AndroidHealthClinic

Squats dikke billen kweken

Persoonlijk vind ik die van Jen Selter niet groot genoeg en ik vraag me af of het wel haar echte billen zijn want op elke foto staat ze altijd zijkant en forceert haar billen ook. Check Mariza Villareal die heeft pas n ASS:meal:

---------- Toegevoegd om 14:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:08 ----------

Dank je wel voor jullie tips!! en voeding? wat moet ik vermijden?

Niet groot genoeg :D Ik vind ze behoorlijk groot in verhouding met de rest van haar lichaam. Maar zeker niet lelijk hoor ;)

Ik heb die andere dame even gecheckt

:D

Denk dat het bij haar ook wel genen zijn, zo te zien slaat ze ook vooral daar vet op.
Hoe zit het met jouw genen? ;)

Wat voeding betreft, bereken je onderhoud, als je geen vet hoeft te verliezen kun je hier rustig wat boven zitten (cleanbulken)
Hanteer binnen je voedingschema ongeveer:

2.3 g eiwit / kg lichaamsgewicht
1 g vet / kg lichaamsgewicht
rest opvullen met khd.

Persoonlijk houd ik wel van clean eten, maar er zijn ook een hoop aanhangers van IIFYM.

Laatst bewerkt:
^ Bah.

Ik vind dat ^ zelf ook net iets teveel van het goede.

Bij een hoop van die Instagram meisjes met ontzettend veel bil vraag ik me ook wel vaak af hoe natuurlijk het is.

Ik heb inmiddels aardige squatbillen, maar ik vind squats alleen niet genoeg. Wat voor mij vaste onderdelen zijn voor mijn kont regio:

- FULL squats
- Bulgarian split
- Lunges
- Barbell glute bridges
- Hip thrusts
- Sumo deadlift

Als dit wekelijks in je schema voorkomt dan krijg je kickass billen. Beloofd.

in4pics <3

Die van Jen Selter niet groot genoeg??
Ik vind ze toch wel beheurlijk hoor!

Maar het hangt ook wel af van met wat voor kont je begint. Ik denk als je al een volle kont van jezelf hebt deze erg mooi wordt door squats, maar bij een kleinere plattere kont zal je minder resultaat zien.

Ik doe ook altijd minimaal squats, lunges en hip thrusts, een kont zoals die van Jen Selter gaat me te ver maar een paar stevige ronde billen wil iedere vrouw toch?!

Ik doe eigenlijk nooit specifiek oefeningen voor mn billen. Maar zijn van (diep) squatten en zwaar deadliften toch echt wel gegroeid.

Mogen wat mij betreft nog veel groter, maar dat worden ze makkelijk door veel eten en dat is dan weer minder mooi ;)

Maar het hangt ook wel af van met wat voor kont je begint. Ik denk als je al een volle kont van jezelf hebt deze erg mooi wordt door squats, maar bij een kleinere plattere kont zal je minder resultaat zien.

Ik doe ook altijd minimaal squats, lunges en hip thrusts, een kont zoals die van Jen Selter gaat me te ver maar een paar stevige ronde billen wil iedere vrouw toch?!

Ik vind die van jenselter juist perfect :)

Heeft helemaal geen goeie ass, lelijke vetbult.

Meeste dingen zijn wel genoemd qua oefeningen die je kan doen denk ik behalve de 1.5 squats, die heb ik er vaak ook nog wel inzitten. Ik heb nu een week of 15 4x per week m'n billen getraind (2x benen zwaar en 2x enkel focus op billen) en heb echt wel leuke resultaten daarmee behaald.
Vooral niet te weinig eten, geen crashdieet oid dus en qua reprange verschilt het ook per training. Ene keer de 10-12 reprange en de keer daarna rond de 15 maar dan met die 1.5 squats bijvoorbeeld.

Ik heb van nature een kont die plat is. Die is nu alles behalve plat, maar mooi rond.
Je zult wellicht nooit een Selter butt krijgen, maar je kunt wel degelijk van een platte kont een ronde bips maken. Hard work and dedication :cool:

Ik heb van nature een kont die plat is. Die is nu alles behalve plat, maar mooi rond.
Je zult wellicht nooit een Selter butt krijgen, maar je kunt wel degelijk van een platte kont een ronde bips maken. Hard work and dedication :cool:

Oh ja zeker! Je moet er alleen wat meer moeite voor doen, maar idd met hard work en dedication komt dat goed. Er zijn alleen altijd dames die denken dat ze met een paar x squatten een mega reet hebben of met trainen ineens een halve kerel worden.

Een holle rug kan het ook mooi accentueren. Verder kan een vrouwenbil nooit rond genoeg zijn imo maar een dun vetlaagje erover blijft een must want gespierde lijnen wil ik er ook niet in zien.

Ik heb inmiddels aardige squatbillen, maar ik vind squats alleen niet genoeg. Wat voor mij vaste onderdelen zijn voor mijn kont regio:

- FULL squats
- Bulgarian split
- Lunges
- Barbell glute bridges
- Hip thrusts
- Sumo deadlift

Als dit wekelijks in je schema voorkomt dan krijg je kickass billen. Beloofd.

Bedankt voor de tips, ik ga het zeker uitproberen! Mijn doel is ook om een mooie volle en ronde kont te krijgen....

Als je geen aanleg voor een flinke kont hebt zul je het ook niet krijgen.

Ik doe zelf ook nog goodmornings op legday! Misschien meer voor je hamstrings maar volgens mij pakt het je gluten ook wel mee.

Als je geen aanleg voor een flinke kont hebt zul je het ook niet krijgen.
Je hebt toch ook geen extra chromosoom (aanleg) nodig om een mong**l te worden? Genoeg mensen hier op DBB die er hard hun best voor doen en het ook aardig lukt.

Terug
Naar boven