- Waardering
- 16.020
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja klopt! Op 18% berekend. Hp komt iets lager dan 18% uit, maar zal toch nooit zo precies zijn.

) en ik kwam op 2610 uit. Dat is dus RUIM meer dan ik had verwacht op een niet-trainingsdag en werkdag. Vandaag een werk en trainingsdag dus ben benieuwd hoeveel verschil dat maakt.Ja gaat mooi naar beneden
Wel een beetje snel (zou bijna zeggen te snel). Eerst even volgende week aankijken nog. 
Ja gaat mooi naar benedenWel een beetje snel (zou bijna zeggen te snel). Eerst even volgende week aankijken nog.
Belt zit ineens veel te los dus dat zegt genoeg![]()

Klopt! Qua honger is het goed te doen zo.Precies, dat zegt genoeg, lekker hoor
Bijstellen kan altijd nog. En denk dat (teveel) spierverlies echt niet met deze snelheid, je training, voeding en je eigen kennis ter sprake is.

Ik wou min 3 kg vet kwijt, maar het lijkt indd sneller te gaan (al blijft dat lastig inschatten met vocht en dergelijke, vandaag namelijk 71 kg).Je wou 3 kilo in10 weken (wat mega sloom is, he pl-er)
En nu heb je al na 2 week 2.2 te pakken? Dus nog 1 weekje en dan ben je klaar.
Of ga je door?
Mag nog wel paar % af (68-69 kg zou mooi zijn, dan zou ik rond de 15-16% moeten zitten via dezelfde meting als hierboven). Dan kom ik met wat vocht en meer voedsel erbij niet meer boven de 72 gok ik.

).
. Iig veel sushi en gegrild vlees/vis.