Sweatdaily
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.127
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een vrijer eetschema, goede shape én je voelt je er goed bij...Vandaag een rustdag, morgen PULL. Wederom deadlift, maar dan volume met een lager gewicht (3x8+x92,5)
BW vandaag 67,8. Ik vind het prima voor een week geen kcal tellen EN een verjaardag EN uit etenIk twijfel ergens of ik terug ga naar een "ad libitum" dieet. Eventueel met minicuts tussendoor. Deze shape houden heeft wel prio, ik voel mij hier goed bij!
![]()

Zou Nice zijn!!Die gewichten ga je zeker wel halen voor t nieuwe jaar.
Voel je je verder alweer wat beter?

Alhoewel ik niet altijd zin heb om te trainen is het wel een goede uitlaatklep nu.
Klopt, het is voor mij een vorm van meditatie!Weet niet wat er precies aan de hand is natuurlijk, maar trainen werkt zeker wel (tijdelijk) helend.
Na een zware kl#te dag even gymmen en ik voel me vaak weer (even) als herboren.
Dus vooral lekker blijven gaan @SP1988

Dankjewel Bubs!Sterkte @SP1988 !
Ik hoop dat alles goed komt, en je hier snel uitsluitsel over hebt!
Er is maar 17% uitbetaald. Om de partners tegemoet te komen gaan ze over 2 weken weer een deel betalen. 1 vd opdrachtgevers zit tegen faillissement aan dus dit is gewoon dikke pech. We leven al zo zuinig als we maar kunnen. Enige lichtpuntje is dat er nog een hoop betalingen aan komen, alleen hoeveel precies en wanneer is altijd de vraag. We gaan het nog niet opgeven in ieder geval!Heb niet alles meegekregen, maar zo te horen heel wat stress.. hopelijk komen de betalingen snel binnen! Sterkte!Dankjewel Bubs!
Helaas mocht het nog niet zo zijnEr is maar 17% uitbetaald. Om de partners tegemoet te komen gaan ze over 2 weken weer een deel betalen. 1 vd opdrachtgevers zit tegen faillissement aan dus dit is gewoon dikke pech. We leven al zo zuinig als we maar kunnen. Enige lichtpuntje is dat er nog een hoop betalingen aan komen, alleen hoeveel precies en wanneer is altijd de vraag. We gaan het nog niet opgeven in ieder geval!
Dankje! Hoop t ook!Heb niet alles meegekregen, maar zo te horen heel wat stress.. hopelijk komen de betalingen snel binnen! Sterkte!
. Voelde zwaarder dan anders. Nu gewoon weer 2 x per week en elke week wat zwaarder.
Ik weeg inderdaad maar 67,1 kg. Waarschijnlijk eet ik een stuk minder nu ik geen onzin voer in huis haal.
Zeg je nou dat je deze training op nuchtere maag hebt gedaan?
Haha nee, dat was mijn gewicht toen ik uit bed kwam.Zeg je nou dat je deze training op nuchtere maag hebt gedaan?