MuscleMeat

Stam-X log

Coole foto's stah!

Lijkt me een goed plan !!!! Den Helder was het hé ?

Jep, Mail maar een keer voor een weekendje:cool:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.904
Ik was vrijdags vrij dus heb ik de workout van donderdag maar gesplitst over twee dagen en wat extra assistance gedaan....

Donderdag 1 november 2007

- Deadlift
2 x 15 x 60
1 x 12 x 80
1 x 8 x 100
8 x 5 x 120 (regular)
3 x 3 x 120 (Snatch-grip)

Voelde nog wel licht mijn rechterheup, dus niet te zwaar gedaan, hoog volume

Barbell Rowing
1 x 12 x 80 kg
5 x 8 x 100
1 x 12 x 80

Pull downs HIT
Wide grip: 3 x 8/6/4 x 80 kg 10 sec rust tussen de sets
Smal grip: 3 x 8/5/3 x 80 kg 10 sec rust tussen de sets

Verder nog wat:
- Leg curls
- Hyperextensions
- Barbell Curls
- Abroller/Leg raise

- Stretching

Vrijdag 2 november 2007

- Hometrainer en Concept II rowing, ieder 5 minuten

- Clean & Press
3 x 8 x 60 kg (1 x C, 8 x MP)
5 x 3 x 70 (3 x C, 3 x PP)
1 x 3 x 80 (3 x C, 3 x PP, kon het niet laten...)

Ging erg gemakkelijk (mag ook wel) en geheel pijnloos
Wel de cleans vanaf een bankje gedaan (halverwege scheenbeen). Onderrug was nog goed zuur van de dag ervoor....

- Hanging Pulls
5 x 5 x 70 kg

- Side-/Front Laterals
ieder 2 x 10 x 10 kg

- Small Grip Lockouts
1 x 5 x 130 kg
1 x 5 x 140
1 x 2 x 150 (FAIL op 3) :(
1 x 5 x 150 (iets wijdere grip)

Verder:
- Lichte Bench Press
- RC- laterals
- Crunch Machine
- Sauna :)

lekker. maar die deadlift is wel heel laag van gewicht. of doe je die ook in een smith? :D

• #1.908
:D

Ik wist niet dat je pijn had aan de heup ook (dacht enkel schouder) --> op mijn werk is er momenteel een speciale actie voor kunstheupen: 3 voor de prijs van 2 en het eerste jaar gratis onderhoud + 25% korting op spare-parts.

HAHA, nee, is meer een spiertje die loopt van onderrug naar bil, ik meen zelfs de kleine bilspier. Zit me al een tijdje dwars dat ding !
Kunstheup heb ik nog niet nodig, dank voor je aanbod :D Kom over een paar jaar wel voor een rollator ;)

pfff ik geraak echt niet in gang vandaag. Gisteren betaalde feestdag (kerkhofkermis) en vandaag werken... Het is zoals maandag en vrijdag samen :coffee:

• #1.910
Denk aan je komende WORKOUTS :rocker:

pfff ik geraak echt niet in gang vandaag. Gisteren betaalde feestdag (kerkhofkermis) en vandaag werken... Het is zoals maandag en vrijdag samen :coffee:

Blitzkrieg op de woonboulevard, ze staan al op de autoweg in de file om 2 uur later door de Ikea te kunnen schuifelen (duitsers bedoel ik dus, die ook vrij hebben op die dag)

@Stah, door je lekker lichte deads kon je wel flink rowen zag ik.

Van dat spiertje in de kont heb ik ook al een paar keer last gehad, ook van de week nog. (bowlen na een zware deadlift sessie is een minder goed idee :D)

sterkte met je heup Reus!!:)

verder goed man:D

hee der worden weer trainingen gepost! koel! ga het weer volgen :D

• #1.916
Zaterdag 3 november 2007

HG training in Folsgare samen met Pieter Karst Bouma en onder leiding van Lub Wiarda

Het was mijn derde training op rij, dus dat ouwe lichaam ging het merken :)

- Hamerslingeren 7,25 kg 10 worpen max afstand 31,5 m!!!!!!!!!
Zowel PK als ik gooide meters verder dan anders zodat we toch wel gaan twijfelen aan het gewicht van deze hamer.. Behalve de 10 kg waren er verder geen hamers aanwezig, dus niet kunnen vergelijken. Grote kans dat dit een 6 kg hamer was, maar wat raar gewicht.... Vraag me ernstig af waar we zaterdag mee hebben gegooid dan.... Technisch ging het het best goed

- WFD 12,7 kg; 10 worpen, niet gemeten, (zo rond de 15 m)
Ook veel op techniek getraind en al denkende gooi je minder ver...
Het zit hem vooral in mijn snelheid van de tweede draai, die is veeeel te traag zodat ik mijn linkervoet te laat neerzet voor powerposition,. Trainer merkte op dat mijn techniek veel op die van Wout lijkt.. Lijkt me sterk, maar toch leuk om te horenn ;)

- Kogel 7,25 / Steen 10 kg
10 - 15 worpen, ging dramatisch slecht. Ik gooi te veel met de armen en vergeet veelde benen,maar vooral de kracht uit de heup te halen (achterblijven !) Moetnog heeeeel veel gebeuren aan dit onderdeel.

- Afsluitend nog wat hoog met 20 kg
3,80/4,00/4,30m toen was het op....
PK cleande ook 4,60 EN 4,80 !

Dat is wel een hele bizarre afstand als je dat gooit. :D

Lekkere training Ouwe!

goede training aappiej:D

Netjes staaf,krijg zelf weer zin om die WFD te doen.Moet er iig iets op gaan verzinnen.:rolleyes:

netjes, netjes :cool:

Terug
Naar boven