MuscleMeat

Sportschool (omgeving) Katwijk

Valkenburg is energiek and katwijk You have physic point

I believe its Aarst sport in Lisse, I've never been there myself but I heard from a friend that it's a pretty big gym.

You already named Energiek Valkenburg.

IMG_2800.jpgNou die Rob zeg, ik ken hem al van het eerste uur van First Class Gym.

Ik heb vaak met hem getraind, hier een foto van die goeie oude tijd, filmpjes heb ik ook
van trainingen in de First Class Gym tijd met knots de groenteboer enzo.

Heb daar een leuke tijd gehad met Peter smit, Herman die lange
en Martin. K.... en natuurlijk die bende uit kattuk.

He Peet, leuk je hier te zien! Groetjes broertje van Ca;)

---------- Post toegevoegd Mon 24 Dec 2012 om 07:33 ----------

Oke, even terug naar het begin. Ik zoek ook een school in de buurt. Heb de website van Energiek bekeken en kan daar niets uit opmaken dat het ook iets zou zijn voor BB. Die nieuwe school waar jullie het over hebben is dat nou wat of wordt het toch richting Leiden en Lisse gaan. Kom zelf uit Noordwijk en daar zit ook niets.

Nee een nette sportschool met alle losse weights, veel Hamer Strength en 55kg's dumbbells is zooo niet BB:cool: Energiek is juist in de buurt een zekere aanrader voor de 'nette' bodybuilder...

Laatst bewerkt:
Oo lees dit nu pas. Rob is de grootste n00b die maar je kan bedenken.
Toen ik daar normaal aan het trainen was en hij iemand hielp om 10!!!! negatieve herhalingen bij bench eruit te persen begon hij tegen mij aan te zeiken: Volgens hem bepaald de stand van je handen bij het schuin benchen of je iets af kan scheuren of niet. Ik had m'n handen iets wijder als schouderbreedte, wat dus betekend dat hij complete bullshit praat. Hij is zelf de grootste AS gebruiker van de hele sportschool (via via gehoord) en maakt iedereen ervoor uit. Het is ook logisch dat hij een AS gebruiker is, want van trainen weet hij niets.

Weer genoeg gal gespuwd over die Rob van energiek :)
Rob is na verloop van jaren een stuk relaxter geworden, ik mag tegenwoordig ook lekker in halter trainen al word ik wel IETS wat vreemd aangekeken door eenieder daar.

De rest vind ik erg suggestief van je en eerlijk gezegd erg vrijpostig om zomaar lukraak over een sportschooleigenaar te posten; internet is een gevaarlijk middel tegenwoordig;) Maar dat terzijde...

Terug
Naar boven