- Waardering
- 1.015
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 126kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Steen met aanhinken valt een beetje tegen, ouwe!
WFD is toch ook minder dan je normaal gooit?
Maar je hebt wel weer onderdelen getrained en ik niet![]()
ik weet het ook niet.... kom er niet achter. Wfd ging ook moeizaam, hoewel ik vaker thuis wat minder gooi dan met de westrijd-wfd.
Gelukkig maar want ik heb een doel nodig om naar toe te werken.
Wel vreemd dat je het aanhinken even kwijt bent. Ging toch best goed de laatste tijd!
Zondag wil ik een bikkelharde strijd, RRRAAAAHHH!![]()

maar helaas. Nu vakantie en dan weer vlammen.
(sorrie ik dacht dat het gratis was, maar ook Nafzger moet wat verdienen....)Was een hele leuke wedstrijd vandaag! De bikelharde strijd is er gekomen met een half punt verschil in totaal tussen Viking en Stam-x, in het voordeel van Stam-x! Heel netjes gedaan allebei! Nette Pr op WFH! Ook Viking heel erg goed met 3 Pr's!
Marco stelde idd beetje teleur, maja wat wil je ook met 5 dochters he... zwaar leven die man
En wout heeft vandaag toegegeven dat hij ooit door Marco verslagen is met vrachtwagen trekken, het jaar 1974 om precies te zijn... Wout was toen 10 jaar oud....![]()

En je uitdaging (dat ik WFH moest proberen) had ik sucsesvol aangenomen.
De 25kg ging toch bij mijn eerste worp netjes over de 3 meter balk, met nog 40 a 50cm over.
Tof je vandaag ontmoet te hebben, wellicht in de toekomst een keer in een strongmanwedstrijd. (krijg daar hoe langer hoe meer zin in nu ik steeds meer toffe mensen leer kennen)
doet Nafzger je niet na....
Yep zag er goed uit je WFHdoet Nafzger je niet na....
Dat strongman doe je maar met Viking, je ziet er mij veel te buff uit voor zo'n oude man !![]()
.Leuk verslag van de wedstrijd, en gefiliciteerd met het feit dat je Viking verslagen hebt (oei, nu mag ik niet meer strongman met hem doen)