MuscleMeat

Stams log op naar de 100!

Stam

Competitive Bodybuilder
Waardering
136
Lengte
1m95
Massa
82kg
Cliffs:
- De draad weer opgepakt na een tijd niet getraint te hebben: Pagina 5 weer terug met een beter eetschema :)

Stats:

Beginstats van: ongeveer 1-1.5 jaar geleden:
62 kilo
1.95
heel laag BF % :)

Foto van mn armen van 2 jaar geleden zegt genoeg :rolleyes::
15x9wls.jpg

Stats op 05-10-2011:
71 kilo
1.95
nog steeds veels te laag

Inleiding:

Ik ben begonnen met trainen samen met Tymen in zijn garage :). Heb dit ongeveer een half jaar gedaan, maar verloor mijn motivatie om te trainen omdat ik ( door een crappy vreetschema ) zo goed als niks aankwam. Ik ben ongeveer in ik denk oktober vorig jaar gestopt.

Ben altijd al ecto geweest zoals je al aan mn stats wss kunt zien. Ik heb sinds vandaag een eigen homegym boven de garage :D :
Benchpress bank
verstelbaar bankje
ez bar
lange bar
3 dumbbells
iets van 120kg aan gewichten

Doel:

1.95 bij 100kg met een bf% van ongeveer 10-12%

en ik hoorde al dingen ( waaronder mijn ouders ) ben benieuwd hoe lang hij het gaat doen. Ik weet dat mensen er weinig vertrouwen in me hebben en dat het me niet gaat lukken. Maar ik ga ze het bewijzen dat ik het wel kan!

Alle tips zijn welkom. En ja: ETEN ETEN ETEN
jac-scott-eat-more-care-less-lst037924.jpg

Training:
Ik doe een full body schema, omdat dit ook het makkelijkste is te doen in mn homegym :)
en om het tenslotte af te maken: vandaag een kleine training om mee te beginnen, geen volledige :(.

Legg extensions:
15*10
15*20
14*22.5

Benchpress:
15*28
15*33
10*35.5

Dumbbell rows:
10*12
10*12
8*12

ez curls:
10*18
12*18
10*18

Laatst bewerkt:
je klinkt lekker gemotiveerd, in!

• Like
Waarderingen: Stam
Alle begin is moeilijk, maar je moet ergens beginnen.
Fullbody is een goede keuze om je lichaam weer te laten wennen aan de gewichten.
Misschien dat je ook nog wel een kick start krijgt qua massa ontwikkeling i.v.m. eerdere periode van training (muscle memory)

Qua eten zou ik gewoon beginnen met een basic schema (brood/beleg/brinta/melk/fruit/noten/vlees/groente/pasta) en van daar elke keer wat toevoegen.

Het lijkt soms wel eens dat sommige mensen je willen zien falen, maar laat dat een bron van motivatie zijn.
Meestal is het afgunst omdat ze zelf de ballen niet hebben om zoiets te ondernemen en er aan vast te houden.
Geloof me maar als je een lange tijd consequent doorgaat dan komen de complimenten vanzelf wel jou kant op.

Succes :thumbs:

• Like
  • Topic Starter Topic Starter
je klinkt lekker gemotiveerd, in!

Thx! :D

Alle begin is moeilijk, maar je moet ergens beginnen.
Fullbody is een goede keuze om je lichaam weer te laten wennen aan de gewichten.
Misschien dat je ook nog wel een kick start krijgt qua massa ontwikkeling i.v.m. eerdere periode van training (muscle memory)

Qua eten zou ik gewoon beginnen met een basic schema (brood/beleg/brinta/melk/fruit/noten/vlees/groente/pasta) en van daar elke keer wat toevoegen.

Het lijkt soms wel eens dat sommige mensen je willen zien falen, maar laat dat een bron van motivatie zijn.
Meestal is het afgunst omdat ze zelf de ballen niet hebben om zoiets te ondernemen en er aan vast te houden.
Geloof me maar als je een lange tijd consequent doorgaat dan komen de complimenten vanzelf wel jou kant op.

Succes :thumbs:

Thanks, ik ga gewoon met mijn best doen om het ze te bewijzen :D

succes man ziet er goed uit

• Like
Gewicht in de ochtend, na de wc voor het ontbijt: 70.9 :( had er meer van verwacht

training van vandaag:
Deadlift:
15*43
15*50
12*58
na de 12x58 had ik t al aardig gehad, had zelfs moeite om normaal te lopen

Dumbbell press:
8*13 per db
8*13
6*13

Pullover
12*13
12*13
12*13

Ik had echt helemaal niks meer over :( lopen ging niet meer normaal, armen abnormaal hard en zat helemaal geen puf meer in
Maandag volle training, nu eerst fatsoenlijk eten :)

Succes, wat heb je nou betaald voor al dat spul bij elkaar?

• Like
Succes, wat heb je nou betaald voor al dat spul bij elkaar?

bedankt, heb er totaal 400-450 voor betaald :)
wat nieuw, wat overgekocht

Trouwens mn moeder was wel vrolijk. Ik zit boven de garage dus ik zat te deadliften waar het hele huis van mee kon genieten :D

In!
Succes broski!:D

Teh **** brah, dat armpje..:angstig:

Toen ik die foto zag, schoot ik wel spontaan in de lach.. :D

• Like
Toen ik die foto zag, schoot ik wel spontaan in de lach.. :D

klopt, waardeloze armpjes :)

Vandaag komt er waarschijnlijk geen training. Net thuis van stage, zo eten en dan naar school voor informatieavond over het HBO waar ik heen ga. Dus morgen ga ik waarschijnlijk wel weer trainen :D

Legg extensions ( had nog steeds last van mn benen van deadlift van vrijdag, daarom maar extensions )
15*20
15*22.5
12*25

BP: Verkeerd gewichten geteld hoeveel ik de vorige keer had ( misschien ook wel goed )
8*43
9*43
7*43

Rows
12*12
12*12
14*12

hammercurls ( om en om )
8*12
8*12
10*12

side raises
8*7
8*7
8*7

Dat was mijn training van vandaag, nu even wat eten en dan zo naar bed! :D

nu nog spierpijn van vrijdag :o
Lekker getraind word, gewichten komen vanzelf wel!:)

• Like
nu nog spierpijn van vrijdag :o
Lekker getraind word, gewichten komen vanzelf wel!:)

haha ja had daar nog spierpijn van :P

Paar dagen niet getraint. 2 avonden naar school, 1 dag overwerken op stage andere dag maagkrampen.

Vandaag is mn broer jarig, waren alleen ooms en tantes hier dus kon ik nog ff trainen :D. Heb geen lange pauzes gedaan maar snel doorgaan

Legg extensions
15*22.5
15*27,5
14*32.5

BP:
11*38
8*38
10*38

Bor:
15*38
15*43
12*43

Side raises ( per dumbbell )
8*7
10*7

Op 1 of andere manier zaten mijn armen al volledig vol, doe ik dan een oefening verkeerd dat ik de armen pak? Of komt het door de compounds?

Nu ff lekker stuk kwarktaart van mn moeder gegeten :D en wat pindas

bij bor heb ik wel dat mijn onderarmen vaak vol zitten als ik deze zwaar pak. Misschien pak je BP te smal? Dat je teveel je triceps aanspreekt ipv je borst?

bij bor heb ik wel dat mijn onderarmen vaak vol zitten als ik deze zwaar pak. Misschien pak je BP te smal? Dat je teveel je triceps aanspreekt ipv je borst?

ik pak m ongeveer 5cm per kant naast de palen, zodat ik hem normaal terug kan leggen zonder dat mijn hand eronder komt.

Vanavond weer een nieuwe training! :D

Toch lekker bezig stampertje voor jouw doen ;) keep it up broski!

• Like
Toch lekker bezig stampertje voor jouw doen ;) keep it up broski!

thx broski :D

Training van vandaag ging echt lekker. Goede motivatie, laptop van mn broer gejat voor muziek :D

DL:
15*58
13*63
8*68

dumbbell rows
3*10*12 per kant

Dumbbell press:
3*8*12 per kant

Skullcrushers ( beetje voorzichtig, slechte ervaring ermee gehad :) )
8*20
8*20
10*20

Ez-bar curls
15*20
8*25
8*25

Ik ben echt kapot! :D nu genieten van mn avond!

Terug
Naar boven