Fitness Seller

Starters 2014 Log: Gewoon nog een suf logboek in de PL-sectie

• Topic Starter Topic Starter
erwin waar heb je dat weight vest gekocht ?

thx

Ik weet het echt niet meer man.

Jumps
6x2 one legged voor afstand (ongeveer 1.60 meter)

Paused squats
3x5 135
3x2 135

conclusie: bar hoger geplaatst vandaag, net onder mijn traps... past perfect daar en ik voelde veel rechter tijdens heel de lift. uiteraard zijn dit p*ssy weights, dus ben benieuwd hoe deze plaatsing zich vrijdag staande houdt.

Wijde grip oh bb press
3x5 52,5
3x2 52,5

5cm snatch grip box pulls
3x8 115

conclusie: vorige week gingen mijn woensdag deadlift veel zwaarder dan nodig. upperback was dood voor ik begon. even kijken of dat deze week weer is... if so, dan schrap ik deze of haal er 1 setje af. de combi van farmers en deze pulls is wellicht iets teveel.

Farmer walks - nieuwe pickup per 12 meter
- 3x60m 77kilo

Assistance
- 3x 30 secs planks met handen ver voor het hoofd
- 3 sets side raises
- 3 sets db flies
- 60 reps band triceps pushdowns
- foam rollen + stretchen + deadhangs (inmiddels bw + 60 kilo voor 1,5m... ****ing torture)

BB Snatch met pauze onder knieën
6x3-1

Deadlift
warming up
3x 155
3x 180
5x 200

conclusie: lol. had er nog wel 1 in de tank. nog steeds beltless... dus zelfs een pr. but who's counting?

Presses + pulls
6x 100 paused bench press superset 6xBW + 20kilo smalle grip onderhands optrekken
2x3 110 paused bench press superset 6xBW + 20kilo smalle grip onderhands optrekken
2x10 32 high incline db press superset 2x12 BW hammergrip optrekken

conclusie: bench kracht is totaal niet aan het sufferen met deze aanpak. techniek is wel slechter dan normaal, maar dat kan ik bijwerken zodra er een wedstrijd aankomt. overal 2-3 reps in de tank.

Bear hug walks
3x voor afstand

Assistance
- partial ab wheels
- 3x30 rear delt flies
- 3x12 cable flies
- 3x10 neck extensions
- deadhangs en stretches

Ga je weer volgen. BW is goed gedaald. Heb je daar een reden voor?

Ga je weer volgen. BW is goed gedaald. Heb je daar een reden voor?

Yo! Ik ging eigenlijk gewoon het overtollig vet eraf schrapen. Dat bleek meer te zijn dan ik dacht. Ik ben liever wat slapper dan dat ik onnodige massa met me meedraag. Maar het gat begint zich goed te dichten. Mijn max lifts schelen niet zoveel meer de max lifts op een hogere tailleomvang.

Nobody ****s with the Jesus!

Jumps
5x2 weighted voor afstand over bankjes

Squats
warming up
3x 130
3x 150
5x 165

conclusie: De hogere bar plaatsing is nog wennen, maar het voelt alsof ik in een betere baan zit. Niet te loco gedaan, wat rustiger zakken voor het gevoel. Hier het filmpje, zal volgende keer de spotters lager zetten. Nu lijkt het net of ik diepte niet hit:
https://www.youtube.com/watch?v=O0QM42G8sRA&feature=youtu.be

Wijde grip strict oh press
warming up
3x 50
3x 57,5
3x 65
3x 65 (normale grip)

Farmer walks
warming up
3x1 12 meter 112 kilo

Deficit deadlifts
5x3 135

conclusie: onderrug was toch erg moe op dit punt, besloten om dit volume dus wat lager te houden.

Assistance
- 5x10 hanging leg raises
- 2x10 leg curls
- 3 sets head harness neck raises
- foam rollen

Sterk man.

Armen
- 3x 10 weighted dips superset met 3x 10 bb preacher curls
- 3x 10bb skullcrushers met 3x 10 staande db curls
- 3x 10 seated oh db extensions met 3x 10 incl db curls
- 1x 10 rev calbe pushdown ss 1x 10 rev curl
- 4 sets ssb calf raises

Misschien zijn wat extra kilo's BW nu wel goed voor toch nog wat progressie. Die zou je altijd weer kwijt kunnen raken. Train je nog steeds in Alblasserdam?

Misschien zijn wat extra kilo's BW nu wel goed voor toch nog wat progressie. Die zou je altijd weer kwijt kunnen raken. Train je nog steeds in Alblasserdam?

Misschien dat ik zoiets kan overwegen voor de wedstrijd in December. Nu ga ik me daar in ieder geval niet mee bezig houden, aangezien ik de 18e van deze maand onder het mes ga.

Train nog steeds in Ablasserdam ind!

Jumps
3x5 voor hoogte

Bottom paused squats
warming up
3x5 135
2x2 140

Wijde grip strict oh press
3x5 52,5
2x2 55

Snatch grip 2,5cm box pulls
3x8 115

Farmer walks
3x48 meter 80 kilo

Assistance
- 3x20 side raises
- 3x12 db flies
- 100 total rep one arm pushdowns
- 3 sets neck flexion
- stretches + foamrollen

Dat klinkt niet best. Wat is er aan de hand? Ga je een powerliftwedstrijd meedoen in december? Kan je ook losse lessen nemen bij die gym waar je nu zit?

Aestethic nosejob. Tegenwoordig is een goed lichaam niet meer goed genoeg voor die veeleisende Ablasserdamse h**ren.

Dat klinkt niet best. Wat is er aan de hand? Ga je een powerliftwedstrijd meedoen in december? Kan je ook losse lessen nemen bij die gym waar je nu zit?

Krijg een nieuwe neus man. Niks ernstigs dus.

In December heb je het NK Raw. Daar wil ik inderdaad aan mee gaan doen. Vermoedelijk doe ik die in Juni ook al mee. Je kan zeker losse lessen nemen, maar volgens mij is dat 8-9 euro per keer ofzo.

Big-E gaat zijn facial aesthetics laten verbeteren.

Aestethic nosejob. Tegenwoordig is een goed lichaam niet meer goed genoeg voor die veeleisende Ablasserdamse h**ren.

:roflol:

Terug
Naar boven