AndroidHealthClinic

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

• Topic Starter Topic Starter
Haha een random gast ging ellebogen omhoog duwen tijdens je laatste set met 170? Wat bezield zon iemand toch:roflol:

Ik weet nog dat je zovaak hillsprints en dat soort ongein deed en dat je dat wel chill vond. Verleden tijd?

ja.. het was goed bedoeld i guess... maar ik liet het dus gelijk daar bij, geen zin in dat hij elke rep mee zou gaan helpen :rolleyes:

maare ik voetbal en fiets veel de laatste tijd... vorige week nog sprints gedaan. men conditie/gpp is echt meer dan goed tegenwoordig.

ja.. het was goed bedoeld i guess... maar ik liet het dus gelijk daar bij, geen zin in dat hij elke rep mee zou gaan helpen :rolleyes:

maare ik voetbal en fiets veel de laatste tijd... vorige week nog sprints gedaan. men conditie/gpp is echt meer dan goed tegenwoordig.

Als je voetbalt hoef je eigenlijk ook niet te squatten he.

strong truth = strong

FB

Powercleans
5x 70
2x 80
2x 90 (tot hier met jurk)
1x 100
0x 110
0x 110
1x 110 pr

conclusie: **** je hele crew

Light Squats
5x 70
5x 90
5x 110
5x 130

Hammer Grip DB presses
5x 30
5x 38
6x 42
6x 47 pr

conclusie: **** je hele crew

CS machine rows
4x12

Cable Flies ss Rear Delt machine
4x 10

GPP
cardio en stretches

Is er een reden voor de hammer presses tov regular? Rechterbuitenkantvandederdetricepkopisolatie?

Mijn crew is behoorlijk ge****ed zo te zien. Lekker bezig E.

ja, reden was dat de optrek stang voor wijd optrekken daar te wijd is voor mijn iele fysiek. toen ik daar dus weighted wijde grip ging optrekken heb ik mijn rechterschouder ge****ed waardoor normaal benchen (db + bb) even niet gaat.

goeie pauperclean!!

Hallo.ervinho nog.team fortt

Geen slechte krachtige schoonmaak.

cheers

Hallo.ervinho nog.team fortt

vanavond maybe

Geen slechte krachtige schoonmaak.

thnx indian banger, check je fb pm.

FB

Powercleans
3x3 85

Light SSB Squats
3x 70
3x 105
3x 125

Strict OH Press
5x 60
3x 70
2x 77,5

DB Rows
3x8 52,5

Hanging Leg Raises
3x8 BW

Planks
3x

Side Raises
3x10

beetje korte training... gister 2 uur gevoetbald + veel tijd gestoken in de boel gunstiger opstellen... gpp = strong in this one

eerste training in de hernieuwde sportschool. ze schrijven kids met een z, dus Kidz Fitness... en als er überhaupt fitness voor kinderen is weten jullie ws al genoeg.

Mijn powerrack + het squatrack zijn in een hoekje gezet, zo dicht op elkaar dat je niet met 2 man tegelijk bezig kan zijn... in ieder geval niet squats want dan sta je sleeve tegen sleeve... sterker nog... sleeve tegen powerrack... ze hebben mijn 2 houten boxes voor boxpulls, boxsquats, boxjumps etc weggegooid :s. ook hebben ze 1 flat bench press bankje weggegooid... dus sávonds wordt dat spitsuur...

ik ga kijken hoe dit in de praktijk gaat lopen. de sportschool waar ik de afgelopen tijd trainde had behoorlijk wat voordelen:
- wijd opgezet
- teringveel weights.. zelfs 50 kilo plates
- verschillende grepen voor pullups
- beter verstelbare pully mogelijkheden
- rear delt + chest supported row apparaten
- een grote groepszaal waar je gebruik van kan maken voor sprints etc... significante ruimte, dus geen klein hokje

nadelen:
- een brug over die heel vaak open gaat
- geen airco, dus intenswarm
- geen idee of ik daar mijn spullen allemaal kan zetten...

Laatst bewerkt:
lol kidz :p hopelijk komt dat goed met je gym!

Nou daar ga je dus al. Ze proberen je gewoon zo snel mogelijk eruit te krijgen. En dat woord "fitness" geeft al helemaal aan waar ze naar toe willen.

Nice PC

Ja, een brug over is nooit fijn!

FB

Safety Squat Bar Squats
5x 75
5x 90
5x 110
3x 130
3x 150
3x 170 pr

conclusie: 2e rep was intens lelijk. 3e rep ging opeens heel easy... ben benieuwd naar volgende week

Smalle grip overhands optrekken
5x BW
4x5 BW + 15kilo
8x BW + 15 kilo

Dips
5x BW
5x BW + 20 kilo
4x5 BW + 35kilo
6x BW + 35 kilo

conclusie: volume pr en misschien ook wel rep pr

Barbell Curls
5x 12 35

Rope pushdowns
5x 12

training ging vandaag prima... je kan nog steeds niet met zijn 2en squatten naast elkaar, maar nu wel pulls + squatten. voor oly lifts heb ik afgesproken met haar dat ik ze in de groepszaal mag doen als er geen lessen zijn. giving it a change. gelijk ergens anders naar toe is ook weer zo quitterig... misschien is dit wel goed? adapt and overcome... op naar nieuwe pr's

GPP met john87 en jopthelis
- veeeel medicineball throws
- powercleans
- circuits van cleans, hangcleans, push press, jumps, rows, pushups etc
- broadjumps
- broadjumps met sprint
- 3x 60-80m sprint

en nog wel meer

de sportschool waar ik de afgelopen tijd trainde had behoorlijk wat voordelen:
- wijd opgezet
- teringveel weights.. zelfs 50 kilo plates
- verschillende grepen voor pullups
- beter verstelbare pully mogelijkheden
- rear delt + chest supported row apparaten
- een grote groepszaal waar je gebruik van kan maken voor sprints etc... significante ruimte, dus geen klein hokje

nadelen:
- een brug over die heel vaak open gaat
- geen airco, dus intenswarm
- geen idee of ik daar mijn spullen allemaal kan zetten...

Waar is deze gym?

Terug
Naar boven