- Waardering
- 1.422
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 90kg
Mooi plan om in het nieuwe jaar weer te gaan knallen man
Training ziet er solide uit, en succes nog met je vinger!
thnx man
Die bench begint weer een beetje het licht te zien.![]()
yeah inderdaad, 115 had denk ik ook wel gewoon gelukt, alleen dat laatste stukje liet me twijfelen.
voor het nieuwe jaar zit ik aan zoiets te denken:
MA
Squats 5x5/6x3
Bench lockout werk: floor press/4board press 8x3
Rows/Pullups
Abs
- hier dus gewoon volume werk op squats en op lockout werk voor bench(/mp/pp). kheb het idee dat als ik mijn huidige bench 1rm bijvoorbeeld als 5rm kan op een floor press/board press (zoals normale mensen) dat 120+ easy word.
- rows/pullups op massa, dus 8-12 reps ongeveer
WO
Speed pull & gm's of heavy deadlift singles
Pullthroughs of stiff legged deadlift
OH Werk
Squats 3x5 60%
Face pulls
- woensdag beginnen met deadlift ondersteuning, kan dus ook wel is een rackpull zijn. daarna weer lockout werk voor deads aangezien ook hier lockouts weer men zwakke punt zijn. oh werk + doorbloedingssquats en upperback werk... ook wil ik op deads meer werken aan liften met rechte rug i.p.v. roundback.
VR
Squats 1x10
GHR's
Bench 1x10
Rows/Pullups/Shrugs
ABS
- met de 1x10 bedoel ik dus een gewicht pakken, en zodra ik er 10 reps mee kan dan voeg ik er weer 5 kilo op toe (een beetje wat ik nu dus op DE/RE dagen deed met squats). dan kan ik daarna nog overwegen om 10 kilo van dat setje af te halen om nog eens 10 reps te doen (setje wat ik sowieso haal dan, maar voor massa weer)
- ergens gooi ik dan nog wel biceps/triceps assistance erin als ik er zin in heb + ik me er naar voel

- lekker basic dus..

... is nu in 2 weken al even sterk als men normale full squat
Wat voor jou het beste en aangenaamste is zou ik zo zeggen
)

op naar de volgende mijlpalen...