Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik had dit in het begin ook maar ik ging gewoon squatten en gewoon thuis proberen zonder gewicht te squatten ( alleen de beweging ) En nu kan ik gewoon diep squatten
Heeft dus gewoon met stretchen te maken maak thuis voor de lol gewoon squat bewegingen kom je vanzelf diep genoeg
niet per definitie, maar meestal wel omdat men vaak halterschijfjes ofzo gebruikt en die niet 100% stabiel zijn. je wil niet dat je met 100+kg op je nek van zo'n dingetje afschiet.
heb zelfde probleem. ik raad je aan gewoon je voeten wijzer te zetten. het resultaat is dat je middenkant van je benen wel erg veel groeit. dus als je dan bv leg press doet kanje beter je benen wat dichter bij mekaar zetten dan anders. zo doe ik het tog
Gewichthef- of squat schoenen zijn echt niet gelijk nodig hoor. Tenzij je sowieso meer nadruk op de quadriceps wil leggen. Maar als je pas kort squat lost het probleem zich ook deels vanzelf wel op. Mijn squattechniek is in jaren tijd ook vanzelf veel beter geworden.