Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Waarom zou dat niet kunnen? Heel simpel als die marrokanen weer gaan rellen zoals laatst in Belgie zet je gewoon een speciale elite eenheid in. Van mij mogen ze met scherp schieten om een voorbeeld te stellen. Dan krijgen ze vanzelf wel respect voor de overheid. Dat is namelijk de enige taal die ze spreken. Dan halen ze het wel uit hun hoofd om de politie te bekogelen en te verwonden.
We wonen nog altijd in Nederland. Het kopvod maakt niet deel uit van onze huidige cultuur. Het kopvod is het symbool van onderdrukking, godsdienstwaanzin en volkshysterie.
Waarom spreekt een marokkaan enkel die taal en een ander etnisch groep niet ?
Maakt het kopvod geen deel van de cultuur omdat er tot nog toe weinig gedragen wordt en beperkt in tijd ?
Godsdienstwaanzin en volkshysterie zijn geen argumenten, want godsdienstvrijheid staat in de grondwet en dat is al eeuwenlang een onderdeel van de nederlandse cultuur. Heb je een bron dat 'kopvodden' oorspronkelijk is begonnen als een onderdrukking en indien zo, kan een kopvod niet door de eeuwen heen een ander symbool krijgen ?

of weet ik veel wat zijn tuig dat de politie aanvalt of vooraan bij rellen staan zoals op het strand moeten keihard worden aangepakt. Van mij mag het leger dus worden ingezet of special elite troepen.