MuscleMeat

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

• Topic Starter Topic Starter
alblasserdam - fc referee

De gym van Fysiotherapie Land van Valk in Dordt is pas bruut man. :-P

Wat heb je daar staan dan?

Waarom ga je niet bij top gym trainen?

De gym van Fysiotherapie Land van Valk in Dordt is pas bruut man. :-P

lol... ja maar niet echt dichtbij

- 3 flat benches
- 2 incline benches
- weights en barbell genoeg, sowieso ook al 2 50kilo plates
- een shitload aan machines met o.a. een chest supported row waar jij ook op past en een rear delt machine... imo 1 van de weinige echt functionele machines.
- verstelbare pulleys, dus je hoeft niet vanuit vreemde banen te pulllen, ideaal voor flies...
- 3 grepen voor pullups.
- een dipstation wat vast staat aan de muur en jij dus ook zonder problemen weighted dips op kan doen
- db's t/m 47 kilo.
- een grote zaal er naast waarin je alles mag doen wat je wil als er geen lessen zijn, dusch: sprints, throws, jumps, walking lunges etc...
- een chalkbowl

enne... 26 euro p.m. i.p.v. de 36 die we nu betalen...

de nadelen zijn alleen dus:
- de alblasserdamse brug
- deadliften mag niet direct vanaf de grond.. maar er is een compleet deel voorzien van rubberen matten waar je dus wel op mag deadliften.. dus dat lost het al op eigenlijk
- geen airco en dus echt intenswarm
- geen idee of ik mijn spullen er neer mag zetten... hoewel ik denk dat het geen probbie is...

Waarom ga je niet bij top gym trainen?

64 euro per maand + ook intenswarm zomers... nuff said. :o

FB

Powercleans
t/m 1x100

conclusie: ging moeilijk zwaar... had intense spierpijn in hams + quads van zaterdag

High Pulls
5x 110
5x 120
5x 130
3x 140

conclusie: ik had afgesproken de oly lifts in haar groeples zaal te doen... toen kwam ze halverwege de highpulls zeggen dat ik hem veel te hard neergooide. haar vloer gaat er van kapot en die was heel duur + de matjes die ik er onder had liggen gaan er ook van kapot. tevens moet ik meer concentreren op de neergaande beweging omdat men rug daar ook sterker van gaat worden.... dusch. ik liet ze al echt met beleid zakken. andere jongen in de gym kreeg op zijn klote dat hij de db's te hard neergooide...

Light SSB Squats
5x 75
5x 95
5x 115
3x 130

DB Presses superset met close grip optrekken
5x 30
5x 36
5x 40
6x 46 - 6xBW
6x 46 - 6xBW
4x 46 - 6xBW

Cable Flies superset Hanging leg raises
3x 10 - 3x 10

Cardio
12mins interval op loopband

nog wat stretches en planks

De toon is gezet :)

52,- en de warmte valt tegenwoordig wel mee. Kan ook komen doordat het een bagger zomer is dit jaar :o

nog steeds... 52 euro vind ik echt absurd. voor die prijs verwacht ik echt een walhalla.. dat is het niet. je kan er prima uit de voeten, meer niet. vind de 36 die ik nu betaal al vrij veel... zeker als je vergelijkt met die in alblasserdam... die is dus 26 per maand, scheelt toch weer 120 op jaarbasis.

ind :o

nog steeds... 52 euro vind ik echt absurd. voor die prijs verwacht ik echt een walhalla.. dat is het niet. je kan er prima uit de voeten, meer niet.

Eensch. Ik weet ook niet of ik er blijf trainen. Train er eigenlijk alleen omdat Sander en Steef er trainen. Ben dus op zoek naar een brute gym in roffa.

FB

Hangcleans
5x 50
5x 60
5x 70
5x 70
5x 70

Light Squats
5x 70
5x 90
5x 110
5x 130

Close Grip Benchpress
5x 70
5x 80
5x 90
6x 100

conclusie: ging pijnvrij..

DB Rows
6x 60 L&R
8x 52,5 L&R
8x 52,5 L&R

Face pulls
4x12

Planks
3x 30sec

Circuit
3x 5x Rows/hangcleans/frontsquats/push press/jump squat

Stretches
een aantal

vervolg van de soap: andere gozer in de gym gesproken; die had haar er ook op gewezen dat 1 flat bench veel te weinig was, waarop ze gereageerd had: "dan ga je maar ergens anders trainen"

een barbell die ik telkens in een hoekje zette was nu verplaats, in dat hoekje hing nu een a4-tje met 'geen barbells tegen de muur zetten ivm de muur"

volgens mij train ik momenteel in een etalage :o

:roflol:

Z.s.m. weg daar man.

Wat een helllllllll

Staalverbuigerscompagnie Mookhoek begint ook vervelender te worden. Staat ineens een SRV-wagen in de gym :S

Hebben jullie daar ook golden dumbbells?

Hebben jullie daar ook golden dumbbells?

alleen golden cockrings

FB

wilde squatten... 1 rack was bezet dus kon de andere niet gebruiken :rolleyes:

Smalle grip onderhands optrekken
5xBW
4x5BW + 20 kilo
7xBW + 20 kilo

Safety Squat Bar Squats
5x 75
5x 95
3x 120
3x 140
9x 160 pr

conclusie: ze kwam vertellen dat ik mijn knieën niet op slot moest doen, dan train je namelijk niet.. je moet de spanning erop houden + op deze manier zijn mijn knieën op mijn 40e versleten. "Here's the number to my therapist. You tell him all your problems, he's ****ing awesome with listening"

Dips
5x BW
5x BW + 20kilo
5x5 BW + 40kilo pr

BB Curls
7x 45 (misload... wehhehe)
3x12 37,5
10x 37,5

Triceps Rope Pushdowns
5x 12

Face Pulls
3x 12