- Waardering
- 7.124
Ja precies, met 1 kuurtje ben jij onweerstaanbaar voor de vrouwtjes.
Wat een geluksvogel ben je toch.
Ik doe het niet, ik ga dan naast mijn schoenen lopen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies, met 1 kuurtje ben jij onweerstaanbaar voor de vrouwtjes.
Wat een geluksvogel ben je toch.
Lijkt mij ook vermoeiend om al die vrouwen van je af te slaan.Ik doe het niet, ik ga dan naast mijn schoenen lopen.
Snap ik. Maar voor iemand die natty traint is het best lastig om te bepalen wat een realistisch fysiek is.
Dus wie kan een paar foto’s posten van een goed natty fysiek dat ook enigszins realistisch is? Ik vind die Olympische zwemmer laatst een prima lichaam hebben. Ga er maar even vanuit dat die geen doping gebruikt.
Lijkt mij ook vermoeiend om al die vrouwen van je af te slaan.
Genoeg paarden die gedopeerd worden of zeg ik nu iets heel geks? Veel steroïden en doping middelen zijn zelfs voor paarden gemaakt..Ja dacht ik van Ankie en Bonfire ook altijd. Die zaten helemaal vol pepmiddelen. Ankie snoof altijd een paar grammen voordat ze op moest.
Denk dat ik dan vooral veel motor zou gaan rijden, dan kunnen ze me niet bijhouden.
No worries. Ik denk dat je voorlopig wel safe zit met je hangbuikje, kale kop en een lichaam wat helemaal uit verhouding is.

Genoeg paarden die gedopeerd worden of zeg ik nu iets heel geks? Veel steroïden en doping middelen zijn zelfs voor paarden gemaakt..

Ik ken ze allemaal nietIk heb geen idee. Maar de gedachte dat brave Ankie een snuifje zou nemen vind ik wel leuk. Van Moorsel en Pietertje, die deden dat ook niet he?

Van Moorsel blijkbaar wel epoIk heb geen idee. Maar de gedachte dat brave Ankie een snuifje zou nemen vind ik wel leuk. Van Moorsel en Pietertje, die deden dat ook niet he?

Heb je nou niet een klein beetje een vertekend beeld? Die middelste gast vind ik er trouwens raar uit zien. Met zijn korte armpjes.Er is toch ook geen lol aan om naturel te trainen? Hier de naturel Europese kampioenschappen:
![]()
Heb je wekenlang in prep gezeten, hard getraind, weinig gegeten en je helemaal de pl**ris ingewerkt en dan zie je eruit alsof je nog nooit een dumbbell hebt aangeraakt.
Ik mag aannemen dat er beter is natural? Ongetraind zien ze er ook niet uit.Je wilt me toch niet zeggen dat je dit uit vindt zien als getrainde lichamen.
Ken mensen die aas gebruiken die er minder uitzien dan deze gasten.Je wilt me toch niet zeggen dat je dit uit vindt zien als getrainde lichamen.
@Mister TN is not amusedEr is toch ook geen lol aan om naturel te trainen? Hier de naturel Europese kampioenschappen:
![]()
Heb je wekenlang in prep gezeten, hard getraind, weinig gegeten en je helemaal de pl**ris ingewerkt en dan zie je eruit alsof je nog nooit een dumbbell hebt aangeraakt.