Fitness Seller

Sportschool Leeuwarden

bredekees

Dutch Bodybuilder
Waardering
6
Lengte
1m80
Ga morgen een dagje trainen in Leeuwarden, ben daar toch dus moet even kom anders niet uit met me weekschema

Iemand bekend met beetje ok sportschool voor fitness/bodybuilding?

Ken een Healthclub en 1 sportschool waar een dagkaart 15 euro (haha mafkezen) dus die vallen af

10 euro max
Losse gewichten en ruimte om te deadliften is enige wat ik nodig heb, en optrekken zou fijn zijn. morgen rug dag

Hoop dat iemand me kan helpen:cool:

Je kan naar Healthclub Basic, kost 15 euro per maand. Dat is wel leuk als je gaat beginnen, als je wat massiever wordt kan je naar bodyshape.

Op het moment heb je nog geen DL, BP en SQ bij healthclub basic maar ze gaan het daar allemaal verbouwen. Dus dan zou je even moeten vragen want als het goed is komen die stangen vanavond al. Dumbbells gaan maar tot 15 kilo geloof ik maar zou ook wel eens kunnen zijn dat die worden verhoogt als het wordt verbouwd.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan naar Healthclub Basic, kost 15 euro per maand. Dat is wel leuk als je gaat beginnen, als je wat massiever wordt kan je naar bodyshape.

Op het moment heb je nog geen DL, BP en SQ bij healthclub basic maar ze gaan het daar allemaal verbouwen. Dus dan zou je even moeten vragen want als het goed is komen die stangen vanavond al. Dumbbells gaan maar tot 15 kilo geloof ik maar zou ook wel eens kunnen zijn dat die worden verhoogt als het wordt verbouwd.
haha ok thx, die info had ik nodig. ga nu even bodyshape bellen wat een dagkaart kost, het is toch maar voor 1x

---------- Toegevoegd om 18:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:44 ----------

ziet er lekker hardcore uit en gratis parkeren, 6 euro dagkaart

Done deal :P

bodyshape.
Daar traint mijn sportschoo houder ook (woont in LW)
is ook een BB'er ;Harry thibaudier.

• Topic Starter Topic Starter
haha cool

ben er geweest, echt prima sportschool. niet heel erg groot maar alles is aanwezig, super vriendelijke mensen, een medewerker (of eigenaar) kwam nog even vragen hoe ik bij hun terecht was gekomen, dus ik vertelde via DBB haha :P anyway, lekker pull-ups gedaan, deadlifts, stond een squatrack ook btw, biceps, buik etc. genoeg ruimte, rustig, hoefde nergens te w88

6 euro voor een proefles, en 2 euro voor de parkeerkosten

zeker voor herhaling vatbaar ;)

Betalende parking bij een gym ???

En 6 euro voor een "proefles"???
Opmerkelijk idd, aangezien op de site anders staat vermeld. :)

Bodybuilding
Hoewel bodybuilders met gewichten trainen, is de hoeveelheid van het gewicht waarmee ze trainen niet het belangrijkste. Het doel van bodybuilden is bij elke oefening voldoende gewicht te gebruiken om te maken dat het hele lichaam zijn aangepast, zodat de ideale combinatie ontstaat van massa, gespierheid en symmetrie van het lichaam.

» Interesse? Neem contact op of kom langs voor een gratis proefles.

(bron: http://www.bodyshapeleeuwarden.nl/fitness-spieropbouw-en-krachttraining.html)

En 6 euro voor een "proefles"???
Hier is het normaal, bij elke sportschool moet je betalen voor een proefles. 2 europarkeergeld is vervelend maar die gym staat in de binnenstad(ja ook leeuwarden heeft dat(een beetje)). Ik train er zelf niet maar bodyshape staat samen met ursus(waar ik train) bekend als de betere sportscholen.

Terug
Naar boven