AndroidHealthClinic

Starters 2012 Log: Appleknockers Flophouse

Hoe ga je je squat nu verder aanpakken? Grootste valkuil na smolov is imo dat veel lifters ff genoeg hebben van squats en daarmee ook een stuk delayed gains laten liggen. En die verlate gains zijn er zeker als je er gebruik van maakt.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 22:07 ----------

Jumps zijn idd goed ver btw.

Waarvoor doe je die broad jumps?

• Topic Starter Topic Starter

heee pik :roflol:

cheers legend

Hoe ga je je squat nu verder aanpakken? Grootste valkuil na smolov is imo dat veel lifters ff genoeg hebben van squats en daarmee ook een stuk delayed gains laten liggen. En die verlate gains zijn er zeker als je er gebruik van maakt.

---------- Post toegevoegd Wed 5 Dec 2012 om 22:07 ----------

Jumps zijn idd goed ver btw.

mijn idee is om maandag 6x3 te gaan doen en die progressief laden, gewoon elke week 2,5kilo... no rush. woensdag op de dagen dat ik speed deads doe ook wat lichte safety squat bar squats. vrijdag 5x5 met 20-25 kilo lichter dan waar ik de maandag 6x3 op gedaan heb. lijkt me een prima plan van aanpak, right?

Waarvoor doe je die broad jumps?

aan het begin van je training een explosieve movement schud je centraal zenuw stelsel goed wakker. bevalt me heel erg goed moet ik zeggen. het roteert een beetje wat voor jumps het zijn hoor... dit keer broad toevallig.

mijn idee is om maandag 6x3 te gaan doen en die progressief laden, gewoon elke week 2,5kilo... no rush. woensdag op de dagen dat ik speed deads doe ook wat lichte safety squat bar squats. vrijdag 5x5 met 20-25 kilo lichter dan waar ik de maandag 6x3 op gedaan heb. lijkt me een prima plan van aanpak, right?

That's just about perfect, srs.

En die jumps aan het begin van 'n training werkt echt lekker idd, doe ik ook tegenwoordig.

That's just about perfect, srs.

En die jumps aan het begin van 'n training werkt echt lekker idd, doe ik ook tegenwoordig.

+1

t*ring drukke tijd op mijn werk, trainingen sufferen dus een beetje.

afgelopen vrijdag:
Paused Bench press
6x3 107,5

Squats
3x5 160

vandaag:
Paused Bench Press
6x3 110

Squats
6x3 180

Assistance
3x 12 cable flies
3x 12 one arm triceps pushdowns
3x 12 bb curls

en nu weer door naar de volgende klant.

Laatst bewerkt:
Nog steeds zeer stevige Squats!

Nog steeds zeer stevige Squats!

deze waren vrij eenvoudig. moet ook wel aangezien ik al 7x5 182,5 heb gedaan ;). vanaf hier gaan we bouwen... elke week 2,5 erop en af en toe onderbreken voor een zware 5x5. iets van 6x3, 6x3, 6x3, 5x5, 6x3, 6x3 etc. zelfde verhaal voor bench.

FB

Weight vest jumps over bankje
6x3

Speed deadlifts
warming up
1x 160 + chains
1x 180 + chains
1x 205 + chains
5x1 180 + chains

Seated DB OH press
5x 36
5x 38 pr
3x5 36

conclusie: 38 was een maatje te groot om 5x5 mee te doen nog.

Pendlay BB Rows
5x5 95

Safety Squat BB Squats
3x10 100

Bench Press superset met pulldowns
12x 70 - 12x
12x 80 - 12x
8x 90 - 8x

KB Swings
3x20 32kb

stretches. done.

1x 205 + chains @speed is hard !

Nu komt de sleutelvraag... hoeveel kilo chains waren het.

A. 12
B. 24
C. 100
D. 48

doe je meestal triples voor die jumps? Ik ga er ook mee experimenteren op heavy squat day, tussen warmupsets door

Nu komt de sleutelvraag... hoeveel kilo chains waren het.

A. 12
B. 24
C. 100
D. 48

:roflol:

het juiste antwoord is F. geen flauw idee. ze wegen 18 kilo per chainbundel. komen uiteraard niet helemaal los.

doe je meestal triples voor die jumps? Ik ga er ook mee experimenteren op heavy squat day, tussen warmupsets door

volgens mij maakt het echt geen **** uit, hoger dan 5 voelt als cardio en minder dan 1 voelt pointless... vind 3tjes met weightvest perfect aanvoelen. met bw ga ik meestal voor 5jes... tenzij we broad jumps doen, dan doe je weer 1 voor 1... ach het maakt allemaal niet zoveel uit. de eerste persoon die niet explosief springt moet nog geboren worden denk ik ;)

Oké

volgens mij maakt het echt geen **** uit, hoger dan 5 voelt als cardio en minder dan 1 voelt pointless... vind 3tjes met weightvest perfect aanvoelen. met bw ga ik meestal voor 5jes... tenzij we broad jumps doen, dan doe je weer 1 voor 1... ach het maakt allemaal niet zoveel uit. de eerste persoon die niet explosief springt moet nog geboren worden denk ik ;)

Ik doe op m'n rustdagen meestal minder dan 1 rep :roflol:

Nice zo met hazen

heee pik :roflol:

cheers legend

aan het begin van je training een explosieve movement schud je centraal zenuw stelsel goed wakker. bevalt me heel erg goed moet ik zeggen. het roteert een beetje wat voor jumps het zijn hoor... dit keer broad toevallig.
Jim Wendler gaf dit laatst ook als tip, paar sets tussen de warm up sets van je squat door. Ik ga het ook eens proberen. Doe nu als start van de training kettlebell swings, is ook een leuke oppepper.

Train je ook nog in de oude sportschool van Randy of ben je daar weg?

Terug
Naar boven