- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb een groter kontje dan menig vrouw...misschien kunnen we van genen ruilen![]()
Dus wees er blij mee bsbsbs!platte bibs is voor niemand mooi, vrouwen noch mannenik heb een groter kontje dan menig vrouw...misschien kunnen we van genen ruilen![]()
Waar in Amsterdam train je? Misschien kan ik je wat 1 op 1 tips geven![]()

platte bibs is voor niemand mooi, vrouwen noch mannen
just my 2 cents
verder zijn volgens mij de meeste tips al gegeven
<3 squats en (sumo) deadlifts

Volle billen bij een vrouw is mooi, maar ik houd ook wel van een kont bij een vent! Zon plat gevalletje vind ik maar niks. Dus de heren mogen ook lekker doorsquattenDus wees er blij mee bsbsbs!
Hoi dames en heren,
Ik ben een vrouw van 27 en ben nieuw hier.
Ik ben tevreden met mijn lijf alleen mijn billen mag nog wat groter en ronder
Ik ben 1.70 en weeg 55.
Ik heb een paar vragen. Welke oefeningen en hoevaak om zo n dikke ronde billen te krijgen en welke voeding?
Post hier je schema
Alvast bedankt
Mij kont mag ook wel wat voller en gelifter worden.Hoi Amsterdamselady,
Hierbij een filmpje.
Een korte, maar ze laat wel zien welke oefeningen kan je als beginner doen.
Het werkt. Zelfs heb ik een mooie ronde billen op basis van deze oefeningen gekweekt.
http://www.youtube.com/watch?v=SmcLB9ObdOM
Success ermee!

Mij kont mag ook wel wat voller en gelifter worden.
Hoe vaak doe je dit per week voor goed resultaat?

muscle+vet heb ik op me reet...als dat vet weg ging dan was het prima...nu is het too much vind ik zelf...maar vrouwen vinden mijn kont inderdaad dan weer wel mooi... :|

Kan het me niet voorstellen zo'n ecto met squat reet
![]()
Hallo allemaal,
Ik ben 18 jaar en ik ben best slank/dun. Ik weeg 52 en ben 168 lang. Dit lijkt misschien normaal maar mijn lichaam loopt niet mooi natuurlijk. Onder mijn taille en boven mijn heupen zit een soort 'deuk' aan beiden kanten in waardoor mijn lichaam NOG dunner lijkt. Ik ben sinds 4 weken bezig met squatten. 120/150 per dag met nog 'n andere oefening en met 1 stop dag erbij. Ik zie aardig wat verschil en daar ben ik blij mee! Maar doordat mijn billen al plat en klein zijn van mezelf, zie je alleen het resultaat in de dikte. Aan de ene kant is dat ook de bedoeling. Maar nu is mijn vraag: hoelang zou het duren voordat je mooie volle DIKKE billen hebt die d'r zeg maar goed 'uit komen' (broek)?
Groetjes!
JUIST Moess!!Die van Jen Selter niet groot genoeg??
maar een paar stevige ronde billen wil iedere vrouw toch?!