400mman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ff een vraagje: je zet in sommige posts dat je een aantal minuten core stability traint. Hoe train je dit precies als ik vragen mag?
Verder leuke log en ziet er allemaal goed uit!
Ik train deze op 2 manieren. Of ik doe een aantal oefeningen voor een bepaalde tijdsperiode en wissel deze af of ik kies een aantal oefeningen uit met gewichten en doe deze op herhalingen. Beide sessie zijn erg buik en rugspier gericht. Ik gebruik hierbij dus vaak de zwitserse bal.

Oke bedankt voor de uitleg, Ik heb alleen geen zwitserse bal bij mij in de gym en die wat ik thuis had heb ik een waterbal van gemaakt ala Rosstraining
Zijn er ook mogelijkheden om zonder de zwitserse bal toch aan je core te werken? (het antwoord is ja dat snap k ook wel, maar de vraag is hoe/welke oefeningen) Ik wil graag 1 of 2 keer per week een beetje mn core trainen zodat deze wat steviger is.

Bedankt voor de oefeningen. Ik ga na mn examens een extra core training in voeren heb nu ff een tijdje vrij weinig tijd dus!
On topic:
Ziet er netjes uit goede training! Zijn ze er wel blij mee als je het hele fitnesscentrum gaat verbouwen voor je eigen oefeningen? volgens mij hoef ik dat in mijn gym niet te proberen![]()
Op zich wel ideaal, ik betaal er ook genoeg voor. Er zijn een paar grote tennishallen die ik kan misbruiken, helaas is het onmogelijk de olympisch halter mee te nemen. Het is op een andere verdieping, maar ik red me er wel meePowerCleans kun je makkelijk op 80% doen.. voor 5x.. je moet sowieso maximale snelheid daar op doen.., dus imho kan het wel wat zwaarder![]()
te tonen zodat ik mee mag doen met de NK clubs in Vught..Klopt helemaal, die wedstrijd kan ik helaas niet ik heb namelijk andere verplichtingen bij een BBQbovendien heb ik zondag alweer competitie

bummer
Die BBQ had ik gisteren. En op die competitiedag heb ik 2 verjaardagen.
Maar goed, ik moet wel een afstand hebben staan om mee te mogen doen. Plus dat die afstand ook nog verder moet zijn dan onze 1e cq 2e man, à 14,48m.
Moet jij in Alkmaar in/aan de bak?
Jaap
Nope zwollywood,
Hopelijk zijn de grote mannen er dan ook, kan ik hopelijk meeliften over de 13m

Ik ben niet in Alkmaar hoor... ben dan in zwollywood, vermoedelijk samen met Persoon, Groot, van der Donk, Corstjens en nog wat mensen die ik vast vergeten ben.

Ik snap echt niet dat deze atleten in meerdere ploegen mogen meedoen. René zit toch ook in de eredivisie (zeker weten bij Prins Hendrik).
Anyway, ik doe zondag dus niet mee. Vrijdag wel in Wageningen.
Jaap
Schema voor vandaag:
Squat 5*6 129
Cleans 5*4 70
Jump squat 5*9 35
Borzov sprongen 4*10
Bench 5*6 95
Incline press 5*4 80
push ups 4*15s
Med ball 4*10
3x
10*forward roll