AndroidHealthClinic

Stam-X log

hoe gaan je squats tegenwoordig?

:roflol:

Netjes hoor, ook met een 6kilo hamer is 31mtr best knap. Want jullie draaien niet bij dit onderdeel. Als ik met een 7,26kilo kogelslinger en ik draai niet, dan gooi ik ook maar 33/34 mtr en met drie draaien 45mtr. Je moet ff filmpjes van je kogelstoten erop zetten, dan kan ik ff kijken wat je fout doet :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.924
Netjes hoor, ook met een 6kilo hamer is 31mtr best knap. Want jullie draaien niet bij dit onderdeel. Als ik met een 7,26kilo kogelslinger en ik draai niet, dan gooi ik ook maar 33/34 mtr en met drie draaien 45mtr. Je moet ff filmpjes van je kogelstoten erop zetten, dan kan ik ff kijken wat je fout doet :D

Het is voornamelijk het achterblijven, de elleboog hooghouden en het gebruik van de linkervoet voor de hoogte....

of wel zo'n beetje ALLES.... en dat in een fractie van een seconde :D

• #1.925
Je hebt helemaal geen heup inzet, alles gaat tegelijk. Je zou eigenlijk eerst een draai/duw beweging moeten maken met je rechterknie en heb boven lichaam zo lang mogelijk achter houden zodat je verwringing in je buik/rug krijgt. Dus dat valt inderdaan onder het stukje wat je al schreef "het achterblijven". Maar je doet ook niks met je linkerarm, die valt naar beneden weg, terwijl je die juist hoog zou moeten blokken. Nee, als je hier naar toe zou komen om 1 of 2 keer te trainen, dan weet ik zeker dat je dat ding minimaal een meter verder zou stoten:D. Ik heb zoveel vertrouwen in mensen

• #1.931
Je hebt helemaal geen heup inzet, alles gaat tegelijk. Je zou eigenlijk eerst een draai/duw beweging moeten maken met je rechterknie en heb boven lichaam zo lang mogelijk achter houden zodat je verwringing in je buik/rug krijgt. Dus dat valt inderdaan onder het stukje wat je al schreef "het achterblijven". Maar je doet ook niks met je linkerarm, die valt naar beneden weg, terwijl je die juist hoog zou moeten blokken. Nee, als je hier naar toe zou komen om 1 of 2 keer te trainen, dan weet ik zeker dat je dat ding minimaal een meter verder zou stoten:D. Ik heb zoveel vertrouwen in mensen

Dat staat ! Ik ben nog geregeld in DH vanwege de familie... Ik zal je dan wel even PM ! Thanx !:)

• #1.932
maandag 5 november 2007

- 10 minuten hometrainer

- Front Squats (eerst voorslaan)
2 x 8 x 50 kg
1 x 5 x 60
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
3 x 3 x 100

- Parallel Squats (jaja, in de Smith)
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120
1 x 5 x 130
1 x 5 x 140
1 x 5 x 150
1 x 5 x 160

- Calve Raise
1 x 12 x 120 kg
1 x 10 x 140
2 x 8 x 160
1 x 20 x 120

- Abroller/leg raise
- Stretching

Kort maar krachtig, had weinig tijd, begon pas om 20:30 uur, total workout 45 minuten.
Begint weer ergens op te lijken. Weinig last van rug/heup, wel wat meer zere knieën dan anders...:)

goede training kerel!!:D ga zo door:)

ondanks de smith zijn het respectabele squats!!
;)

Gelukkig geen leg extensions deze keer, mr. Smith! :D

Lekkere benentraining hoor!

Laatst bewerkt:
de front squats zien er ook weer aardig uit, wat deed je eerst daar op?

Goed dat je de fronts los doet man!

45min.:eek:

Dat is een vetverbrandingsschema he!!!!

Zie je al blokjes.:rolleyes:

• #1.940
45min.:eek:

Dat is een vetverbrandingsschema he!!!!
Zie je al blokjes.:rolleyes:

Heb je hem al eens goed bekeken? :D

:D ripped to the bones ;)

de front squats zien er ook weer aardig uit, wat deed je eerst daar op?

Ik deed ze nooit.......

Gelukkig geen leg extensions deze keer, mr. Smith! :D
Lekkere benentraining hoor!

Mr en mrs Smith :D

Goed dat je de fronts los doet man!

Ik heb geen andere keuze, die cleans vooraf hakken er al best in, maar het is een fantasische combi zo !

Terug
Naar boven