MuscleMeat

SP'S COMEBACK LOG | BABY'S & BARBELLS |

Wel heen en terug, maar dan nog... bij elkaar wel een uur extra! Ik denk dat het qua energie en motivatie gaat helpen om een andere gym te zoeken. Mijn huidige gym is wel ideaal voor powerlifters, dat is 1 vd redenen waarom ik nog elke keer zo ver ben gaan fietsen. Helaas heb ik zelf geen rijbewijs, maar ik word wel gebracht als het regent:p

Haha ja, dat was nog voor mijn logpauze

Kan me voorstellen dat je na een uur fietsen al best leeg bent ja. Hopelijk is er toch een goede vervanger in de buurt, niks zo fijn en drempelverlagend als een gym om de hoek. Wel lief van het brengen! Dat het maar vaak mag regenen totdat je er een gevonden hebt.

Ik zie @SP1988 wel eens trainen in de filmpjes die ze post, zoals met die chins, daar wil ik (m) ook wel mee ruilen...

Voorlopig blijf ik maar gewoon trainen en tegen de tijd dat ik evenveel (stiekem liefst meer) chins kan dan zij, dan is mijn fysiek hopelijk half zo fatsoenlijk.

# ik zou ervoor tekenen bij het kruisje

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Kan me voorstellen dat je na een uur fietsen al best leeg bent ja. Hopelijk is er toch een goede vervanger in de buurt, niks zo fijn en drempelverlagend als een gym om de hoek. Wel lief van het brengen! Dat het maar vaak mag regenen totdat je er een gevonden hebt.
Ja dat helpt echt wel mee! Hij wil mij in feite altijd wel brengen, maar dat kost wel echt veel aan benzine en tijd. Dat vind ik dan weer zonde.

Haha nah denk het niet :roflol:
Zo strak is alles niet door het vele afvallen en aankomen door de jaren heen en een zwangerschap:emo:

UB TRAINING 29 OKT
nog wel wat spierpijn in mijn traps/lats

BENCH PAUSED (vanaf 50 kg)
20X20
10X40
5X50
3X55
3X55
3X55
3X55
3X55
Voelt beter dan t&g voor mijn linkerschouder. Ik heb ter inspiratie sheiko er weer bij gepakt.

RING PULLUPS STRICT
3X
3X
3X

OHP SEATED
10X25
10X25
10X25

LOW PULLEY VBAR ROW
10X62
10X62
10X62

LATERAL RAISES LEANING ONE ARM
14X6 / 14X6
13X6 / 13X6
13X6 / 13X6

TRICEP PUSHDOWN
15X42
10X49 PR
8X49

+
DB CURL STANDING 4 SETS (2X8KG)
FRONT RAISE EZBAR SUPERSET 3 SETS (12,5 KG)
BENT OVER FLYS STANDING 3 SETS (2X3 KG)

en delt pomp:p

Screenshot_20191030-090659_Photos.jpg

Ja dat helpt echt wel mee! Hij wil mij in feite altijd wel brengen, maar dat kost wel echt veel aan benzine en tijd. Dat vind ik dan weer zonde.

Haha nah denk het niet :roflol:
Zo strak is alles niet door het vele afvallen en aankomen door de jaren heen en een zwangerschap:emo:
Is niet aan je te zien! Je ziet er echt goed uit hoor :heart:

Front raise 12.5kg!? :eek:

Ik zie @SP1988 wel eens trainen in de filmpjes die ze post, zoals met die chins, daar wil ik (m) ook wel mee ruilen...

Voorlopig blijf ik maar gewoon trainen en tegen de tijd dat ik evenveel (stiekem liefst meer) chins kan dan zij, dan is mijn fysiek hopelijk half zo fatsoenlijk.

# ik zou ervoor tekenen bij het kruisje
Haha dat zie ik maar als compliment!

LEGS 31 OKT

SUMO DEADLIFT
10X70
8X90
+ 1 PLATE-HOOG BLOCKPULL
8X100
8X100

HIP THRUST BB
10X60
8X80
5X100
5X110
5X120 VID

HIGHBOX STEPUPS
8x / 8x
8X / 8x
8x / 8x

+
ABS

weinig tijd vandaag ivm afspraken

Wel een toppie training in weinig tijd!
Stevige hip thrusts :peachy:!

LEGS 31 OKT

SUMO DEADLIFT
10X70
8X90
+ 1 PLATE-HOOG BLOCKPULL
8X100
8X100

HIP THRUST BB
10X60
8X80
5X100
5X110
5X120 VID

HIGHBOX STEPUPS
8x / 8x
8X / 8x
8x / 8x

+
ABS

weinig tijd vandaag ivm afspraken

Dat ik er nooit opgekomen ben om er schijven onder te leggen bij de hipthrust..

Dat ik er nooit opgekomen ben om er schijven onder te leggen bij de hipthrust..
Dat vroeg ik me eigenlijk af, waarom?

Maak je dan niet de ROM korter, of is deze al kort maar voorkom je zo dat ie gaat hangen?

Ik heb geen persoonlijke ervaring met de BB hiptrust, maar kan me niet heugen dat ik t ooit gezien heb. Ik kom amper in dat stuk van de gym.

Maak je dan niet de ROM korter, of is deze al kort maar voorkom je zo dat ie gaat hangen?

Ik heb geen persoonlijke ervaring met de BB hiptrust, maar kan me niet heugen dat ik t ooit gezien heb. Ik kom amper in dat stuk van de gym.
Dan kun je niet cheaten door het momentum te gebruiken en je kan er makkelijker onder komen

Ik kan mijn rug positie anders niet goed houden. Bedenk wel dat ik lengtemaat 34 heb dus ik hang sowieso veel hoger dan de meeste vrouwen:p

Voor deze HIP THRUST variant deed ik dit met een kortere ROM, maar dan raakte ik de grond ook niet aan. Dat verzuurt nogal lekker snel bij mij :p Ik pak dan ook de helft van dit gewicht en wat hoger in de reps.

Ik kan mijn rug positie anders niet goed houden. Bedenk wel dat ik lengtemaat 34 heb dus ik hang sowieso veel hoger dan de meeste vrouwen:p

Voor deze HIP THRUST variant deed ik dit met een kortere ROM, maar dan raakte ik de grond ook niet aan. Dat verzuurt nogal lekker snel bij mij :p Ik pak dan ook de helft van dit gewicht en wat hoger in de reps.
:eek:zie nu dat je gewoon 10kg meer weegt met een cm minder lengte. :roflol:

Terug
Naar boven