AndroidHealthClinic

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

Starter20

Gargantuan Beast
15 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.422
Lengte
1m80
Massa
90kg
Starters 2008 Log: Curlz & Abz, f**k Trapz

Nieuw jaar, nieuw log.. de oude was niet overzichtelijk meer. dus ik wil een frisse start.

Stats op 1 januari 2007 waren:
Fullsquat: 105
Bench: 2x82,5
Deads: 1x140
Push press: 1x57

recente stats waren:
Squats: 1x140 full, 1x155 precies par en 1x145 30cm box squat
Bench: 2x100/1x105
Deads: 2x190
Push press 1x85 en strict mp 3x1 70

progressie ben ik redelijk tevreden over op de squat na.

In dit nieuwe jaar ga ik weer meer werken aan OH presses, doel is toch wel om zo vlug mogelijk BW strict te pressen. Eind van 2008 wil ik men squat richting 190/200 hebben, bench richting 130/140 en deads 240/250.

ik ben helaas 2 weken terug ofzo flink ziek geweest wat een groot deel van me kracht heeft verziek. ik had voor het nieuwe jaar nog 2x200 wil deadliften en 1x110 willen benchen. de 2x200 was ik zeker over dat ik die ging halen. too bad, ik denk dat ik eind volgende week weer volledig terug op krachten ben.

Mooie vooruitgang idd, je stats vorig jaar waren echt laag op squat na.

Succes! Doe je trouwens nog voort met Coan?

• Topic Starter Topic Starter
Squats
1x10 60
1x10 70
1x6 90
1x5 100
1x3 110
1x3 120
1x2 135
2x1 135
1x2 135
1x1 135

Bench
1x10 40
1x10 50
1x6 60
1x5 70
1x3 80
1x1 90
1x0 100 (damnit, volgende week wel)
2x1 95

Zercher squats
1x5 60
1x5 75
1x5 100
1x1 115 (had em scheef beet)
1x0 130 (kreeg em pas de 3e keer uit het rek, niet uit bottom positie gekomen)

conclusie: wel okee, alweer een stuk beter dan vorige week, volgende week back on track

Mooie vooruitgang idd, je stats vorig jaar waren echt laag op squat na.

Succes! Doe je trouwens nog voort met Coan?

mjah, ik kijk wel, denk dat ik deze week 1x190 dead en afhankelijk hoe easy dat gaat doe ik een 2e rep of ik laat het. ga soort van verder met coan i guess, doe wel weer die speed deads erachter aan

Doe je best!

Hoe ziet je schema er globaal uit?

Sucses bro' :wl:

Doe je best!

Hoe ziet je schema er globaal uit?

begin met dit als men bands binnen zijn:

Maandag
Speed bench met bands
OH werk:
- Zware MP/PP wellicht á la total tonnage
- Zware Pullups/Chins
Zware bench assistance:
dips,board presses,paused bench etc

Woensdag
Back squat
Front Squat
OH squat
buik + kuiten

Vrijdag:
Max Effort Bench
Max Effort deads:
normaal, stiff, platform etc
Rows
Gripwerk: support grip
biceps

even aanvoelen of woensdag niet te dicht op vrijdag staat, maar ik denk dat het geen problemen moet opleveren, zowel dan ga ik overwegen dinsdag i.p.v. woensdag te trainen. en ik weet niet of rows en deads op 1 dag me gaan bevallen.

ik denk dat ik vrij weinig nog boven de 3 reps ga komen, alleen op assistance. misschien af en toe een 5rm ofzo..

thnx man

Laatst bewerkt:
Zou het niet beter zijn om 2x per week te squaten (licht/medium en zwaar), of denk je dat het beter is zo?

Succes alvast met je doelen :)

Succes in de nieuwe jaar !

Ik ga je log volgen, succes met je log.

Nette progressie so far.

Zou het niet beter zijn om 2x per week te squaten (licht/medium en zwaar), of denk je dat het beter is zo?

Succes alvast met je doelen :)

mjah dat moet ik even bekijken inderdaad, kan er natuurlijk altijd nog vorm aangeven in de loop van de tijd!

thnx

Ik ga je log volgen, succes met je log.

Nette progressie so far.

thnx!

Suc6 d'rmee!

Mooie progressie hoor! Succes dit jaar.

Aight, wist niet dat je een logje had. We zitten redelijk dicht bij elkaar in termen van krachtstats, ook doelen.. Misschien een onderlinge race?:D(zonder aas natuurlijk)

thnx, môat

Aight, wist niet dat je een logje had. We zitten redelijk dicht bij elkaar in termen van krachtstats, ook doelen.. Misschien een onderlinge race?:D(zonder aas natuurlijk)

haha ja dit is me 3e al :o maare is goed joh ;)

training vandaag:
Deadlifts
6x70
4x110
2x130
2x150
2x170
2x190 Evenaring oud/huidig PR
0x200

conclusie: Nice, aim was 1x190 vandaag omdat ik nog aan het kracht aan het terugwinnen ben, maar het ging zo damn easy... met juiste opbouw had die 200 erin gezeten, echt zo close; kon niet recht op komen te staan (outlocken), maar de bar was al ver voorbij me knieen. beetje jammer dat ik ziek was geworden, trainingsmaatje deed vandaag vrolijk 210 en na wat rust nog een keer (2singles dus :o). nog 1 keer vermelden waarom ik dat zo impressive vind: hij traint pas sinds eind augustus 2007

Speed deads
3x3 150 (goeie snelheid)

BB Shrugs
2x5 150 PR

Buik:

Hanging leg raises
3x8 BW
Cable Rope Pullins
10x25
10x35
4x45
6x45 (ander touw)

conclusie: voelde weer damn zwaar, echt al in weken niet meer serieus buik getraind.. ik had het idee dat ik hier op failde bij deads. tijdens die deads trilde me complete core en met name men buikspieren

Biceps + triceps
full block cable rope pulldowns in superset met dumbbell curls tot de pomp :o
men trainingsmaatje zen idee, en het was nog best leuk eigenlijk :rolleyes:
5x dat supersetje gedaan ongeveer en afgemaakt met very high rep puss weight dumbbell curls

Na 4 maand trainen trekt ie 210 deadlift? Snoob hoor je dat :D. Maar ie deed vast wel een andere sport hiervoor ofzo?

Volgende week 2x200!

Na 4 maand trainen trekt ie 210 deadlift? Snoob hoor je dat :D. Maar ie deed vast wel een andere sport hiervoor ofzo?

Volgende week 2x200!

eerste training benchte hij 80 incline, was het enige wattie wel is eerder had gedaan.. eerste keer deads was direct 2x145 en box squats 5x85 :o

hij had wel een lange geschiedenis van sporten ja, aantal jaar kempo, ijshockey, voetbal en kickboxen

volgende week is 2x200 zeker me streven :D

Dat moet je halen die 2x200!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven