400mman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Olympisch werpers op weg naar Beijing
(Reese Hoffa) kogelstoter in 2004
leeftijd 26
gewicht 133kg
Stand 16.80m
Bench press 2x200kg
Back squat 2x237kg
Overhead 18.19m
Standing LJ 2.80m
Vertical Jump 71cm

Zeg ik krijg helemaal weer zin om te kogelstoten als ik je topic zo doorlees. Motiverend
Die stats van Hoffa vind ik maar raar gezien de afstand die hij stoot en vooral gezien zijn lichaamsgewicht, hij is heel klein namelijk, ik heb ff naast 'm gestaan op de Ter Specke Bokaal toen hij nog niet heel ver kwam. Volgens mij is ie misschien net 1,75m. Hij had wel mega dikke kuiten.
Wel grappig, ik spring hoger en verder uit de stand, maar dat zal dan wel door m'n lichaamslengte komen
Vooral die standstoot van 16,80m, dat is meer een warming up afstandje. Ik denk dat hij wil doen geloven dat zijn draai zo fenomenaal is dat ie daar ruim 5 meter uit haalt
De overhead van 18,19m is ook bizar weinig. Gunthör haalde daar 25 meter mee...
Zeg ga je ook meedoen met de wedstrijd met PanzerDivision deze zomer in Utrecht? Bij jouw lengte, gewicht, sprintachtergrond en je squat- en bankdrukstats zou je ook richting 14,50m ~ 15,00m kunnen komen. Heb je een goede werptrainer?
Misschien een idee om wat zware kogels aan te schaffen. Ik heb er indertijd 2 bij Schelde International gekocht. 2 jaar geleden was er een ijzerhandel die een complete uitrusting van een atletiekbaan verkocht. Alles ging voor 1 euro per kilo, dus toen ben ik met mijn broer een paar 6kg, 6,25kg, 7,25kg, 8kg en 9kg kogels gaan halen. Ik weet helaas niet meer waar het was. Hij had nog honderden discussen en kogels liggen. Ik spring ook hoger en verderToch nog iets waar ik beter in ben
Jaap
Training van vandaag:
Usual warming up (medicine ballen en sprinten):
8 x frontaal stoten;
16 x stand stoten;
16 x glij;
24 discusworpen uit stand (ja ja met een spanwijdte van 2.08m) voor het eerst in jaren training er op. Verste kwam 32m.
) Werp met alle mogelijke gewichten en vooruitgaan zal je! Ik stootte altijd in een weiland en zette dat helemaal vol met stokjes, iedere training meten en iedere training een paar cm verder. Mijn meest gehoorde kritiek is dat ik niet indraai. So be it, als het verder goed zit kom je toch "ver".
Ik rende op mijn 12e 9.71 over 60 meter.
Geen idee wat ik nu zou kunnen....
Ik ga deze log zeker volgen.....
Dat pure BODYBUILDEN interesseert me niet.
. Nu ben ik vet traag geworden door bodybuilding.Ik 9.56 op mijn 8e levensjaar over de 60 meter. Nu ben ik vet traag geworden door bodybuilding.

(offtopic)ik had 2 jaar terug 8.20 ofzo..op 60 meter.(was ik wel 18 en geen 8..)
Toen ik 12/13jr was liep ik 9.7 over de 60m. Toen ik 13/14 was 8.2 (lang leve puberteit)
Had er toen mee moeten doorgaanleuk geweest op amateur niveau
![]()

Combi van meer massa en tragere spieren? Het leek zo veel belovend op je 8e![]()
. Ik ben een voetballer, maar die 60m sprint was op een atletiekkamp waar ik overigens 2de werd. Nu weeg ik 93 kg bij een lengte van 180 cm ongeveer. Maar ik ga er iets aan doen om die startsnelheid weer op te krikken en mijn vetpercentage wat naar beneden te halen, dit logje ga ik in elk geval verder volgen
.