XXL Nutrition

Squaten en stiff leg deadliften?

zeg maar het plaatje dat je in de smith krijgt asl je je voeten wat meer naar voren plaatst...dan kan je toch neit voorover vallen???

je ziet het verkeerd, als je voeten naar voren staan (zoals in smith) dan is je kont toch naar achteren geduwd? ten opzichte van je voeten..

en gewicht zo zwaar dat je met erg veel moeite 8 herhalingen kan maken, (dus niet fluitend pratend of weet ik veel hoe licht)

• Topic Starter Topic Starter
je ziet het verkeerd, als je voeten naar voren staan (zoals in smith) dan is je kont toch naar achteren geduwd? ten opzichte van je voeten..

en gewicht zo zwaar dat je met erg veel moeite 8 herhalingen kan maken, (dus niet fluitend pratend of weet ik veel hoe licht)

ik bedoel dus
je kont naar achter maar je bovenlichaam niet ver genoeg naar voren dat er meer gewicht achter ligt waardoor je dus achterovervalt..

wat dus volgens die meneer MOEST .. maar wat dus nooit kan.

Maar ik blijf dus gewoon mijn kont naar achter duwen! En meer gewicht pakken..

ik bedoel dus
je kont naar achter maar je bovenlichaam niet ver genoeg naar voren dat er meer gewicht achter ligt waardoor je dus achterovervalt..

op deze manier wordt het een frontsquat? dan klopt de positie wel, je hebt natuurlijk te maken met het zwaartepunt, en dat knieen niet voor je tenen uit verhaal vind ik dus BULSSHIT

wat dus volgens die meneer MOEST .. maar wat dus nooit kan.

Maar ik blijf dus gewoon mijn kont naar achter duwen! En meer gewicht pakken..

verder meer gewicht pakken ja:)

morgen ga ik het proberen. Ik moest afgelopen dagen thuis trainen omdat ik geen oppas had . En thuis heb ik geen 20 kilo..aan gewichten. Ik ga morgen weer naar de gym en dan ga ik er tegen aan.. Dan hoor je het morgen wel!

maar je deed eerst dus squats met 15kg? totaal? hoe kreeg je de stang in je nek? bracht je hem daarzelf vanaf de grond of vanuit een squatrek?

Weet je welke oefening je erbij moet nemen? Lunges (uitstappen met stang in nek of met dumbbells). De beste billen bouwer ;)

Weet je welke oefening je erbij moet nemen? Lunges (uitstappen met stang in nek of met dumbbells). De beste billen bouwer ;)

als ik die doe met uitstap dan krijg ik last van mijn knieen. Kan hem wel op de plaats, denk ik..

?? en niet met squatten?? De druk hoort minder te zijn op je knieen dan squat.

Met squatten minder.. Ik krijg met lunges een hele vervelende druk op mijn patella. Van mijn voorste been

kom nou zeg, als je in staat bent met je armen en schouders het gewicht in je nek te krijgen, dan is het toch VEEEEL te licht om je beenspieren te stimuleren? aangezien deze een veelvoud aankunnen daarvan

Ik heb toch al gezegd dat ik meer gewicht ging pakken..
Ga nu met het squat rek aan de slag..
heb nu 30 kilo gepakt en dat ging redelijk goed.. 10 a 12 reps kan ik daarmee maken

Hahaha.. yeah right!

Ima do it my own way!

Terug
Naar boven