MuscleMeat

starter wil beginnen en het meteen goed doen

Top ik ga daar mee aan de slag, Maar er word niks verteld over de zwaarte vaag de gewichten? Of moet ik dat zelf bepalen of aanvoelen? ---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:36 ---------- Lekker Nederlands van mij. .... er staat niks over de zwaarte van de gewichten en over het opvoeren daarvan. nog een vraagje als jullie tijd hebben. Nu loop ik ook nog 3x in de week hard, Max half uur per keer dus niet heel intensief gaat mij dat stagneren icm bodybuilding? En het roeien huis vind ik ook erg leuk. Of alleen als warming up en cooling down doen. Andere zeggen als laatste na je krachttraing erbij doen als krachttraining.Ik zou het jammer vinden als de progressie van bb er minder door gaat worden.Vandaar mijn vraag
Jason adviseerd om met de 5x5 met 75 van je 1RM en de 3x8 met 65% van je 1RM te beginnen en dan elke keer met 2 kilo verhogen. Maar als je de techniek nog niet goed beheerst zou ik wat lager beginnen.

Cardio is prima zolang het maar niet lang en uitputtend is.
Je wilt het lijf van een sprinter en niet van een marathonloper.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Okay nu snap ik het niet meer 75 1rm?hellup

Nice dat je het gelijk goed gaat doen[emoji106]

Goed dat je begint, maar je kunt ook eerst een dagje dit forum doorspitten. Daar leer je ook een hoop van.
Niemand gaat het allemaal voorkauwen...

Maak voor jezelf een voedingsschema, en ga lekker hard trainen 5x5 herhalingen.
Succes

Ja even serieus nu. Heet je nou Jeroen, of Roos?

Verder wat sjedo zegt.

Terug
Naar boven