MuscleMeat

Steeds meer jongeren aan de anabolen (Niks nieuws toch?)

Snap ik. Maar voor iemand die natty traint is het best lastig om te bepalen wat een realistisch fysiek is.

Dus wie kan een paar foto’s posten van een goed natty fysiek dat ook enigszins realistisch is? Ik vind die Olympische zwemmer laatst een prima lichaam hebben. Ga er maar even vanuit dat die geen doping gebruikt.

Je moet niet naar een lichaam kijken, dat ga je bij een zwemmer toch nooit zien, evenals andere sporters waarbij massa niet belangrijk is.
Wordt er een WR gezwommen dan komt de aap uit de mouw.

Ja dacht ik van Ankie en Bonfire ook altijd. Die zaten helemaal vol pepmiddelen. Ankie snoof altijd een paar grammen voordat ze op moest.
Genoeg paarden die gedopeerd worden of zeg ik nu iets heel geks? Veel steroïden en doping middelen zijn zelfs voor paarden gemaakt..

Genoeg paarden die gedopeerd worden of zeg ik nu iets heel geks? Veel steroïden en doping middelen zijn zelfs voor paarden gemaakt..

Ik heb geen idee. Maar de gedachte dat brave Ankie een snuifje zou nemen vind ik wel leuk. Van Moorsel en Pietertje, die deden dat ook niet he?

Goed topic.

Ik zeg altijd maar: Het verschil tussen natty en enhanced zijn is dat je als enhanced bodybuilder een paar keer week een paar minuten kwijt bent aan injecteren. De rest blijft veelal hetzelfde. Je leven wordt niet compleet anders en je wordt er ook geen achterlijke randdebiel van.

Sommige mensen doen het net voorkomen alsof je geen goede baan, mooi huis, leuke auto en normale vrouw zou kunnen vinden als je PEDs gebruikt. Wat een onzin.

Wel grappig dat altijd natty's met zelf een fucking wack lichaam klagen over steroïden maar de nattys die wel een decent fysiek hebben je er niet over hoort klagen. (jullie mogen zelf invullen wie bij welke groep hoort)

Zou er dan toch wat frustratie zitten bij al die klagende fossielen?

En, doen alsof...want geïnteresseerd zijn ze in AAS...hoe zou het toch zijn...om die gains /power te hebben?

9 v/d 10 zijn er al dan niet bewust/onbewust mee bezig...zeker op het forum!

Er is toch ook geen lol aan om naturel te trainen? Hier de naturel Europese kampioenschappen:
mqdefault.jpg

Heb je wekenlang in prep gezeten, hard getraind, weinig gegeten en je helemaal de pl**ris ingewerkt en dan zie je eruit alsof je nog nooit een dumbbell hebt aangeraakt.
Heb je nou niet een klein beetje een vertekend beeld? Die middelste gast vind ik er trouwens raar uit zien. Met zijn korte armpjes.

Je wilt me toch niet zeggen dat je dit uit vindt zien als getrainde lichamen.
Ik mag aannemen dat er beter is natural? Ongetraind zien ze er ook niet uit.

Als je oude foto’s van bodybuilders uit de jaren 50 ziet zien die er een stuk beter uit. Weet niet wanneer de eerste aas gebruikt werden.

Maar alles beter dan de hgh guts die je nu ziet bij de echte massamonsters. Dat vind ik echt lelijk.

Je wilt me toch niet zeggen dat je dit uit vindt zien als getrainde lichamen.
Ken mensen die aas gebruiken die er minder uitzien dan deze gasten.

Imo mag je best reëel zijn en er een wereld van verschil is tussen wel aas en geen aas. Maar om nu te zeggen dat deze gasten eruit zien of ze niet trainen gaat wel wat ver.

Kijk eens rond in de supermarkt. Dan mogen deze mannen best blij zijn dat ze er zo bij staan.

Er is toch ook geen lol aan om naturel te trainen? Hier de naturel Europese kampioenschappen:
mqdefault.jpg

Heb je wekenlang in prep gezeten, hard getraind, weinig gegeten en je helemaal de pl**ris ingewerkt en dan zie je eruit alsof je nog nooit een dumbbell hebt aangeraakt.
@Mister TN is not amused

1628715367844.png

Overduidelijk natural toch Galen? Zijn test was niet eens sky high

Terug
Naar boven