AndroidHealthClinic

Sportschool in MIdden-limburg

black rush

Ripped Bodybuilder
Waardering
0
Is hier iemand die ergens in de buurt van Helden, Roggel of Deurne ofzo ergens in een goede gym traint? Ik train nu in Meijel, maar ik wil daar weg omdat de eigenaar een kl***zak is.

Limburg en Deurne in Nederland bedoel ik btw.

Haha je bedoeld Hans van herwijnen..,de frietboer die nu een sportschooltje heefd..
je bent niet de eerste die er weg gaat..
Een klant onvriendelijker iemand bestaat niet.. en als dat de regullaire sporter
nog niet doet vertrekken doen zijn homofiele uitspraken jegens minderjarigge jongetjes dat wel..

I feel u Bro!

• Topic Starter Topic Starter
:roflol:

Ik ben wel eens op dat ding in Helden bij de Gamma geweest. Maar dat vond ik ook niet zon fijne sportschool. Er was niet eens een squatrack. Wel veel cardiospul. Maar dat hoef ik niet.
Nog iets anders in de buurt?

humm,, ik zit eigenlijk met het zelfde dilemma..
ben bij de gamma geweest ben in heythuisen bij het zwembad geweest,bij anita meijer ook in heythuisen,bij de nobis in asten,het sportcentrum in herten,en nu train ik in het nieuwe sportcomplex van geraeds in Helden..

kijk nergens voldoen ze eigenlijk aan de eisen ..
vaak is er geen squat rek of ben je echt maar beperkt tot een kleine reeks toestellen.. op zich geen probleem omdat je al ontzettend veel kunt doen met vrije gewichten.. toch blijf ik altijd op zoek naar beter..
t liefst heb ik" ECHTE RAUWWE KAK" zonder iets van commerci
maar helaas bestaat zoiets hier allang niet meer..

• Topic Starter Topic Starter
Oja, bij Anita Meijel ben ik ook geweest. Dat ging op zich wel. Hoe zit het bij die Geraerds? Squatrack, dumbbells en schijven enzo. En laten ze je een beetje met rust, of zitten ze altijd op je vingers te kijken.

Haha je bedoeld Hans van herwijnen..,de frietboer die nu een sportschooltje heefd..
je bent niet de eerste die er weg gaat..
Een klant onvriendelijker iemand bestaat niet.. en als dat de regullaire sporter
nog niet doet vertrekken doen zijn homofiele uitspraken jegens minderjarigge jongetjes dat wel..

I feel u Bro!

:roflol:

kijk er zijn altijd mensen die het interresanter vinde om naar andere mense te kijken dan daadwerkelijk zelf maar iets te doen/./ die heb je altijd..
een squat rek is er niet.. ik heb er al meerdere malen een opmerking over gemaakt richting het personeel.. volgens hun word daar aan gewerkt,het is tenslotte een nieuw complex(toestellen en gewichten overigens niet)
maar met een beetje lef en wat hulp kun je alsnog squatten..
niet zo intensief als voorheen.. met een squatrekk maar bij gebrek aan beter moet men improviseren....

dat ding bij de gamma in panningen is dat nix ? ik DACHt dat dat wel iets goeds moest zijn , kwam dr vaak langs toen ik er nog een meid had.
je kan evt nog in roermond proberen , daar zijn ook 2 sportscholen (zover ik weet)

Terug
Naar boven