MuscleMeat

Stam-X log

Bezoekers in dit topic

Ben je alvast aan het oefenen voor het dwergwerpen? :D

Heb je zonder hammerspikes gegooid ??? Heiligschennis!!!! Hahaha!


Toch een lekkere training voor een zaterdag. Je had zeker last ven het squatten? :p

Hoe groot was jij ook alweer ?:p

Ik wilde alleen maar kogel, maar vrouwtje was bezig met hamer en kon het niet laten...

Yep, nog steeds....;)
 
Je bent een beest stah, hoe ver liep je die 100kg farmers?

oh btw, dave7777 doet geen strongman, k had het over Dave Mossing:D.

Thanx, valt mee hoor, slechts 25 m tot de eerste draai...

ik heb het gelezen in je log, dat wel dat jullie elkaar kende, zodoende;)
 
Leuke foto's.
Kun je ze wat groter plaatsen, want nu moet ik mijn neus tegen mijn scherm drukken.
Dwerglift heb ik van de week ook nog gedaan, op het werk een collega (65kg) boven mijn hoofd gelift, is toch wel anders als een halter (stabiliteit)
 
Zondag thuis-training-vanwegeklote-weer 24 juni 2007

Superset:
- Dumbbell Curl 5 x 12 x 20 kg
- Small Grip Pushups 5 x 12

Superset:
- Hammer Curls 3 x 10 x 20 kg
- Triceps Extensions

- nog wat Coc #1 en #2

- Crunches

wilde eigelijk buiten spelen, maar het regende toch te hard hier....:(
misschien straks nog wat caber...
 
Leuke foto's.
Kun je ze wat groter plaatsen, want nu moet ik mijn neus tegen mijn scherm drukken.
Dwerglift heb ik van de week ook nog gedaan, op het werk een collega (65kg) boven mijn hoofd gelift, is toch wel anders als een halter (stabiliteit)

ik weet niet hoe....

Tof hé die dwergpress ! en inderdaad lastig vastpakken (op kruishoogte...) :D
 
Aha, werkt wel bij het rijtje foto's, maar niet bij die van de dwergpress.
Bij de broekband en de strot pakken :D werkt het beste voor de grip.
 
Ik zie je foto's nu pas Stah, echt machtig.
Die tweede kan zo in Braveheart ;)
 
ik woon vlak bij Aalst in Nederland. Wordt er ook flink bier geschonken op zo'n wedstrijd? Lijkt me lachen om een keer te gaan kijken :cool:
 
vet hoor, hoe lang is die 2e paal die je daar draagt?
 
In aalst een wedstrijd? Wanneer/wat?
Ben je zelf ook van die kanten toevallig?

Waar ligt Aalst ??? Omdat ik toevallig een kilt draag ben ik NIET van de verkeerde kant :D

ik woon vlak bij Aalst in Nederland. Wordt er ook flink bier geschonken op zo'n wedstrijd? Lijkt me lachen om een keer te gaan kijken :cool:

De eerstvolgende wedstrijd is 8 juli in Brunssum Zuid-Limburg.
Vaak gecombineerd met een dorpsfeest of anderzins, dus veelal genoeg bier enzo ;)

vet hoor, hoe lang is die 2e paal die je daar draagt?

Deze paal is 5 meter en van het weekend woog ie zeker s een kilo of 80 vanwege het vele regenwater.... Ik had er weer behoorlijk moeite mee. :mad:
 
Mooie fotootjes he? Het vrouwtje is wel druk bezig geweest met haar 418 foto's en een stuk of 15 filmpjes. :D Ze mag blijven!
 
Waar ligt Aalst ??? Omdat ik toevallig een kilt draag ben ik NIET van de verkeerde kant :D

Ah je bent dus van Nederland. Er is een Aalst in België ook, en in Aalsters dialect wordt het "Olsjt" genoemd.

kant = streek ;) Van mij kies je de kant die je wilt & doe je aan wat je wilt ;)
 
Back
Naar boven