Fitness Seller

Starters 2008 Log: Curlz & Abz, **** Trapz

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Squaten moet toch wel lukken he met die blessure? Of goed inbinden en wat lichte presses of gaat dat echt niet?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.822
  • #1.823
verband eraf, en hier zijn de fotos

op deze zie je duidelijk waar ik door de nagel ben gegaan, het donkerpaarse gedeelte is dus het deel wat los zat:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

en op deze zie je heel goed de lijn lopen tot waar het topje los hing:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik vind dat het er bijzonder goed uitziet voor iets van 3 dagen oud. als het een beetje meezit kan ik het volgende week weer prima gebruiken

Ziet er zeker al goed uit.. Binnen no-time ben je weer aan het knallen!

K*t man, geneest gelukkig normaal wel vrij snel

• #1.827

haha :D

Ziet er zeker al goed uit.. Binnen no-time ben je weer aan het knallen!

yeah vond ik ook man

K*t man, geneest gelukkig normaal wel vrij snel

yeah! denk et wel

aankloottraining

Olympic Full Squat
10x 70
10x 90
6x 110
1x 120
1x 130
1x 140
1x 150 pr?

conclusie: close stance, ass tot zon 10cm boven de grond, high bar... handen kon ik niet om de bb heen draaien en das de enige reden dat ik niet hoger ging in gewicht (en high reps niet lukte). ik heb het idee dat als ik em gewoon beet kan pakken dat ik hier misschien wel 160+ op kan.. dit ging zo verdomde soepel.. ??? dit ga ik duidelijk a.s.a.p. proberen

voor de rest aangekloot, allemaal high rep machine werk

bench presses geprobeerd maar dat vertrouwde ik echt niet, stang slingert alle kanten op alstie gewoon los in je handpalmen ligt

brute fullsquat, proficiat met je PR!!
:thumbs:

• #1.829
brute fullsquat, proficiat met je PR!!
:thumbs:

thnx

Squat training bij john (87), met niels & martijn

Olympic Squat
5x 50
5x 70 + 2x 15kilo chains
5x 90 + 2x 15kilo chains
1x 120
1x 120 + 2x 15kilo chains
6x 140 PR
2x 150 PR (3e f)
1x 150

conclusie: nice... normale full squat was men pr 7x 130, nu 6x 140 high bar + close stance... hmmmzz... na die 140 zo'n belachelijke pomp in men onderrug... nog steeds niet weg... bukken sucked ass

Yoke Squat lockouts
0x 230

conclusie: lolllllll oke... 5x geprobeerd ofzo.. pas toen de pin 1tje hoger ging lukte het...
de rest ging hier tot 300+ :rolleyes:... whatever dan ga ik toch lekker in gm's doen :P

Chain suspended Safety Squat Bar Goodmornings vanaf navelhoogte
5x 45
5x 65
5x 95 + 2x 15kilo chains
3x 105 + 2x 15kilo chains
3x 110 + 2x 15kilo chains
3x 135 + 2x 15kilo chains
5x 155 + 2x 15kilo chains DIK pr = 185 op topspanning :eek:

conclusie: niceeeeee, freaking gruwelijk

Chain suspended Savickas press vanaf hoofd hoogte
5x 40
1x 60
2x 60

conclusie: whatever... zware shit aan je core... maar aangezien mijn lockouts zuigen op zowel bench als mp/pp was 60 gewoon te zwaar.

Held!!

sterkte met het vingertje!

squats are nice !

Die GM's zijn ook niet mis!

Is het nu fijner vanaf de kettingen of vanaf de pinnen? Ik veronderstel dat het een heel ander gevoel is onderin :o

Flink gemarteld met je GM's.

• #1.837

dank u, hij zit alweer aan elkaar vast volgens mij, maandag weer pushes + presses proberen

thnx beide!

Die GM's zijn ook niet mis!

Is het nu fijner vanaf de kettingen of vanaf de pinnen? Ik veronderstel dat het een heel ander gevoel is onderin :o

ik heb geen idee, ik doe ze nooit vanaf pinnen. ik noem ze alleen maar zo omdat et dan duidelijk is wat ik bedoel :o

wij hebben (nog) geen powerrack in the gym, dus ik pak een bankje en zet daar de box op die we voor rackpulls gebruiken. dan komt de bar precies onder men navel uit

verder weet ik ook niet of die safety squat bar veel uitmaakt t.o.v. normale bar... alleen men upperback is nu volledig wasted en ik denk niet dat dat aan de andere oefeningen ligt :o

Flink gemarteld met je GM's.

yeaaaaha raaaawww

• #1.838
Press training

Bench Press
5x 40
5x 60
5x 80
3x 90
1x 100
1x 105
1x 110
1x 112,5
3x 100 (4e f)

conclusie: nice, ging prima zo met men vinger... ik moet echt zwaar werken aan men lockouts, maar ja die conclusie trek ik altijd zodra ik 'zwaar' ga... het laatste deel gaat namelijk ****ing traag, terwijl die vanaf men bord omhoog vliegt

One Arm Hammer grip Dumbbell OH Presses
5x 20 L&R
4x 28 L&R
8x 28 L&R PR
7x 28 L&R
7x 28 L&R
4x 28 L&R

conclusie: in eerste instantie heel pijnlijk in men lowerback omdattie nog steeds vast zat, maar na het 3e setje was het weg

Dumbbell Floor Presses
0x 44 L&R (lol wtf..)
3x 40 L&R
1x 40 L&R

conclusie: lol.. oke dit was belabberd... ws door de presses ervoor ;)

Wijde Grip T-Bar Rows
10x 30
10x 40
10x 50
10x 50
10x 40

conclusie: allez fuh Zhe Pumpert

Face Pulls
10x 40
10x 50
10x 60
8x 70 PR
10x 60

conclusie: holy cow, een ander pulley apparaat gepakt (deze kan tot 75 zonder toevoegingen), maar hij was van zichzelf al een bak zwaarder dan die andere :o... blijf dit wel echt een heerlijke oefening vinden

Rear Delt raises
2x 10

overall conclusie: vinger heeft het goed gehouden, merkte wel dat men grip wat minder pittig is, en ik wacht toch nog even met deadlifts.. maar trainingen kunnen terug komen

tot oud en nieuw zijn het een beetje basic onzin trainingen, daarna ga ik weer lekker terug naar Fullbody trainingen

Mooi plan om in het nieuwe jaar weer te gaan knallen man:thumbs:
Training ziet er solide uit, en succes nog met je vinger!

Die bench begint weer een beetje het licht te zien. :P

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven