Fitness Seller

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

Bezoekers in dit topic

:eek: Wat een zieke foto! De ontwikkeling van je borstspieren blijft ook echt indrukwekkend. En die bicep... Halleluja!
 
:eek: Wat een zieke foto! De ontwikkeling van je borstspieren blijft ook echt indrukwekkend. En die bicep... Halleluja!
Haha thanks.
 
Brute pic zeg :eek:

Aangaande die pic begin ik me toch af te vragen of je weleens met de gedachte speelt om on stage te gaan?
 
giphy.gif


Dammnnnn girl, brute foto zeg!!!! Zulke foto's doen jouw fysiek veel meer recht dan de contestfoto's tbh...
 
Net nog een keer naar je foto gekeken, en tot de conclusie gekomen dat het niet alleen aan het licht ligt. Je staat er gewoon heel goed bij.
 
Brute pic zeg :eek:

Aangaande die pic begin ik me toch af te vragen of je weleens met de gedachte speelt om on stage te gaan?
Hehe thnx
Niet echt eigenlijk. Deels omdat ik van mening ben dat ik a la naturel niet op kan tegen de dames die momenteel mee doen en de bikini klasse is niet mijn ding:p Ik moet wel zeggen dat ik oa door fikse afvalpogingen vroeger en de zwangerschap ook niet heel strak in mijn vel meer zit.

Bekijk bijlage 465277

Dammnnnn girl, brute foto zeg!!!! Zulke foto's doen jouw fysiek veel meer recht dan de contestfoto's tbh...
thnx hill!

ja ik weet het, volgend jaar kan ik beter wat testfoto's maken en wellicht even de sportschool eigenaar vragen of t daar kan. Licht doet erg veel!!! Alles ziet er zieker uit in de sportschool bij het db gedeelte:p

Net nog een keer naar je foto gekeken, en tot de conclusie gekomen dat het niet alleen aan het licht ligt. Je staat er gewoon heel goed bij.
Haha het doet wel veel natuurlijk :D
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: LM
Hehe thnx
Niet echt eigenlijk. Deels omdat ik van mening ben dat ik a la naturel niet op kan tegen de dames die momenteel mee doen en de bikini klasse is niet mijn ding:p Ik moet wel zeggen dat ik oa door fikse afvalpogingen vroeger en de zwangerschap ook niet heel strak in mijn vel meer zit.

thnx hill!

ja ik weet het, volgend jaar kan ik beter wat testfoto's maken en wellicht even de sportschool eigenaar vragen of t daar kan. Licht doet erg veel!!! Alles ziet er zieker uit in de sportschool bij het db gedeelte:p


Haha het doet wel veel natuurlijk :D


Als ik zo je foto's zie, dan denk ik dat het nog wel eens kan meevallen op een beginnerswedstrijd als je natty bent. Los vel kan vaak onder een bikinibroekjes verstopt worden. ;)
 
Als ik zo je foto's zie, dan denk ik dat het nog wel eens kan meevallen op een beginnerswedstrijd als je natty bent. Los vel kan vaak onder een bikinibroekjes verstopt worden. ;)
Ik moet zeggen dat ik ook geen beginner wedstrijden volg:p Het losse vel zit aan de achterkant helaas!
 
Ik moet zeggen dat ik ook geen beginner wedstrijden volg:p Het losse vel zit aan de achterkant helaas!

hahaha kunnen ook leuk zijn om te zien hoor!

Geen idee of daar nog wat creatiefs mee te doen is. :dunno: wel jammer, want volgens mij heb je een mooi fysiek.
 
TRAINING!

Mijn linkerschouder doet weer eens moeilijk, maar ik heb er opzich niet veel last van tijdens het trainen (alleen met bench een beetje).

BENCH 3X6+
20X20
10X40
6X52,5
6X52,5
8X52,5 @9

OHP STRICT
10X20
10X20
10X20

LOW SEATED ROW
12X50
12X50
12X50

BW DIPS (+ SLINGSHOT)
12X
12X
13X

UPRIGHT ROPE ROW
14X30
14X30
14X30

LEGEXTENSION ISOHOLDS SUPERSET
10X70,5
10X70,5
10X70,5

LEGCURL ISOHOLDS
10X54
10X54
10X54
 
Laatst bewerkt:
hahaha kunnen ook leuk zijn om te zien hoor!

Geen idee of daar nog wat creatiefs mee te doen is. :dunno: wel jammer, want volgens mij heb je een mooi fysiek.
Ik ben in 2014/2015 wel eens naar wat wedstrijden toe geweest (oa enercup en rotterdam open). Daarna heb ik alleen de powerlifting wereld gevolgd dus ik moet heel eerlijk bekennen dat ik daar niet zo mee bezig ben. Ik vind het wel leuk om enkele lui op insta te volgen, zo krijg ik nog wel eens iets mee uit de bb wereld:p
 
Ik ben in 2014/2015 wel eens naar wat wedstrijden toe geweest (oa enercup en rotterdam open). Daarna heb ik alleen de powerlifting wereld gevolgd dus ik moet heel eerlijk bekennen dat ik daar niet zo mee bezig ben. Ik vind het wel leuk om enkele lui op insta te volgen, zo krijg ik nog wel eens iets mee uit de bb wereld:p


haha ja lang leve instagram.

ook voor de lekkere koekjes en taarten
 
Voedingsupdate!

Ben opzich best trots op mijzelf dat ik nu na mijn cut nog steeds vrij autistisch aan het tellen ben. Normaal vul ik niets meer in en zie ik wel waar het schip strand (daarom eindig ik in de winter ook altijd rond de 75 kg :roflol:).

De bedoeling is dat ik dit het hele jaar blijf doen zodat ik nog enigzins dit vetpercentage kan behouden en zodat ik op zoveel mogelijk kcal kan cutten volgend jaar! Dit roep ik na elke cut, maar ik heb de lat nu wel wat hoger gelegd voor mijzelf aangezien ik geen pl plannen meer heb:)
 
Laatst bewerkt:
Planning voor vandaag. Ik heb wel her en der wat spierpijn, maar daar zal ik met dit schema even doorheen moeten!

Screenshot_20190905-150456_Sheets.jpg

Voor het eerst weer in tijden deads vanaf de grond. Ik hoop dat 80 kg een goed startgewicht is voor volume sets (8 reppers).
 
Ik koekeloer ook weer gezellig mee hier:)
 
Op meer kcal nu merk ik echt een flink verschil in mijn training. Ondanks dat ik echt veel te weinig slaap heb gehad, was ik aan het einde van mijn training totaal niet moe. Ook heb ik nu een betere pomp weer:) FB bevalt prima, maar ik moet het even over een langere periode bekijken.

SUMODEADS
ff weer rustaagghhh aan beginnen. Wel easy verder, maar ik begin liever wat lager in gewicht
12X70
8X80
8X80
8X80 @ RPE 5
volgende week +5 kg

HIP THRUST BARBELL
12X50
12X50
12X50

SUPERSET
BANDED PULLUPS
8X
8X
8X

CLOSE GRIP BENCH PUSHUPS
13X
12X
10X

SUPERSET
VBAR TRICEP PUSHDOWN
15X35
15X35
15X35

CROSSBODY DB CURL ALTERNATED
16X2X10
16X2X10
16X2X10

SUPERSET
ONE ARM LATERAL RAISE
15X6 / 15X6
15X6 / 15X6
LATERAL RAISE
19X2X4 MYOREPS (10 SEC) 6/6

HANGING KNEE RAISE
10X
8X
8X
 
Back
Naar boven