AndroidHealthClinic

SP's iifym dieetlog // -3 kg -> 15% vet

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb de rest vd week alles in mn sheet gelogd. Ik ga hier dus geen dagelijkse updates plaatsen, maar eerder wekelijks.

Vandaag ga ik geen kcal tellen ivm AYCE:)

Hou helaas de hele week weer vocht vast:/ Positieve is wel dat ik heel stabiel rond de 71 kg blijf. Vorige maand was dit nog tussen de 73-75 kg.

1489241447488.jpg

Uiteindelijk zaterdag en zondag gerefeed. Gisteren dus alweer strak op schema en vanaf vandaag pak ik het even wat anders aan.

Ik kreeg de kans om gratis avatarnutrition uit te proberen (jeej:D) dus daar mijn gegevens ingevoerd.

Gemiddeld gewicht in de laatste 7 dagen is 71.4 kg. Ik ga niet de 72.5 kg van vandaag invoeren, want ben een vochtballon op t moment:/ Mede door het vele zout van het weekend, maar ik zit ook weer in de exact zelfde week als de week voor de meet.

Gelukkig nu geen 75 kg zoals toen:P

Maar goed, alles wordt nu voor me berekend. Ik heb strakke richtlijnen nodig, helemaal omdat ik als een flexibeldieet volg.

Qua macro's kom ik niet veel anders uit dan nu, wel iets meer carbs en iets minder vet (al kun je dat ook nog zelf wijzigen).

Dit is wat het programma aan geeft:

MA-DI
2362 kcal
K266 E167 V70

WO-DO-VR-ZA-ZO-MA
2788 kcal
K359 E167 V76

Gemiddeld op weekbasis
2662 kcal
K332 E167 V74
min 30 g vezels

aan de hand van je wekelijkse check-ins worden de macro's aangepast

Ik heb een kortingscode via de powerlifting summit die ik op het moment volg (1 maand gratis) > AVATAR2017 (avatarnutrition.com)
Laat me even weten of je dit ook gaat volgen!

S, welke overfriet at je ook alweer altijd en hoe bereid je die in de oven :)?

2 dagen achter elkaar refeed?
Hoeveel boven onderhoud is dat?
Anders is het niet echt cutten natuurlijk :D

S, welke overfriet at je ook alweer altijd en hoe bereid je die in de oven :)?
Ribbelfriet van de AH:) oven voorverwarmen op 200 graden, daarna 21 min op 180 graden. Zo doen wij het haha.

2 dagen achter elkaar refeed?
Hoeveel boven onderhoud is dat?
Anders is het niet echt cutten natuurlijk :D
Heb geen flauw idee, niet veel boven onderhoud in ieder geval zo op t oog.

Om die reden plan ik liever zo min mogelijk uit etentjes en dergelijke tijdens een dieet. Beetje verloren week, maar dat geeft niet (al zie ik wel iets meer definitie in de sportschool dus zal wel iets af zijn tov week terug). Nu weer back on track iig!

Chill die avatarnutrition! tot wanneer is code geldig?
Haha je zou bijna gewoon elke maand nieuwe account kunnen maken als het lang geldig is.
Ik hoef namelijk helemaal geen payment gegevens in te voeren.

Chill die avatarnutrition! tot wanneer is code geldig?
Haha je zou bijna gewoon elke maand nieuwe account kunnen maken als het lang geldig is.
Ik hoef namelijk helemaal geen payment gegevens in te voeren.
Tot aan het einde van de online seminars, dus ik gok tot zaterdag? Indd erg chill:)

Omdat ie samen met jou frietjes wou eten ;)

:rolleyes:

Gisteren voor mijn doen belachelijk weinig gehad (een lullige 1600 kcal). Kreeg aan het einde vd middag een pds aanval en niet te zuinig. Lag doodziek op de bank. Ik kreeg geen hap meer weg daarna:(

Vandaag gewoon normaal kunnen eten, pijn was voor 90% weg gelukkig.
Ben wel heel blij dat het op mijn rustdag was en pas op de terugweg richting huis.

Vandaag haal ik iig keurig mijn macro's:)
--
Heb een nieuwe hpmeter en deze is zooveel beter!!
Dit is de uitkomst (wel na het avond eten dus niet ideaal, maar was ongeduldig:p)
Heup 6.5mm
Bicep 3.5mm
Tricep 9mm
Rug 9mm
18.5%
IMG_20170315_191744_739.jpg

Foto van mn bloemkoolpizza vandaag
IMG_20170315_204626_840.jpg

Ennn macro's van mn 2 rustdagen

IMG_20170315_145816_740.jpg

Vet nog niet gemeten, maar het weekgemiddelde blijft hangen op 71.4 dus kcal zal hoe dan ook naar beneden gaan. Had ook niet echt honger dus mijn lichaam zal wel minder zijn gaan verbranden.

Morgen iig alles invoeren op avatarnutrition. Gemiddeld kcal was afgelopen week 2625 (excl supps: bccaa's, 2 creatine druivensuiker tabs, 2 g visolie)

Wacht ff, van alle dingen die je op een pizza kunt doen kies jij voor bloemkool??

Voor de rest alles lekker? :D

Wacht ff, van alle dingen die je op een pizza kunt doen kies jij voor bloemkool??

:roflol:

De pizzabodem is gemaakt van oa bloemkool, zit dus een pak minder carbs (en kcals) in dan een gewone bodem. Smaak is ook heel goed vind ik. Heb je zo een gehele pizza voor totaal 600-650 kcals!

@SP1988 gaat de goede kant op!

Haha wat proudpizza zegt:)

:roflol:

De pizzabodem is gemaakt van oa bloemkool, zit dus een pak minder carbs (en kcals) in dan een gewone bodem. Smaak is ook heel goed vind ik. Heb je zo een gehele pizza voor totaal 600-650 kcals!

@SP1988 gaat de goede kant op!
Klopt! Meer vezels, meer vulling, minder carbs, meer vitamines etc.. ennn nog erg lekker ook:)

Ik heb een kortingscode via de powerlifting summit die ik op het moment volg (1 maand gratis) > AVATAR2017 (avatarnutrition.com)
Laat me even weten of je dit ook gaat volgen!

Waar kun je die kortingscode invullen en wat heb je precies aan die website naast iets als myfitnesspal bijvoorbeeld?

Waar kun je die kortingscode invullen en wat heb je precies aan die website naast iets als myfitnesspal bijvoorbeeld?
Ik weet niet of hij nog geldig is, maar er staat ergens aan het einde iets van powerlifting summit blabla. Die moet je aanklikken.

Verschil met mfp is dat hij bij het berekenen aardig wat gegevens mee pakt (aantal uren actief, vetpercentage etc) en op basis daarvan berekend hij je kcal behoefte. Je kan dan zelf aangeven of je liever hoog in de vetten zit of juist in de carbs. Daarnaast kan je aangeven welke dagen vd week je hoger in de kcal wilt zitten.

Je vult wekelijks je gewicht + vet% in en op basis daarvan berekend hij de nieuwe week (afhankelijk van je gekozen doel). Elke week zullen je macro's dus net ietsje anders zijn.

Je kan het programma koppelen met mymacro. Helaas (nog) niet met mfp.

Voor mij persoonlijke een mooie aanvulling op mfp.

Terug
Naar boven