MuscleMeat

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
thnx voor het vertrouwen! volgende week wel gelijk van 2x175 door naar die 2x200 dan

edit: oh ja whehehe, we kregen te horen dat we bij deadliften de gewichten rustig op de grond moeten leggen omdat anders de spanning in 1 keer van je rug af is en dat is slecht :(

Laatst bewerkt:
komt helemaal goe die deadlift :)

thnx verdwaalde ;)

mag ik ff zeggen dat ik veel bewondering voor jullie heb en als ik zie wat jullie wegduwen petje af als ik dl kom ik niet verder dan 30 kg maar ik doe het ook alleen als onderrug oefening en mijn benen willen wel maar mijn handen niet
maar ff een vraag over de squats als je hem front pakt ipv achterin dan ligt de nadruk toch op de bovenbenen ipv de hamstrings en billen zo ervaar ik het tenminste maar een instructeur van de sportschool zegt dat het niet uitmaakt of je hem voor of achter pakt zou je mij hier je mening over willen geven
en succes met je log ikke ben onder de indruk kijken of ik dit jaar ook vooruitgang ga boeken met benen trainen haha

ja dat komt omdat ik nooit met hoofdletters en punten werk maar het is wel meer als 1 zinnekuh hoor haha

Je bent 43, wordt het niet stilaan tijd om te leren schrijven?

mag ik ff zeggen dat ik veel bewondering voor jullie heb en als ik zie wat jullie wegduwen petje af als ik dl kom ik niet verder dan 30 kg maar ik doe het ook alleen als onderrug oefening en mijn benen willen wel maar mijn handen niet
maar ff een vraag over de squats als je hem front pakt ipv achterin dan ligt de nadruk toch op de bovenbenen ipv de hamstrings en billen zo ervaar ik het tenminste maar een instructeur van de sportschool zegt dat het niet uitmaakt of je hem voor of achter pakt zou je mij hier je mening over willen geven
en succes met je log ikke ben onder de indruk kijken of ik dit jaar ook vooruitgang ga boeken met benen trainen haha

ja dat komt omdat ik nooit met hoofdletters en punten werk maar het is wel meer als 1 zinnekuh hoor haha

Je bent 43, wordt het niet stilaan tijd om te leren schrijven?
:roflol:

Maar het antwoord op je vraag is ja, motorteefje.

haha thnx, maar der zijn hier zat jongens/mannen stukken beter bezig dan ik.

enne jij hebt gelijk, front pakken legt nadruk op de quads + je balans ligt anders

training vandaag

Squats
1x6 60
1x6 70
1x6 90
1x5 100
1x3 110
1x1 120
1x1 130
1x1 140
1xf 145
1x1 140
1x1 120

conclusie: wel okee! volgende week ongeveer 5 singles @ 140 of 5x2 met 130.. kijken waar ik zin in heb

Pendlay Row
1x5 60
1x5 70
1x5 80
1x3 90 PR
1x1 100 PR min of meer(net geen touch tegen buik)
1x1 100
1x2 90

conclusie: nice, lang niet gedaan!

Seated cable rows
1x10 40
1x10 60
1x8 70 + 2 zonder touch
1x3 80

conclusie: nu al spierpijn in men rug

Cable pullins
1x10 30
1x10 40
1x6 50

conclusie: burning abzz

Zijn die squats full?

Sterke squats, 140 was een evenaring van je 1RM ?

suc6 !

nop, ik zorg nu gewoon dat ik par. breek, full squats ben ik een beetje afgestapt.. zodra ze te zwaar worden begin ik altijd goodmornings te doen vanuit bodempositie (dat is bij mij 10cm boven de grond met men reet) en dat voelt niet prettig in men rug (vrij pijnlijk)

Sterke squats, 140 was een evenaring van je 1RM ?

ik heb 1x140 gefullsquat, en 1x155 par. maar ik twijfel aan die diepte toen (hij brak in ieder geval parallel niet), dat was direct na een 1x145 boxsquat van 30cm box.

deze zitten er tussen in! thnx sowieso

thnx mojo jojo

nop, ik zorg nu gewoon dat ik par. breek, full squats ben ik een beetje afgestapt.. zodra ze te zwaar worden begin ik altijd goodmornings te doen vanuit bodempositie (dat is bij mij 10cm boven de grond met men reet) en dat voelt niet prettig in men rug (vrij pijnlijk)
Ligt de barbell wel goed op je traps+buig je niet te veel naar voren? Altijd spanning in je AbsZ en onderrug houden en zo haaks mogelijk(tov de vloer)met je UB blijven.

Nette squats en rows, zoals je zei hebben we bijna dezelfde doelen voor dit jaar.
Ben benieuwd hoe je progressie zal zijn de komende tijd. Succes :thumbs:

Ligt de barbell wel goed op je traps+buig je niet te veel naar voren? Altijd spanning in je AbsZ en onderrug houden en zo haaks mogelijk(tov de vloer)met je UB blijven.

full squats doe ik altijd high bar met iets wijdere stance dan schouderbreedte, abs zijn de zwakke schakel denk ik. maar ze hebben nu niet mijn prioriteit, ik wil eerst naar hogere gewichten, en ik denk dat dit me dat eerder gaat brengen!

Nette squats en rows, zoals je zei hebben we bijna dezelfde doelen voor dit jaar.
Ben benieuwd hoe je progressie zal zijn de komende tijd. Succes :thumbs:

ja, gezellig zo he! :D

Sterke training weer! :thumbs:

blijven gaan met die squat, maak maar dat ik je niet inhaal :p (haha)

goede training!!:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven