AndroidHealthClinic

SP's iifym dieetlog // -3 kg -> 15% vet

Bezoekers in dit topic

Ik weet niet of hij nog geldig is, maar er staat ergens aan het einde iets van powerlifting summit blabla. Die moet je aanklikken.

Verschil met mfp is dat hij bij het berekenen aardig wat gegevens mee pakt (aantal uren actief, vetpercentage etc) en op basis daarvan berekend hij je kcal behoefte. Je kan dan zelf aangeven of je liever hoog in de vetten zit of juist in de carbs. Daarnaast kan je aangeven welke dagen vd week je hoger in de kcal wilt zitten.

Je vult wekelijks je gewicht + vet% in en op basis daarvan berekend hij de nieuwe week (afhankelijk van je gekozen doel). Elke week zullen je macro's dus net ietsje anders zijn.

Je kan het programma koppelen met mymacro. Helaas (nog) niet met mfp.

Voor mij persoonlijke een mooie aanvulling op mfp.

Dan zal hij wel niet meer geldig zijn want bij het aanmelden stond op het einde ook helemaal niks van powerlifting summit. Toch nog bedankt voor je antwoord:).
 
:roflol:

De pizzabodem is gemaakt van oa bloemkool, zit dus een pak minder carbs (en kcals) in dan een gewone bodem. Smaak is ook heel goed vind ik. Heb je zo een gehele pizza voor totaal 600-650 kcals!

SP1988 gaat de goede kant op!

Ben wel eens benieuwd naar het volledige recept!
 
Die bloemkoolbodems van de appie zijn echt suuuper lekker! Dat proeft niet naar bloemkool of iets.

En je shape, chapeau!!:clap:
 
Die bloemkoolbodems van de appie zijn echt suuuper lekker! Dat proeft niet naar bloemkool of iets.

En je shape, chapeau!!:clap:
Ja klopt! De bietenpizza is ook lekker trouwens.

Dank je:)
 
Ik heb mn vet nog niet gemeten, maar ik heb gewoon dezelfde waarde in gevoerd als vorige week.

Wat ik ook al had verwacht gaan mijn calorieen flink omlaag.

Gemiddeld kcal
1490074373475.jpg


Hoog/laag kcal dagen
1490074339169.jpg
 
Ik heb even gekeken wat er zou gebeuren als ik voor een andere setting (minder carbs, meer vet) zou kiezen. Je hebt dacht ik 5 opties (van extreem hoog vet/laag carb naar hoog carb/laag vet). Die van mij staat ongeveer in het midden nu.

Ik vind het makkelijker om minder carbs te eten, maar carbs geven wel meer maagvulling.

macro update.jpg
 
Dagmenu van vandaag. Ik heb nog een klein beetje ruimte over, maar dat vul ik denk ik op met kokosolie voor de schnitzel.

Alles staat door elkaar, dus dit is de juiste volgorde
m1
wheyshake + pindakaas
1 banaan
1 triangel meergranen + tonijnsalade
1 mini kinder choco reepje

m2
1 smartwrap + 100 g kipdij (uitgebakken zonder olie + 10 ml chillisaus) + 1 tl mayo met massalakruiden
1 appel

m3
halve bak campina kwark + volkoren cruesli met chocolade krullen

m4
100 g gepaneerde schnitzel + ovenfriet + groente

m5
wheyshake + pindakaas
macroplan.jpg
 
Ik was de pasta met kip helemaal zat, dus ben overgestapt op smartwraps! Ik heb avocado gekocht dus ik ga daar nog even mee experimenteren. De combo die ik nu heb (chillisaus, massala, mayo) is iig erg lekker!

Ze smaken goed, zijn stevig en macro vriendelijk. Enige nadeel is dat ze niet goedkoop zijn.
smartwrap.png
 
Heb de wraps vorige week ook gehad. Smaken inderdaad goed. Houdbaarheid na openen is wel wat kort imo.
 
Volgens mij na openen 2 dagen houdbaar.
Ik vond de randen ook snel hard worden.

Je gooit al gauw een paar weg. Helemaal als je er alleen van eet.
 
Volgens mij na openen 2 dagen houdbaar.
Ik vond de randen ook snel hard worden.

Je gooit al gauw een paar weg. Helemaal als je er alleen van eet.
Dat is wel erg zonde dan, kan ik er beter 2 van van eten per dag:p Durf er nog wel 3 dagen van te maken qua houdbaarheid.
 
UPDATE!

Vandaag 70.5 kg
Vet% 17.1 (-1.4%)
Taille 66.9 cm

Cm's
Taille 68.3/68.1/66.9 -1.4
Dijbeen 61/60.6/60.3 -0.7
19-02/26-02/25-03
71.8/71.4/70.5 -1.3

Zo te zien ook wat vocht geloosd. Mooi zo door nu:)

1490429199444.jpg
 
Laatst bewerkt:
Resultaat week 2 van avatar nutrition
-0,4 kg gemiddeld
71,5 kg - 71,1 kg
-0,5% (18,5 - 18%)

Meting van het wekend kwam lager uit (17,1%), maar dat was nuchter en in de ochtend. Vorige meting was ook in de avond, dus dat zou een verschil kunnen geven. Daarbij komt dat mijn heup gelijk was met de 17.1% meting, dus het zou ook kunnen dat mijn vriend niet dezelfde plek heeft gemeten of ik hou wat meer vocht vast op mijn rug/triceps.

Heup is iig -0,5mm (6 mm) tov vorige week dinsdag

Ik zat gedurende de week te hoog in kcal. Door drukte/moeheid ben ik pas te laat op de dag alles gaan invoeren wat echt een heel slecht plan is.

Plan voor deze week is in de ochtend, of de dag ervoor alles in te voeren.

Gemiddeld kcal afgelopen week was 2499. Dit is gemiddeld 135 kcal hoger dan had gemoeten (scheelt niet heel veel).

Deze week moet ik op 2292 zitten, wat voor mijn doen laag is:P

Hoge dagen (5x)
2385 kcal
284 carbs
166 eiwit
65 vet

Lage dagen
2044 kcal
210 carbs
166 eiwit
60 vet
 
Ff een soort van update.

Tis weer 1 en al vocht ellende. Wegen en meten heeft dan vrij weinig zin. Ik heb sowieso oedeem, maar zout/hormonen/weinig drinken verergerd dat nogal. Aankomende dagen dus echt ff op zout gaan letten en vooral meer kalium/vocht (ik drink ook weer te weinig). Ik zag wel een bicep vein heeeuuull licht doorkomen dus er is wel wat af naar mijn idee. Kcal ook lager deze week en heb ook aardig honger gehad.
 
Belangrijkste is ff goed door rekenen naar je contest toe.
Zodat je wel goed uitkomt met je cyclus.
 
Belangrijkste is ff goed door rekenen naar je contest toe.
Zodat je wel goed uitkomt met je cyclus.

Zal ik ook even goed opletten inderdaad. Verder niet er mee zitten, komt wel weer goed met het vocht!
 
Lekker hoor.

Wat doe je voor cardio?

Wat doe je dit weekend?
 
Back
Naar boven