- Waardering
- 97
Dat is eerder mijn leeftijd en het zware leven denk ik

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahaha, maar dan moet je er wel bij vertellen dat ik hier bijna in mijn kilt piste van het lachen om die dikke lip van nasi-bami! De tranen stonden echt in mijn ogen en ik krijg nou bijna weer een lachstuip terwijl ik die foto zie![]()
Mijn buit was dus binnen, de ÉÉN NA LAATSTE plaats.
Helaas besloot de scheid meteen maar de 4,10 te gaan, en die tik ik wel aan, maar krijg hem er net niet overheen, en zeker vandaag niet... Had gehoopt op 4,00 en een PR, maar goed...
.. Oude Wout won overigens het hoog met 5,25 m en tevens de wedstrijd. Toch klasse op zijn oude dag 

Die moet je even uitleggen! Ik ben nogal blond namelijk!
![]()

Ik zie toch duidelijk stoppeltjes als jouw hoofd mijn beeldscherm vult
Goed gedaan Stah, die eeuwige strijd tussen jullie pakt nog steeds in je voordeel uit.
Van de winter trainen, trainen, trainen.
Volgend jaar wil ik jullie toch wel in de middenmoot zien eindigen.
, maar er liggen zeker niet mijn prioriteiten. Ik ben gewoon niet sterk genoeg....
Wel gelukkig alles afgemaakt zonder mijn eten te verliezen, al zat het er soms tegenaan ! Laatste tijd vanwege het drukke wedstrijd schema wat minder getraind en veel teruggevallen op machines.... Vooral bij rug was dat te merken. 5 setjes BOR doet 1000 x meer dan zo'n machine, zelfs met een mieten-gewicht ! BOR rulez ! Alles doet me nu zeer...