Fitness Seller

Sportschool Olympic Haarlem

tussen 6 en 8. ik heb geen kale gezien :D
wel een vent vol met tattoo's en Mike met z'n bitchtits ;)

Haha olaf :D Ja die was net klaar toen ik binnenkwam. 5 over 8 ofzo, dus ook echt NET misgelopen!! Mike is die kleine volle vent he?? Met dat commando kapsel?

yep, die....:rolleyes:

heheh aardige kerel toch?

zegt niet veel...........

Over toeval gesproken....

Ik train op dit moment nog bij Smile Sport in Haarlem, maar ben daar op sommige toestellen door de gewichten heen.
Daarom zoek ik dus een andere sportschool (groter)
Ik woon/ werk zelf vlak bij de leidse vaart dus was op zoek
naar een sportschool hier in de buurt.

Tik ik net Olympic in op google, vind ik jullie topic.

Aanstaande vrijdag kom ik even een dagje meetrainen om te kijken of het wat is.

ps. nu ik weet wie er van dit forum bij Olympic trainen heb ik er al een goed gevoel bij.

Nou, dat kan niet beter denk ik zo. goede sportschool bij jou woning en werk in de buurt!

• Topic Starter Topic Starter
Na een paar keer geweest te zijn zeg ik: top sportschool! Nieuwe apparaten, maar ook nog 'oudere' voor wie dat lekkerder vindt. Uitgebreide dumbbell set, veel gewichten die tot hoog gaan, goeie sfeer, niet te druk. :thumbup:

en er komen plate loaded toestellen bij:D

als het goed is in oktober.

Nog steeds de beste sportschool in Haarlem?

Ga binnenkort waarschijnlijk verhuizen naar Haarlem, ben me alvast aan het orienteren dus:D

Is het bij Olympic echt zo druk? Heb echt een hekel aan wachten...
Hebben ze wel meerdere squatrekken, bankdruk bankjes, dumbbell bankjes en losse barbells?

Is dit nou nog steeds de beste gym van Haarlem? Ik woon namelijk in Schalkwijk dus nog wel een eindje rijden en is het qua prijs ook een beetje te doen ?

Ik zelf sport bij Healtch center Spaarneboog. Ze hebben er veel Techno maar ook wel redelijk wat spullen van de losse gewichten. Zoals Squat Rekken, Bankdrukken enzovoort.

Ik zelf sport bij Healtch center Spaarneboog. Ze hebben er veel Techno maar ook wel redelijk wat spullen van de losse gewichten. Zoals Squat Rekken, Bankdrukken enzovoort.

Sinds wanneer hebben ze daar een sqaut rek of heb het over die smith machine links achter in de hoek, nee sorry vind het echt een ballen tent. Veel te duur maar waar je voor betaald krijg je ook genoeg van en dat is lucht.

Mij werd vertelt dat het een Squat rek is daar achter. Maar jij zou ook gelijk kunnen hebben hoor. Toch lopen er genoeg brede mensen rond dus ergens komen doe ik wel is te hoopen. Anders was al het geld voor niks.

Ik heb ook getrained bij Ben, daar ben ik ook onwijs gegroeid. Maar vond het net ff te ver rijden elke dag en steeds gezeik met parkeren (ze waren toen ook hele leidsevaart aan het verbouwen)
Train nu in schalkwijk bij Jordan, echt 1 minuut rijden en 600 parkeerplaatsen voor de deur :)
Super rustig ook, keren dat ik nu ben geweest was ik zo wat de enige.

Ik train ook bij healthcenter spaarneboog, alles wat je nodig hebt is aanwezig.
Ik betaal 45 euro per maand, als ik wat dichter bij olympic zou wonen zou ik sowieso daar gaan, maar dit is om de hoek. Aangezien ik op de fiets heen en weer ga heb ik geen zin om een half uur in de kouw te blauwbekken.

Lopen tegenwoordig ook meer beesten als fitness figuren, helemaal niet zo gek lijkt me..

*Kick*

Hoeveel betaal ik voor eenmalig trainen?

euro'tje of 8 ;)

Terug
Naar boven