Lanfeust
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Netjes hoor, ook met een 6kilo hamer is 31mtr best knap. Want jullie draaien niet bij dit onderdeel. Als ik met een 7,26kilo kogelslinger en ik draai niet, dan gooi ik ook maar 33/34 mtr en met drie draaien 45mtr. Je moet ff filmpjes van je kogelstoten erop zetten, dan kan ik ff kijken wat je fout doet![]()

Pull downs HIT
Wide grip: 3 x 8/6/4 x 80 kg 10 sec rust tussen de sets
Smal grip: 3 x 8/5/3 x 80 kg 10 sec rust tussen de sets
Bodybuilder

. Ik heb zoveel vertrouwen in mensen

Je hebt helemaal geen heup inzet, alles gaat tegelijk. Je zou eigenlijk eerst een draai/duw beweging moeten maken met je rechterknie en heb boven lichaam zo lang mogelijk achter houden zodat je verwringing in je buik/rug krijgt. Dus dat valt inderdaan onder het stukje wat je al schreef "het achterblijven". Maar je doet ook niks met je linkerarm, die valt naar beneden weg, terwijl je die juist hoog zou moeten blokken. Nee, als je hier naar toe zou komen om 1 of 2 keer te trainen, dan weet ik zeker dat je dat ding minimaal een meter verder zou stoten. Ik heb zoveel vertrouwen in mensen

45min.
Dat is een vetverbrandingsschema he!!!!
Zie je al blokjes.

45min.
Dat is een vetverbrandingsschema he!!!!
Zie je al blokjes.![]()
ripped to the bones 
de front squats zien er ook weer aardig uit, wat deed je eerst daar op?
Gelukkig geen leg extensions deze keer, mr. Smith!
Lekkere benentraining hoor!