Jongens, als we nou gewoon met z'n allen naar Harimau gaan. Als mijn trainingsmaat terug is uit Curacao (nog een paar weken) dan ga ik dat toch echt weer even op tafel gooien. Ik heb er vroeger met plezier getraind en nu ik een auto heb, maakt de afstand ook niet meer uit.
De aclo is wel prima hoor, maar de gewichten zijn absoluut te laag en constant de dumbbells zelf samenstellen is ook geen pretje want het kost veel tijd.
1 miljoen ? Toe maar.
dat betekent dus:
-nog meer loopbanden
-nog meer Technogym troep die met 1 vinger omdrukt of kapot werkt. (die calve raise is nu alweer kapot. Wat een crap is die troep toch. Koop gewoon de dure panatta lijn of Hammer strength ofzo)
-meer vrouwen (FEEST !!!!!!!!!!!!! VOORDEEL !!!!!!!!!)
-meer mensen die ons krachttrainers vreemd aankijken

-Geen extra schijven
-Geen extra stangen
-Geen plate-loaded apparaten
-Waarschijnlijk geen crossover (dubbele kabel)
-Geen uitgebreide been-apparatuur die ook zwaar genoeg is om te gebruiken
-Geen zware seated calf
-Weer een papiertje aan het prikbord met mijn vriendelijke sarcastische woorden. (hoewel ik momenteel niet meer sarcastisch ben in mijn bewoordingen binnen de ACLO, kan dat dus makkelijk veranderen

)
Ik weet nog dat een vriend (sportschoolhouder) mij vertelde dat 40kg de max is tegenwoordig binnen sportscholen. Als ze daar boven willen gaan, moeten ze aangeven dat dat voor eigen gebruik is. Ik heb dat nooit goed begrepen, maar hij vertelde me dat het te maken heeft met de doelstelling van de sportschool.