AndroidHealthClinic

Stelling: Pvv moet verboden worden, want..

Waarom zou dat niet kunnen? Heel simpel als die marrokanen weer gaan rellen zoals laatst in Belgie zet je gewoon een speciale elite eenheid in. Van mij mogen ze met scherp schieten om een voorbeeld te stellen. Dan krijgen ze vanzelf wel respect voor de overheid. Dat is namelijk de enige taal die ze spreken. Dan halen ze het wel uit hun hoofd om de politie te bekogelen en te verwonden.

We wonen nog altijd in Nederland. Het kopvod maakt niet deel uit van onze huidige cultuur. Het kopvod is het symbool van onderdrukking, godsdienstwaanzin en volkshysterie.

Waarom spreekt een marokkaan enkel die taal en een ander etnisch groep niet ?
Maakt het kopvod geen deel van de cultuur omdat er tot nog toe weinig gedragen wordt en beperkt in tijd ?
Godsdienstwaanzin en volkshysterie zijn geen argumenten, want godsdienstvrijheid staat in de grondwet en dat is al eeuwenlang een onderdeel van de nederlandse cultuur. Heb je een bron dat 'kopvodden' oorspronkelijk is begonnen als een onderdrukking en indien zo, kan een kopvod niet door de eeuwen heen een ander symbool krijgen ?

Waarom spreekt een marokkaan enkel die taal en een ander etnisch groep niet ?

Ik heb nog nooit van rellen gehoord tegen de politie gehoord in Urk bijvoorbeeld. We hebben hier te maken met de marrokaanse straatterroristen zoals in Amsterdam west. Dat uitschot moet keihard worden aangepakt zij spreken alleen de taal van de straat luisteren de hele dag naar 2pac en Notorios Big. Voor kogels zijn ze bang voor wat verbaal geweld worden ze niet koud of warm.

Over de kopvodden heb ik al iets gezegd in dit topic op bladzijde 5

Mij zal het eigenlijk worst wezen of ze met die kopvodden (grappig woord trouwens) rondlopen. Ik vind ze gewoon belachelijk maar realiseer me dat dit over een andere cultuur gaat, en het is goed mogelijk dat ze zich daar ook rotlachen met bepaalde aspecten van onze cultuur. Daar gaat het ook niet over. Waar het hem wel over gaat is het feit dat zij zich vestigen in een ander land, om mee te genieten van de geneugten die deze cultuur door economische prestaties oplevert. Ik vind het niet kunnen dat ze enerzijds iets krijgen (dankzij de met andermans geld spelende Sinterklaas genaamd 'Overheid'), van onze cultuur, maar anderzijds wel weigeren om er zich te integreren, en zich hardnekkig blijven gedragen volgens hun afkomstcultuur. Volgens de statistieken voeren immigranten van bepaalde inwijkculturen zowat alle negatieve lijstjes aan.

Ik heb nog nooit van rellen gehoordtegen de politie gehoord in Urk bijvoorbeeld. We hebben hier te maken met de straatterroristen zoals in Amsterdam west. Dat uitschot moet keihard worden aangepakt zij spreken alleen de taal van de straat luisteren de hele dag naar 2pac en Notorios Big. Voor kogels zijn ze bang voor wat verbaal geweld worden ze niet koud of warm.

Over de kopvodden heb ik al iets gezegd al gegeven in dit topic op bladzijde 3.

Waarin verschilt Urk en amsterdam west precies qua economie en demografische verhouding ?
Je hebt eigenlijk ook niet gezegd WAAROM een marokaan die specifieke taal spreekt en andere etnische groepen niet. Omdat ze volgens u op straat rondlopen ? Spreken de stoeptegels tegen hen ? Zeg eens liefst specifiek hoe dat het probleem in elkaar zit en misschien kan ik dan u oplossing voor het probleem beter begrijpen. Als je bijvoorbeeld vindt dat ze teveel naar 2pac luisteren, dan kan je misschien met je kogels op die mp3s afschieten ipv op die jongeren ? Het is maar een gedachte.

Ik zag dat je geen post hebt in pagina 3. Kan je me nog eens verwijzen ?

In Urk wonen veel Nederlanders in Amsterdam west heel veel marrokanen. Is moeilijk om te verwoorden iemand zou eigenlijk even een youtube filmpje van zo`n straaterrorist in dit log moeten plaatsen. Er zijn zoveel rellen geweest met deze straaterroristen en ze vernielen alles en bekogelen de politie. Totaal nergens respect voor.

Was pag .5 foutje.

Waar het hem wel over gaat is het feit dat zij zich vestigen in een ander land, om mee te genieten van de geneugten die deze cultuur door economische prestaties oplevert. Ik vind het niet kunnen dat ze enerzijds iets krijgen (dankzij de met andermans geld spelende Sinterklaas genaamd 'Overheid'), van onze cultuur, maar anderzijds wel weigeren om er zich te integreren, en zich hardnekkig blijven gedragen volgens hun afkomstcultuur. Volgens de statistieken voeren immigranten van bepaalde inwijkculturen zowat alle negatieve lijstjes aan.
Iemand die en hoofddoek draagt wilt niet zeggen dat zij niet geïntegreerd is natuurlijk. Een hoofddoek past perfect onder de grondwet: godsdienstvrijheid.
Je doet alsof elke moslima geld krijgt van de overheid, wat niet klopt.

In Urk wonen veel Nederlanders in Amsterdam west heel veel marrokanen. Is moeilijk om te verwoorden iemand zou eigenlijk even een youtube filmpje van zo`n straaterrorist in dit log moeten plaatsen. Er zijn zoveel rellen geweest met deze straaterroristen en ze vernielen alles en bekogelen de politie. Totaal nergens respect voor.
Ik kan me die demografische en economische verhoudingen voorstellen, maar nog steeds weet ik niet waarom precies een marokkaan de taal van de straat/fysiek geweld zou spreken en andere etnische groepen niet.
Maar ik zou zeggen: als het door de straat komt, dan steek je ze maar in een huis. Is dat geen oplossing ? Ik neem aan dat de 'taal van een huis' wel ok is, maar ik kan me natuurlijk vergissen.

Alsof Urk zo'n paradijs is, daar kennen ze ook genoeg problemen met jongeren. Coke en overmatig alcoholgebruik is daar schering en inslag

Ik heb nog nooit van rellen gehoord tegen de politie gehoord in Urk bijvoorbeeld. We hebben hier te maken met de marrokaanse straatterroristen zoals in Amsterdam west. Dat uitschot moet keihard worden aangepakt zij spreken alleen de taal van de straat luisteren de hele dag naar 2pac en Notorios Big. Voor kogels zijn ze bang voor wat verbaal geweld worden ze niet koud of warm.

idd ze zijn veel te soft. gewoon neerknuppel dat tuig. als er een bende ergens herrie zit te maken, ME heensturen en een paar neerknuppelen of desnoods neerschieten. zo krijg je gezag, niet met een kopje theedrinken of miljoenen (geld van de burger) stoppen in begeleiding voor ze.

Alsof Urk zo'n paradijs is, daar kennen ze ook genoeg problemen met jongeren. Coke en overmatig alcoholgebruik is daar schering en inslag

Wat iedereen doet met zijn lichaam moet hij zelf weten politie aanvallen en verwonden en eigendommen van burgers structureel vernielen is wel iets anders.

Eerlijk gezegd ken ik Urk niet zo goed dus het kan misschien een rare vergelijking zijn. Maar als je het tuig waar ik het over heb uit Amsterdam slotervaart/osdorp kent moet je het mij eens zijn dat een kopje koffie drinken met de buurtwachter in het buurthuis niet meer werkt zoals cutler ook berschrijft.

Overigens vind ik of het nou Nederlanders, Marrokanen , Turken, Urken (;) of weet ik veel wat zijn tuig dat de politie aanvalt of vooraan bij rellen staan zoals op het strand moeten keihard worden aangepakt. Van mij mag het leger dus worden ingezet of special elite troepen.

Eerlijk gezegd ken ik Urk niet zo goed dus het kan misschien een rare vergelijking zijn. Maar als je het tuig waar ik het over heb uit Amsterdam slotervaart/osdorp kent moet je het mij eens zijn dat een kopje koffie drinken met de buurtwachter in het buurthuis niet meer werkt zoals cutler ook berschrijft.

Overigens vind ik of het nou Nederlanders, Marrokanen , Turken, Urken (;) of weet ik veel wat zijn tuig dat de politie aanvalt of vooraan bij rellen staan zoals op het strand moeten keihard worden aangepakt. Van mij mag het leger dus worden ingezet of special elite troepen.

Als een buurthuis niet werkt, dan ga je idd logisch over naar een andere oplossing. Dat wilt echter niet zeggen dat je direct het leger moet inzetten. Want als je dat doet, dan ga je nog eens klagen dat je belastinggeld opgevreten wordt en is het weer niet goed. Goedkopere en effectievere oplossingen wilt toch iedereen ? Liefst met zo min mogelijk causalties.

Een leger inzetten tegen rellen is een symptoom bestrijding, dat is geen oplossing voor de oorzaak van het probleem. Eenmaal het leger zich ook zal klaarmaken voor de rellerds zullen ze zich snel uit de voeten maken en op een andere dag weer eens proberen, zo'n kat en muis spelletje. Dat is totaal niet effectief. Of de criminaliteit van jongeren zullen zich op andere gebieden begeven, en dat kan je ook niet echt zien als een oplossing.

Tijdelijk repressie is ok, maar je moet het niet zien als een oplossing voor lange termijn.

Moet ik ook nog wachten op de reactie van m'n vorige post of ben je daarmee uitgepraat ?

http://www.leeuwardercourant.nl/nie...49.ece/Urk_agenten_belaagd_door_cafébezoekers

http://www.trouw.nl/krantenarchief/1998/04/18/2488473/Oude_conflicten_oorzaak_van_rellen_op_Urk.html

http://yord.nl/article/753189

Mishandeling eenden.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/96835

Nog meer mishandeling dieren door Urker jeugd

Daarnaast zit een hoger dan gemiddeld aantal jongeren aan de coke of is drankverslaafd. Het is dan wel hun eigen lichaam maar de kosten van het oplossen van die problemen komt wel voor rekening van de maatschappij.

Er zijn allerlei mogelijkheden om een actie tegen rellers succesvol te maken een elite eenheid is daar een van.

Maar je woont in Belgie? Daar waren laatste ook rellen tegen de politie waarbij de politie ook werd verwond. Hoe zou het volgens jou moeten worden aangepakt dan in dat soort situaties. Gewoon wachten en hopen dat een vliegend projectiel je als politieagent niet raakt?

Eric come on kerel het is een bronvermelding maar artikelen uit 1998 en een eendenmishandeling?! Het lijken meer op incidenten in Amsterdam west is het echt structureel inmiddels.

Er zijn allerlei mogelijkheden om een actie tegen rellers succesvol te maken een elite eenheid is daar een van.

Maar je woont in Belgie? Daar waren laatste ook rellen tegen de politie waarbij de politie ook werd verwond. Hoe zou het volgens jou moeten worden aangepakt dan in dat soort situaties. Gewoon wachten en hopen dat een vliegend projectiel je als politieagent niet raakt?

Tijdelijk repressie is ok, maar je moet het niet zien als een oplossing voor lange termijn.

Ik merk ook dat je een maar een beperkt deel van m'n post selecteert. Hoe komt dit ?
Moet ik aannemen dat je op andere punten uitgepraat bent ?

Niks mis mee om rellers hard aan te pakken maar het ontaard al snel in het aanpakken van omstanders die er niks mee te maken hebben. Zelf meegemaakt dat ME-ers zonder aanziens des persoons alles en iedereen in elkaar ramde, als je op straat liep kreeg je een klap met een stok.

Dat rellers klappen krijgen vind ik prima, dat is het risico van het rellen. Maar dan moeten er wel strikte orders zijn om alleen de rellers aan te pakken en niet de politie laten verworden tot dezelfde plaag als de rellers zelf.

Moet ik serieus ingaan op de vraag of je marrokanen in huizen moet stoppen omdat zij de straattaal spreken?

Je beseft toch dat dat langs mijn kant een niet zo serieuze reactie was omdat je niet duidelijk kon aantonen waarom precies een marokkaan de 'straattaal' sprak en andere groepen niet. Anders help ik je wel en komen we samen tot een oplossing. Is het omdat ze te vaak op de straat begeven ? Waarom is dit zo ?

En die post van mij bevatte 2 punten. Je kaart er al eentje aan. Dus je selecteert wederom.

http://www.leeuwardercourant.nl/nie...49.ece/Urk_agenten_belaagd_door_cafébezoekers

http://www.trouw.nl/krantenarchief/1998/04/18/2488473/Oude_conflicten_oorzaak_van_rellen_op_Urk.html

http://yord.nl/article/753189

Mishandeling eenden.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/96835

Nog meer mishandeling dieren door Urker jeugd

Daarnaast zit een hoger dan gemiddeld aantal jongeren aan de coke of is drankverslaafd. Het is dan wel hun eigen lichaam maar de kosten van het oplossen van die problemen komt wel voor rekening van de maatschappij.

Dit is niks vergeleken met al de allochtonen problemen in grotere steden.

Maar ik ben ook gewoon voor een aanpak van al het tuig, en ook dierenmishandeling zwaar bestraffen.

Terug
Naar boven