XXL Nutrition

Squats dikke billen kweken

ik heb een groter kontje dan menig vrouw...misschien kunnen we van genen ruilen :P

ik heb een groter kontje dan menig vrouw...misschien kunnen we van genen ruilen :P

Volle billen bij een vrouw is mooi, maar ik houd ook wel van een kont bij een vent! Zon plat gevalletje vind ik maar niks. Dus de heren mogen ook lekker doorsquatten :) Dus wees er blij mee bsbsbs!

platte bibs is voor niemand mooi, vrouwen noch mannen
just my 2 cents

verder zijn volgens mij de meeste tips al gegeven
<3 squats en (sumo) deadlifts

Volle billen bij een vrouw is mooi, maar ik houd ook wel van een kont bij een vent! Zon plat gevalletje vind ik maar niks. Dus de heren mogen ook lekker doorsquatten :) Dus wees er blij mee bsbsbs!

muscle+vet heb ik op me reet...als dat vet weg ging dan was het prima...nu is het too much vind ik zelf...maar vrouwen vinden mijn kont inderdaad dan weer wel mooi... :|

Hoi dames en heren,

Ik ben een vrouw van 27 en ben nieuw hier.
Ik ben tevreden met mijn lijf alleen mijn billen mag nog wat groter en ronder
Ik ben 1.70 en weeg 55.

Ik heb een paar vragen. Welke oefeningen en hoevaak om zo n dikke ronde billen te krijgen en welke voeding?

Post hier je schema

Alvast bedankt

Hoi Amsterdamselady,
Hierbij een filmpje.
Een korte, maar ze laat wel zien welke oefeningen kan je als beginner doen.
Het werkt. Zelfs heb ik een mooie ronde billen op basis van deze oefeningen gekweekt.

http://www.youtube.com/watch?v=SmcLB9ObdOM

Success ermee!

Glute bridges en lateral lunges toch s toevoegen. Doe nu niets specifiek voor billen, en zijn al flink groter en ronder geworden. Maar mag altijd meer :D

Mij kont mag ook wel wat voller en gelifter worden. :D
Hoe vaak doe je dit per week voor goed resultaat?

Hey Marina,

Ik sport veel. Ik kan aan jou een prive mail sturen met wat ik precies doe en met fotos van mijn vorgang.
Ik train ook met Mel B.
Ik mix de oefeningen.
Passion voor Profession heeft ook goede BUTT workout.
Ik doe wat extra's, o.o. een enkelgewichten van 2 kg ( per been ) of/en een dumbbells van 8 of 10 kg.

Ik ben van mening dat na een BUTT workout moet je echt pijn in jouw billen voelen, dat lukt bij mij dus wel.

In sport 5-6 keer in de week, BUTT workouts doe ik elke keer, soms lichter soms zwaarder, bij een arm training gebruik ik ook mijn BUTT spieren.
Bij legday doe ik bijvoorbeeld geen BUTT workout meer, omdat na een leg workout voel ik mijn beenen bijna niet meer, lounges en squats zijn dus bijne niet meer mogelijk:)
Laat weten of je mijn traingschema van mij wil ontvangen.

Ik gebruik heel vaak oefeningen van PP:
http://www.youtube.com/watch?v=jWc8gHlAkoM - chest
http://www.youtube.com/watch?v=mLiHXd_8YoY - butt ( jij kan echt een stevige butt van krijgen, echt waar )
http://www.youtube.com/watch?v=s50vvWgC5yM - legs, butt
http://www.youtube.com/watch?v=iQlJGTdD8qI

en soms voor warm up cardio's van Corey Brown:

http://www.youtube.com/watch?v=6bSXtR4T11M

Ik ben ontzettend blij met de spieren die ik door deze en andere oefeningen gekweekt hebt.

Success:)

Laatst bewerkt:
butterfly??

Squats en pauzed squats..

Daarnaast sinds kort weer lunges, echte topper is dat. En kan gewoon eventueel in de smith mocht je er eerst kennis mee willen maken.

Verder doe ik ook graag deadliften, echter moet je wel weten hoe je dat doet. Dus misschien handig om dat een keer aan iemand in de sportschool te vragen die daarin jou de juiste houding kan laten zien en vertellen.

rope cable pull through , hip thruster, squats & dit apparaat :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

hebben bij mij heel veel geholpen. Ik ben van nature niet gezegend met een goed gevormde kont.

Hallo allemaal,

Ik ben 18 jaar en ik ben best slank/dun. Ik weeg 52 en ben 168 lang. Dit lijkt misschien normaal maar mijn lichaam loopt niet mooi natuurlijk. Onder mijn taille en boven mijn heupen zit een soort 'deuk' aan beiden kanten in waardoor mijn lichaam NOG dunner lijkt. Ik ben sinds 4 weken bezig met squatten. 120/150 per dag met nog 'n andere oefening en met 1 stop dag erbij. Ik zie aardig wat verschil en daar ben ik blij mee! Maar doordat mijn billen al plat en klein zijn van mezelf, zie je alleen het resultaat in de dikte. Aan de ene kant is dat ook de bedoeling. Maar nu is mijn vraag: hoelang zou het duren voordat je mooie volle DIKKE billen hebt die d'r zeg maar goed 'uit komen' (broek)?

Groetjes!

Hallo allemaal,

Ik ben 18 jaar en ik ben best slank/dun. Ik weeg 52 en ben 168 lang. Dit lijkt misschien normaal maar mijn lichaam loopt niet mooi natuurlijk. Onder mijn taille en boven mijn heupen zit een soort 'deuk' aan beiden kanten in waardoor mijn lichaam NOG dunner lijkt. Ik ben sinds 4 weken bezig met squatten. 120/150 per dag met nog 'n andere oefening en met 1 stop dag erbij. Ik zie aardig wat verschil en daar ben ik blij mee! Maar doordat mijn billen al plat en klein zijn van mezelf, zie je alleen het resultaat in de dikte. Aan de ene kant is dat ook de bedoeling. Maar nu is mijn vraag: hoelang zou het duren voordat je mooie volle DIKKE billen hebt die d'r zeg maar goed 'uit komen' (broek)?

Groetjes!

Het is aan te raden squats met een wat zwaarder gewicht te doen, en dan veel minder herhalingen, bijvoorbeeld 4 sets van elk 8 tot 15 herhalingen. En dat dan 1 á 2 keer per week. Dit stimuleert spiergroei véél meer dan bodyweight squats met enorm veel herhalingen.

Als je aanleg hebt kun je in een paar maanden al redelijk wat verschil zien, maar over het algemeen duurt het jaren om een mooi, gebalanceerd en atletisch lichaam te creëren.

Succes!

En nog een andere tip: als je dit soort vragen wilt stellen kun je beter een nieuw topic aanmaken. Dan kunnen mensen specifiek jouw vragen beantwoorden.

Die van Jen Selter niet groot genoeg??
maar een paar stevige ronde billen wil iedere vrouw toch?!
JUIST Moess!!

Zoals al een paar keer beschreven is, raad ik je de hip trust aan. Daar heb ik zelf de afgelopen tijd de meeste baat bij gehad! Zag zelf goed verschil na een paar weken. Let wel op, ik heb er nu 60KG op zitten, als je resultaat wilt dan zul je zware gewichten moeten gebruiken!

Na hoelang zien jullie verschil? Ik begon in augustus met krachttraining maar mijn voeding was nog niet goed. Nu heb ik een beter voedingsschema (sinds januari denk ik) maar ik heb in die 6 maanden geen verschil in mijn billen gezien. Ik heb wel veel vooruitgang in mijn benen gemaakt en die zijn ook strak en gespierd maar mijn billen totaal niet.. weten jullie hoe dat kan komen? Gebruiken jullie ook supplementen?

Terug
Naar boven