Fitness Seller

Stam-X log

• Topic Starter Topic Starter
Btw, ik zie nog geen training voor vandaag! We zijn toch niet aan het spijbelen he?

zoiets::D

Dinsdag 12 december 2006

- clean & press
2 x 15 x 30 kg warming up hanging
1 x 12 x 50 hanging
1 x 5 x 70
1 x 4 x 80
2 x 1 x 90 kg rust 20 sec; failed op lockout 2e

Best tevreden over; wel wat pijn in overgang achterkant-schouder/triceps naar bovenrug. Bekend bij iemand ?

- hanging pull
1 x 12 x 50 kg
1 x 8 x 60
2 x 6 x 70

- barbell rowing
1 x 12 x 70 kg
1 x 8 x 80
2 x 6 x 90

- barbell curl (ez)
1 x 10 x 40 kg (breed)
1 x 10 x 40 (smal)
1 x 10 x 45 (breed)
1 x 8 x 45 (smal)
1 x 8 x 50 (breed)

- hyperextensions
3 x 15

- speed crunch
3 x 50

- twister
2 x 100

- stretching

Ow, oke! Ik dacht even dat je een avondje had overgeslagen.
Ziet er goed uit die training.
Had je die pijn na de clean & press want dan is het denk ik gewoon een kleine verrekking die geen kwaad kan.....aan de andere kant zou het natuurlijk ook gewoonje leeftijd kunnen zijn :D

Ow, oke! Ik dacht even dat je een avondje had overgeslagen.
Ziet er goed uit die training.
Had je die pijn na de clean & press want dan is het denk ik gewoon een kleine verrekking die geen kwaad kan.....aan de andere kant zou het natuurlijk ook gewoonje leeftijd kunnen zijn :D

Zijn jullie ook altijd zo vriendelijk voor elkaar??? lol.

Ach, je moet elkaar een beetje prikkelen om beter te presteren, haha! En dit is nog niks hoor.

powercleans?

donderdag 14 december 2006

- squat (Smith)
2 x 15 x 60 kg
1 x 10 x 100
1 x 8 x 140
1 x 5 x 180 (liep weer te k*tten met wegglijdende stang)
2 x 6 x 180

Groot nadeel van de Smith is toch dat je te rechtop staat m.i. hierdoor glijdt (bij mij) de stang langzaam van mijn schouders...:mad:

- calve raise
1 x 15 x 100 kg
3 x 12 x 140

- deadlift
1 x 10 x 100 kg
4 x 6 x 140

- incline dumbbell press (alle bankdrukbanken waren bezet !!:mad: )
1 x 15 x 20 kg
1 x 12 x 30
3 x 8 x 36 (=max dumbbell aanwezig...:mad: )

- smal grip bench press (ez-stang)
1 x 15 x 60 kg
3 x 8 x 70

- abroller ss legraise
5 x 15

- stretching

donderdag 14 december 2006

- squat (Smith)
2 x 15 x 60 kg
1 x 10 x 100
1 x 8 x 140
1 x 5 x 180 (liep weer te k*tten met wegglijdende stang)
2 x 6 x 180

Groot nadeel van de Smith is toch dat je te rechtop staat m.i. hierdoor glijdt (bij mij) de stang langzaam van mijn schouders...:mad:

- calve raise
1 x 15 x 100 kg
3 x 12 x 140

- deadlift
1 x 10 x 100 kg
4 x 6 x 140

- incline dumbbell press (alle bankdrukbanken waren bezet !!:mad: )
1 x 15 x 20 kg
1 x 12 x 30
3 x 8 x 36 (=max dumbbell aanwezig...:mad: )

- smal grip bench press (ez-stang)
1 x 15 x 60 kg
3 x 8 x 70

- abroller ss legraise
5 x 15

- stretching

Gebruik je magnesium tegen dat wegglijden?

precies gewoon goed je shirt in laten smeren dr mee, dan heb je zeker meer grip.

Hey Stah, ik hoorde vandaag dat er een griepje heerst bij jullie daar. Het was verdacht stil in het weiland toen we daar aankwamen.
Beterschap man!

Hey Stah, ik hoorde vandaag dat er een griepje heerst bij jullie daar. Het was verdacht stil in het weiland toen we daar aankwamen.
Beterschap man!

Ja het vrouwke was de hele week al niet lekker. Bij mij kwam het vooral dat ik de avond ervoor een personeelsuitjes had gehad. Als erkend vuilnisbak kreegik alle restjes op mijnbord te verwerken. Tijdens het ontbijt de volgende dag kwam dit er toen weer uit...

voel me nu weer wat beter en ga zo nog even gooien ;)

kan niet achter blijven als ik jouw progressie zie....:mad:

Doe je best jongen, ik zou ook wel willen gaan gooien als ik dat zonnetje buiten zie maar ik ben vandaag voor de laatste keer oproepbaar voor mijn werk. De kans dat er gebeld word is niet zo erg groot maar ik weet zeker als ik dan net buiten sta dat die k*ttelefoon gaat dus ik blijf vandaag lekker een dagje op de bank hangen :zzz:
Maandag nog een half dagje en dan kan ik de rest van de week elke dag onderdelen trainen :hedbang:

Ok net terug van gooien met het vrouwke samen (ja ook Zij :D )

- hamerslingeren
7 kg hamer 8 worpen.
de eerste twee suisde meteen over de 27 m !!! =
daarna weer wat minder

- WFD
12,5 kg 8 worpen
constant zelfde afstand, niet echt denderend, geen uitschieter

- Kogelstoten
7,25 kg 10 worpen
uit stand ging redelijk, echter energiepeil zakte snel
aanhinken iets beter dan uit stand (natuurlijk!)
voor de gein ook weer de draai geprobeert en het wonder geschiedde: het verste van allemaal ! Denk er toch over om bij de lichte steen de draaitechniek en bij de zware het aanhinken aan te leren..

ach we zien wel:D

De hamer gaat goed bij jou, maar dat is niet zo vreemd natuurlijk met die lengte van jou. Dat kan ik voorlopig niet inhalen met die korte stompjes van mij dus op dit onderdeel ben je voorlopig nog veilig :D

De hamer gaat goed bij jou, maar dat is niet zo vreemd natuurlijk met die lengte van jou. Dat kan ik voorlopig niet inhalen met die korte stompjes van mij dus op dit onderdeel ben je voorlopig nog veilig :D

hoeveel ben ik groter, ? hooguit 8 cm ?
Tja die 50+ armen haal ik nog (net) niet....
ik geef je een kans om je te voorzien van hamer-spikes dus grijp die kans ouwe !:D

Gebruik jij je hammerspikes elke keer dat je gooit? Want gisteren was ik ook weer te lui om ze aan te trekken. Stom eigenlijk, maar ja :D

Terug
Naar boven