XXL Nutrition

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter

thnx, ik was alleen zelf niet zo heel tevreden :o

blijven gaan met die squat, maak maar dat ik je niet inhaal :p (haha)

whehe doe me best! ;)

thnx!

vandaag weer k*t getraind, weer een stress dag en 7 uur pas thuis.. zo gaat het al heel de week, eigenlijk maandag willen trainen maar toen was ik zelfs pas 8 uur thuis dus die had ik naar gister verschoven... anyhow niet tevreden vandaag

training vandaag:

Bench
10x 40
10x 50
8x 60
5x 80
1x 90
1x 100
1xf 105
1x 100
1x 95

conclusie: duurt echt belabberd lang om hier bij terug op kracht te komen.. ik denk door gebrek aan fatsoenlijke assistance

MP
8x 40
5x 50
1x 60...

PP
1x 70
1xf 80
1x 70
3x 60 (behind the neck)

conclusie: pff moet toch niet gekker worden... men pols ****te alles weer op + daarbij kwam dat de kracht gewoon ontbrak na het benchen. gister duwde ik namelijk voor de grap tijdens het rowen die 60 zo easy omhoog strict. hoogste tijd dan men bands binnen zijn en dat ik weer 1 dag op OH power ga richten

Dips
10x BW
10x BW
8x BW + 10 kilo
5x BW + 20 kilo
2x BW + 30 kilo (3f)
1x BW + 30 kilo, handen gleden weg, magnesium opgedaan en gelijk:
2x BW + 30 kilo (3f)

conclusie: dit ging niet verkeerd. eindelijk weer fatsoenlijke assistance

Close grip bench
1x8 60
1x5 60
1x5 60

conclusie: 3e setjes tot failure, best sneu dat dat bij zo weinig reps al was :rolleyes:... praktisch geen pauze tussen de setjes

Ik denk idd dat je wat meer aandacht aan je assitancewerk moet besteden.
Wat doe je daar normaal voor?

redelijke training!!:)

Ik denk idd dat je wat meer aandacht aan je assitancewerk moet besteden.
Wat doe je daar normaal voor?

dips, board presses, close grip bench, dat soort dingen

maar na dat ik ziek was geweest heb ik nog geen 1 keer fatsoenlijke assistance gedaan.. vandaag voor het eerst... voorgaande keren kwam het niet uit enzo, weet nie meer precies waarom. maar zat ook 1 dag bij dat we benchen op dead dag moesten doen ofzo. liep gewoon k*t :P

kon beter ind!

Ziet er toch niet verkeerd uit. Werk je of studeer je nog..?

ik werk, en heb deze week storingsdienst van 8 tot 9... dus word plat gebeld de hele avond enzo.. maandag 8 uur thuis savonds, gister kwart over 7, vandaag kwart voor 7.. das best zuur als je 6.40 uit je nest komt, je de hele dag de tievus haast en gauw gauw gauw rijdende weg eet... en als je dan thuis als je net wil gaan eten, of net binnenstapt of net wil gaan scheiten wordt je weer gebeld en zit je weer 10 minuten aan de lijn. sucked.. maar goed het is me eigen schuld ik had allang wat anders kunnen hebben :rolleyes:

mwah niet zo vette training. En over die uren; you tell me :D. Is rot idd.

ik werk, en heb deze week storingsdienst van 8 tot 9... dus word plat gebeld de hele avond enzo.. maandag 8 uur thuis savonds, gister kwart over 7, vandaag kwart voor 7.. das best zuur als je 6.40 uit je nest komt, je de hele dag de tievus haast en gauw gauw gauw rijdende weg eet... en als je dan thuis als je net wil gaan eten, of net binnenstapt of net wil gaan scheiten wordt je weer gebeld en zit je weer 10 minuten aan de lijn. sucked.. maar goed het is me eigen schuld ik had allang wat anders kunnen hebben :rolleyes:

Sucks, heb zelf ook zoiets megemaakt. Ik heb een tijdje gewerkt als autoverkoper. Moest al mininmaal 40 min rijden om op mijn werk te komen( dmv een overname) en dan was er nog het feit dat ik er nooit op normale tijden weg kon. Dat zorgde ervoor dat ik pas thuis was rond een uur of 8 dan nog eten en snel naar de gym toe om nog wat te liften. Dit demotiveerde mij echt super erg. Probeer er in iedergeval het beste van te maken :thumb:

dips, board presses, close grip bench, dat soort dingen

maar na dat ik ziek was geweest heb ik nog geen 1 keer fatsoenlijke assistance gedaan.. vandaag voor het eerst... voorgaande keren kwam het niet uit enzo, weet nie meer precies waarom. maar zat ook 1 dag bij dat we benchen op dead dag moesten doen ofzo. liep gewoon k*t :P

Doe je ook wel eens french press of skullcrushers? Die helpen ook echt goed.

Tis inderdaad geen beste training, kracht komt trouwens bij mij op de verschillende
oefeningen goed terug maar mijn bench blijft ook flink achter.
Maar goed zal bij jou ook niet lang duren voordat je weer op je niveau bent, goodluck!

Misschien een idee om gewoone en keer keihard volume te pakken op je basiscompounds ipv alleen zware singles en assistance?

Ideeen:
- 10x3 @ 80-90% (lage reps, ok, maar het werkt!)
- Waven @ 60-90@ (dubbels/triples/etc. wat je wilt)
- 100 rep-challenge @ 60-70% (1 gewicht, cleans/clean&press/deadlift../..)
- Simpel 5x5

Hierbij zeg ik niet dat assistance niet nuttig is of wat, wil je alleen maar duidelijk maken dat je met enkel de basis ook vooruit kunt gaan, mits je genoeg variatie hebt.

karma @ wimmos en filosofeerder

Doe je ook wel eens french press of skullcrushers? Die helpen ook echt goed.

skullcrushers vernken mijn elleboog, vrijwel instant pijn als ik die oefening doe... french press nooit gedaan geloof ik?

Tis inderdaad geen beste training, kracht komt trouwens bij mij op de verschillende
oefeningen goed terug maar mijn bench blijft ook flink achter.
Maar goed zal bij jou ook niet lang duren voordat je weer op je niveau bent, goodluck!

thnx ;)

Misschien een idee om gewoone en keer keihard volume te pakken op je basiscompounds ipv alleen zware singles en assistance?

Ideeen:
- 10x3 @ 80-90% (lage reps, ok, maar het werkt!)
- Waven @ 60-90@ (dubbels/triples/etc. wat je wilt)
- 100 rep-challenge @ 60-70% (1 gewicht, cleans/clean&press/deadlift../..)
- Simpel 5x5

Hierbij zeg ik niet dat assistance niet nuttig is of wat, wil je alleen maar duidelijk maken dat je met enkel de basis ook vooruit kunt gaan, mits je genoeg variatie hebt.

nice idee. je tip over low bar squatten hielp me ook, ik zal me er is over buigen. ik denk dat ik sowieso toch weer van te voren streefgewichten ga noteren enzo, nu ga ik telkens alleen maar naar de gym met het idee van ik ga deze en deze oefening doen. werkt minder goed voor mij.

Ik ga ook lekker op een redelijk basic schema(als reactie op Leophyte)

Wat is er trouwens met je pols?

hele lange tijd terug inmiddels Thors hamer geprobeerd met een schroefdumbbell. de waarschuwing genegeerd en teveel gewicht gebruikt, komt telkens terug die pijn tijdens trainingen

Goede trainingen zo in het begin van het jaar!

thnx man!

vandaag:
Deadlifts
6x 75
5x 100
3x 125
2x 150
2x 175
1x 200 2e f PR
1x 200 Evenaring PR

conclusie: damn nice, 1e 200 was zwaar, maar te doen; nog geen max duidelijk. 2e rep was ik zo gruwelijk close bij lockout, maar kwam gewoon net niet recht op te staan.. daarom daarna nog een single met 200. trainingsmaatje deed 220

Speed deads
3x3 150

Shrugs
5x 120
8x 150
8x 150
8 x150

conclusie: ****ing heavy...

Speed bench met bands
ff testen hoe het ging, had me bands binnen gekregen vandaag
paar probeer setjes met de 'Mini' en dan dubbel geslagen om een dumbbell heen, hij zit dus 2x om de stang... 2 schijven van 10 erbij aan allebei de kanten. ****ing vaag dit, heel je balans is zooooo wazig, en tof om te doen, maandag mee aan de slag

Biceps
euuhh met dumbbells en cables. tot 5x20 met dumbbells en daarna nog 3x20

anekdote: het tankstation wat aan de sportschool vast zit begon te bellen (ze hadden al vaker geklaagd) dat "bokito moest stoppen met gewichten gooien". daarop kwamen er ook 3 mensen ons vertellen dat je de barbell rustig moet neerleggen i.v.m. alle druk die in 1 keer van je af gaat als je em gewoon laat vallen. en on top of that kwam de sportschool eigenaar vertellen dat we em van te hoog laten vallen omdat hij klachten krijgt van mensen die aan het spinnen zijn!!!! leuk is dat want we deadliften alleen vrijdags, en dan is er geen spinning :rolleyes: maandag en woensdag laten we misschien wel is een keer een gewichtje vallen, maar wat een gebitch zeg. tis een sportschool? toch? hij zou in ieder geval nog meer demping onder de matten leggen, en dat de avia belde vondtie eigenlijk wel grappig

Haha bij mij klagen ze ook over het lawaai van de deadlift. De gymeigenaar mag wel zitten roepen en luidkeels babbelen, maar als er gewichten botsen op de grond, o wee :rolleyes:

ja onze gym eigenaar is best relaxed op zich, om de 1 of andere reden mag hij mij wel geloof ik.. vorige keer toen ik die spiegel geslootp had stondie ook te lache nenzo

Erg goede deadlift maat.

thnx, volgende week single @ 205 denk ik. of een keertje weer volume draaien, wel weinig natuurlijk maar 3x3 175 ofzo

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven