XXL Nutrition

Sportschool (omgeving) Katwijk

REMKO

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
0
Wie weet er een goede sportschool in (de omgeving van) Katwijk aan zee??

Het liefst met bb-materiaal, dus losse gewichten ed. Niet met alleen apparaten.

bvd
Remko.

• Topic Starter Topic Starter
Niemand die in de omgeving woont?

Olympia zit in Katwijk. Anders Energiek in Valkenburg.

Xx

Laatst bewerkt:
Olympia zit in Katwijk. Anders Energiek in Valkenburg.

Energiek valkenburg, kom zelf ook uit Katwijk. Waar train je nu trouwens?

Ik sport sinds augustus bij MultiSport in Rijnsburg.
Daarvoor trainde ik thuis met gewichten.
Wat mij zo aantrok van MultiSport was dat ze er ook karate geven. Die combinatie leek mij geweldig. Wat ik heel jammer vind is dat ze ontzettend veel apparaten hebben en heel weinig losse gewichten. Ze willen niet een bepaald soort mensen die daar sporten. Daarom ben ik aan het rondkijken naar een meer BB-achtige sportschool.

Een collega van mij sport bij Olympia en ben 1x met hem wezen trainen. Genoeg mogelijkheden wat betreft het materiaal, maar hij vertelde mij dat ze de wat zwaardere dumbbells (na 30kg) hadden weggehaald met een bepaalde reden. De grote weren en waarschijnlijk meer richting 'fitness' gaan. Mischien afwachten wat ze in het nieuwe pand gaan doen (Rijnsburg) Moet ong. halverwege dit jaar opengaan.

Met Energiek ben ik niet bekend, jullie wel? Zo ja, wat is jullie mening erover?

Bedankt voor jullie reactie.

Remko.

REMKO zei:
Ik sport sinds augustus bij MultiSport in Rijnsburg.
Daarvoor trainde ik thuis met gewichten.
Wat mij zo aantrok van MultiSport was dat ze er ook karate geven. Die combinatie leek mij geweldig. Wat ik heel jammer vind is dat ze ontzettend veel apparaten hebben en heel weinig losse gewichten. Ze willen niet een bepaald soort mensen die daar sporten. Daarom ben ik aan het rondkijken naar een meer BB-achtige sportschool.

Een collega van mij sport bij Olympia en ben 1x met hem wezen trainen. Genoeg mogelijkheden wat betreft het materiaal, maar hij vertelde mij dat ze de wat zwaardere dumbbells (na 30kg) hadden weggehaald met een bepaalde reden. De grote weren en waarschijnlijk meer richting 'fitness' gaan. Mischien afwachten wat ze in het nieuwe pand gaan doen (Rijnsburg) Moet ong. halverwege dit jaar opengaan.

Met Energiek ben ik niet bekend, jullie wel? Zo ja, wat is jullie mening erover?

Bedankt voor jullie reactie.

Remko.

Energiek kun je wel aardig trainen, alleen geen los squatrack. Dumbbells tot 46dacht ik???

Energiek kun je wel aardig trainen, alleen geen los squatrack. Dumbbells tot 46dacht ik

Jammer dat ze geen los squatrek hebben, dat is toch veel beter dan de smith-machine.

Nu hoorde ik van een collega dat hij een tijd geleden bij Energiek heeft getraind en dat ze daar voor het water moesten betalen. Een flesje kopen, bijvullen is wel gratis en weggooien als je weggaat.???

Is dat nog steeds zo of je weet en zijn er meerdere sportscholen die die maatregel hebben?

REMKO zei:
Jammer dat ze geen los squatrek hebben, dat is toch veel beter dan de smith-machine.

Nu hoorde ik van een collega dat hij een tijd geleden bij Energiek heeft getraind en dat ze daar voor het water moesten betalen. Een flesje kopen, bijvullen is wel gratis en weggooien als je weggaat.???

Is dat nog steeds zo of je weet en zijn er meerdere sportscholen die die maatregel hebben?

Die achterlijke regel zal die nog steeds hanteren denk ik.

Energiek valkenburg

Bij Energiek hebben ze dumbeels tot 50 kg en cable motion van life dacht ik.Dat is ideaal om vrij en zwaar te kunnen trainen.
Verder hebben ze 2 kooien met cable's en Easyfit waar je jezelf helemaal mee kan oppompen.ook Hammerstrenght.
Ik heb al heel wat sportscholen gezien ,maar hier hebben ze een hele grote collectie aan toestellen en ook zeer veel variatie.
Voor benen alleen al iets van 20 toestellen
Groetjes van naturalbuilder:D
Remko.[/QUOTE]

Over het water je kan gewoon uit de kraan drinken die hebben ze in de zaal .
Lekker makkelijk.
Groetjes naturalbuilder

Ik zie nu pas deze vraagstelling.. :rolleyes:
Ik train bij Olympia en kan zeggen dat je hier niet moet komen trainen, ik train hier ook nog maar 1 jaartje, gewoon omdat het een mietjes gym is, je mag niet zwaar trainen, geen riem dragen, geen squatkooi etc......
Beter ga je naar Fysiek in Leiden, of anders Energiek, maar hier mag je weer niet je eigen drinken mee nemen, heb ik vernomen..

Maar heb je al een gym gevonden, of train je nog bij die multi-shit?>

Greetz Iron

voordelen van training en bodybuilding

De voordelen van training is dat je er niet alleen beter gaat uitzien,maar ook
jezelf beter voelt.
Je werk gaat makkelijker ,je bent minder moe en op lange termijn bouw je een enorme fysiek op.
Je omgeving zie met de loop der jaren ouder worden en vooral dikker terwijl jij er ieder jaar beter komt uit te zien.
Je kwaliteit van leven gaat enorm vooruit en trainen is natuurlijk gewoon erg leuk/lekker.
Verder krijg je een goed doorzettingsvermogen ook als het eens een keer
tegenzit.
Lijkt mij wel genoeg voordelen,dus ik begrijp niet dat er mensen zijn die geen tijd hebben om te trainen,maar wel iedere avond op de bank hangen.???

Waarom train je nog bij Olympia als Je Energiek en fysiek vlak bij hebt zitten.
Daar staan veel meer toestellen en freeweight om te trainen en de riemen liggen er voor je klaar.

Ik neem aan dat je mij bedoeld?
Ik train er nog, omdat ik simpelweg nog een abbo heb lopen, ik zit er al 6 jaar ofzo, maar ze gingen verhuizen, kreeg de optie om nog een jaar voor 45euro te blijven trainen, of ik moest het nieuwe bedrag van 50euro betalen :eek:
Ik koos ervoor om 45euro te blijven betalen, maar dan was dat tot eind 2007 en daar zit ik nu dus aan vast.....

Maar geen nood, over een halfjaar krijg ik mn schuur, ik ga dan thuis trainen, meer hardcore is er niet, uiteraard, dus ga dit jaartje niet lopen janken!

De voordelen van training is dat je er niet alleen beter gaat uitzien,maar ook
jezelf beter voelt.
Je werk gaat makkelijker ,je bent minder moe en op lange termijn bouw je een enorme fysiek op.
Je omgeving zie met de loop der jaren ouder worden en vooral dikker terwijl jij er ieder jaar beter komt uit te zien.
Je kwaliteit van leven gaat enorm vooruit en trainen is natuurlijk gewoon erg leuk/lekker.
Verder krijg je een goed doorzettingsvermogen ook als het eens een keer
tegenzit.
Lijkt mij wel genoeg voordelen,dus ik begrijp niet dat er mensen zijn die geen tijd hebben om te trainen,maar wel iedere avond op de bank hangen.???

Waarom deze bovenstaande post, het ging toch niet over de voordelen van BB, want die weten we wel....

Volgens mij moet je bij Olympia ondertussen ook voor je drinken betalen, maar ik kan me vergissen.
Bij Energiek betaal je idd voor het eerste flesje, daarna mag je 'em vullen?!
Wel een rare regeling.
Rob (eigenaaar Energiek) is zelf een BB en voormalig sterke man en staat daarom positief tov vrije gewichten.
Als je de ruimte hebt kan je -mijn inziens- beter voor de optie thuis trainen kiezen. Gooi er een paar stuivers tegenaan. Verstelbare bank, barbell, dumbbellstangen en een lading gewichten!
Ik vertel je niets nieuws, maar Remko waarom train je niet meer thuis?

Laatst bewerkt:
Volgens mij moet je bij Olympia ondertussen ook voor je drinken betalen, maar ik kan me vergissen.
Bij Energiek betaal je idd voor het eerste flesje, daarna mag je 'em vullen?!
Wel een rare regeling.
Rob (eigenaaar Energiek) is zelf een BB en voormalig sterke man en staat daarom positief tov vrije gewichten.
Als je de ruimte hebt kan je -mijn inziens- beter voor de optie thuis trainen kiezen. Gooi er een paar stuivers tegenaan. Verstelbare bank, barbell, dumbbellstangen en een lading gewichten!
Ik vertel je niets nieuws, maar Remko waarom train je niet meer thuis?

Je mag bij Olympia (nog) je eigen drankjes meenemen!
Maar zwaar tillen mag je weer niet :P Zodra je 130KG gaat drukken, zit hij al van een afstandje te kijken... :eek: En dan loop je langs hem (om naar huis te gaan) en dan kijkt hij vies :roflol:
En iedere dag naar Leiden is ook k*t, vooral in de zomer, met al die k*t toeristen...

Daarom...
...in de toekomst lekker thuis trainen!

Ik heb thuis de gelegenheid om te trainen, maar train soms ook op een sportschool, mits m'n blessure het toestaat.
Zit nl een beetje in de lappenmand.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven