uit frustratie heb ik incline DB press gedaan met 32 Kg (en haalde nog 5 reps ook *doh*)... nog 1 stapje te gaan *grmbl*.

1 miljoen! Damn!

Dat van dat kleine dikke mannetje had ik je al kunnen vertellen. Ik zeur al jaren om zwaardere gewichten en heb zelfs al krachtwachtjes voor mijn karretje gespannend , zodat ze tijdens meetings gingen zeuren.
Zelfs Marlon (die brede neger BBer) heeft het gevraagd!

Niks helpt! Ze wil gewoon geen grote jongens daar, ze denken dat het ook andere dingen met zich meebrengt als AS e.d.
Beetje belachelijk natuurlijk alhoewel ik het argument dat allemaal grote jongens intimiderend overkomen voor die 1e jaars wel snap.

Och ik ben nu maar lief voor dat mannetje, Hendrik heet hij idd. Hij heeft onlangs een hart-aanval/infarct gehad en was er een poosje tussenuit.
Zo iemand wil je niet kwaad maken, straks gaat hij kassie-wijlen terwijl jij ruzie staat te maken.

Er liggen trouwens van die schroefdumbbells in het rek Wazzup. Daarmee kun je prima gewichten maken van >50 kg. (2 x 20 kilo + 2 x 5 past net).

Denk er dan wel om elke keer de schroef goed aan te draaien, je wilt niet dat zo'n gewicht tijdens het inclinen pardoes uit elkaar valt en jou een schouderblessure geeft.
 
Mogelijk als ik van school verander kom ik ook naar groningen toe, en zal daar dus ook gaan fitnessen. Opzich wel jammer want de gym waar ik nu zit (in het sportcentrum leek) is gewoon erg relax, voor 21,50 zit ik onbeperkt en 's middags zit ik soms helemaal in mijn eentje in de ruimte. Daarnaast wordt die ook nog eens flink uitgebreid in de zomer.

Maarja als ik naar groningen kom ga ik prolly weer onbeperkt wat niet al teveel zou moeten kosten, maar redelijk wat keuze zie ik. Zou wel vet vinden met dbbers in de sportschool. :thumbup:
 
als ik een kamer heb gevonden in groningen ga ik ook in de aclo trainen...
 
Jongens, als we nou gewoon met z'n allen naar Harimau gaan. Als mijn trainingsmaat terug is uit Curacao (nog een paar weken) dan ga ik dat toch echt weer even op tafel gooien. Ik heb er vroeger met plezier getraind en nu ik een auto heb, maakt de afstand ook niet meer uit.

De aclo is wel prima hoor, maar de gewichten zijn absoluut te laag en constant de dumbbells zelf samenstellen is ook geen pretje want het kost veel tijd.

1 miljoen ? Toe maar.
dat betekent dus:
-nog meer loopbanden
-nog meer Technogym troep die met 1 vinger omdrukt of kapot werkt. (die calve raise is nu alweer kapot. Wat een crap is die troep toch. Koop gewoon de dure panatta lijn of Hammer strength ofzo)
-meer vrouwen (FEEST !!!!!!!!!!!!! VOORDEEL !!!!!!!!!)
-meer mensen die ons krachttrainers vreemd aankijken :(
-Geen extra schijven
-Geen extra stangen
-Geen plate-loaded apparaten
-Waarschijnlijk geen crossover (dubbele kabel)
-Geen uitgebreide been-apparatuur die ook zwaar genoeg is om te gebruiken
-Geen zware seated calf
-Weer een papiertje aan het prikbord met mijn vriendelijke sarcastische woorden. (hoewel ik momenteel niet meer sarcastisch ben in mijn bewoordingen binnen de ACLO, kan dat dus makkelijk veranderen :P)

Ik weet nog dat een vriend (sportschoolhouder) mij vertelde dat 40kg de max is tegenwoordig binnen sportscholen. Als ze daar boven willen gaan, moeten ze aangeven dat dat voor eigen gebruik is. Ik heb dat nooit goed begrepen, maar hij vertelde me dat het te maken heeft met de doelstelling van de sportschool.
 
Ilya zei:
Ik weet nog dat een vriend (sportschoolhouder) mij vertelde dat 40kg de max is tegenwoordig binnen sportscholen. Als ze daar boven willen gaan, moeten ze aangeven dat dat voor eigen gebruik is. Ik heb dat nooit goed begrepen, maar hij vertelde me dat het te maken heeft met de doelstelling van de sportschool.
wtf! ???
 
Ilya zei:
Jongens, als we nou gewoon met z'n allen naar Harimau gaan. Als mijn trainingsmaat terug is uit Curacao (nog een paar weken) dan ga ik dat toch echt weer even op tafel gooien. Ik heb er vroeger met plezier getraind en nu ik een auto heb, maakt de afstand ook niet meer uit.

Harimau kost vast geen 7 euro de maand voor 7 dagen per week trainen.
Daarbij is de sfeer @ aclo lekker relaxed, lopen niet zoveel monsters rond, behalve 1 knul die daar in DBB t-shirts rondloopt.


[knip]

Dude, ze gaan ws helemaal NIKS investeren in het krachthonk! :(

Ik weet nog dat een vriend (sportschoolhouder) mij vertelde dat 40kg de max is tegenwoordig binnen sportscholen. Als ze daar boven willen gaan, moeten ze aangeven dat dat voor eigen gebruik is. Ik heb dat nooit goed begrepen, maar hij vertelde me dat het te maken heeft met de doelstelling van de sportschool.

Mmm weird. Iig zou 40 kilo wel aardig zijn, beter dan de 34 van nu.
 
Laatst bewerkt:
Red devil zei:
Daarbij is de sfeer @ aclo lekker relaxed, lopen niet zoveel monsters rond, behalve 1 knul die daar in DBB t-shirts rondloopt.


Heidene. Wees trots op 1 van de bronnen van je kennis (niet zozeer ik, maar DBB).
 
@ilya: wijze woorden!

Dat miljoen gaan ze vast en zeker gebruiken om die apparaten telkens te repareren. Eindelijk een hele 14kg dumbbell om te flyen:)!!!!

Maar harimau, ik stem voor!
 
Ilya zei:
Heidene. Wees trots op 1 van de bronnen van je kennis (niet zozeer ik, maar DBB).

Vind wel dat de schoen je goed past :p
En het DBB t-shirt gebruik ik om de persoon te illustreren, niet om een brug te slaan met monsters! :)


Maar seriously ilya, geef toe, de sfeer is bij de aclo toch opperbest?
Toch een beetje ons-kent-ons idee?
 
Wou ik net nog even gaan trainen (had echt heeeeeeeeel veel zin!), is die hele ACLO gesloten......stupide zomerroosters ook!
 
squeezer zei:
Wou ik net nog even gaan trainen (had echt heeeeeeeeel veel zin!), is die hele ACLO gesloten......stupide zomerroosters ook!

Train je vaak daar? Heb je nog niet gezien volgens mij
 
squeezer zei:
Wou ik net nog even gaan trainen (had echt heeeeeeeeel veel zin!), is die hele ACLO gesloten......stupide zomerroosters ook!

Haha, ja ik ook :P

Een week duurt toch tot zondag ?
Ik dacht dat dat zomerrooster vanaf maandag in zou gaan (dan begint namelijk de NIEUWE werkweek, eikels.)
 
Red devil zei:
Train je vaak daar? Heb je nog niet gezien volgens mij
Ik train alleen maar bij de aclo....woon er praktisch naast. Ik herken je vast wel.........Stuur je msn es via pm...praten we dan ff verder...
 
Jammer dat we in NL geen World Gyms of Golds Gyms hebben. Dat zijn pas mega grote sportscholen met ALLES erop en eraan. 200 Pound dumbbells baby.. lightweight!
 
sanniejj zei:
Jammer dat we in NL geen World Gyms of Golds Gyms hebben. Dat zijn pas mega grote sportscholen met ALLES erop en eraan. 200 Pound dumbbells baby.. lightweight!
Dat is ook allang niet meer met elke Gold Gyms zo heb ik begrepen, wordt ook allemaal steeds commercieler daar (niet in vergelijking met hier, maar toch)
 
Morgen weer heerlijk trainen bij harimau :p
 
Back
Naar boven