De gym van Fysiotherapie Land van Valk in Dordt is pas bruut man. :-P
lol... ja maar niet echt dichtbij
Wat heb je daar staan dan?
- 3 flat benches
- 2 incline benches
- weights en barbell genoeg, sowieso ook al 2 50kilo plates
- een shitload aan machines met o.a. een chest supported row waar jij ook op past en een rear delt machine... imo 1 van de weinige echt functionele machines.
- verstelbare pulleys, dus je hoeft niet vanuit vreemde banen te pulllen, ideaal voor flies...
- 3 grepen voor pullups.
- een dipstation wat vast staat aan de muur en jij dus ook zonder problemen weighted dips op kan doen
- db's t/m 47 kilo.
- een grote zaal er naast waarin je alles mag doen wat je wil als er geen lessen zijn, dusch: sprints, throws, jumps, walking lunges etc...
- een chalkbowl
enne... 26 euro p.m. i.p.v. de 36 die we nu betalen...
de nadelen zijn alleen dus:
- de alblasserdamse brug
- deadliften mag niet direct vanaf de grond.. maar er is een compleet deel voorzien van rubberen matten waar je dus wel op mag deadliften.. dus dat lost het al op eigenlijk
- geen airco en dus echt intenswarm
- geen idee of ik mijn spullen er neer mag zetten... hoewel ik denk dat het geen probbie is...
Waarom ga je niet bij top gym trainen?
64 euro per maand + ook intenswarm zomers... nuff said.
FB
Powercleans
t/m 1x100
conclusie: ging moeilijk zwaar... had intense spierpijn in hams + quads van zaterdag
High Pulls
5x 110
5x 120
5x 130
3x 140
conclusie: ik had afgesproken de oly lifts in haar groeples zaal te doen... toen kwam ze halverwege de highpulls zeggen dat ik hem veel te hard neergooide. haar vloer gaat er van kapot en die was heel duur + de matjes die ik er onder had liggen gaan er ook van kapot. tevens moet ik meer concentreren op de neergaande beweging omdat men rug daar ook sterker van gaat worden.... dusch. ik liet ze al echt met beleid zakken. andere jongen in de gym kreeg op zijn klote dat hij de db's te hard neergooide...
Light SSB Squats
5x 75
5x 95
5x 115
3x 130
DB Presses superset met close grip optrekken
5x 30
5x 36
5x 40
6x 46 - 6xBW
6x 46 - 6xBW
4x 46 - 6xBW