MuscleMeat

Stelling: Pvv moet verboden worden, want..

Het 'grappige' is dat Wilders een product is van een neo liberale partij als de VVD. Denken dat Wilders de problemen voor 'het volk' even gaat oplossen is wel erg naief. Natuurlijk scoort hij met bepaalde populistische punten maar zijn financiele beleid zal toch echt neo liberale trekjes hebben en dat is normaal gesproken niet geent op grote groepen die straks op hem gaan stemmen.

Neo liberaal beleid wil niet gelijk zeggen dat alleen de beter bedeelden er voordeel uithalen maar het speerpunt zal toch eerder liggen op de vrije markt dan op regulering van bepaalde markten. We hebben goed gezien waar liberalisatie van o.a. de zorgmarkt toe heeft geleid en ook de hoge mate van vrijheid bij banken is iets wat nou ook niet echt goed heeft uitgepakt.

Als de PVV wil regeren zal het toch met partijen zijn die ook een neo liberale bewind willen voeren en dan moet je maar hopen dat die vrije markt in het voordeel werkt van werknemers. Ik vrees echter van niet.

eindelijk nog eens gezond verstand op DBB.

Iedere terugkerende allochtoon is er één. Als Wilders mensen bijvoorbeeld met strafbare feiten afkomstig uit islamitische landen terug gaat sturen en wij steunen hem wat is het probleem?

Wilders heeft voorlopig mijn stem en wat mij betreft mag hij nog wel even doorgaan met het roeren in de Haagse stront. In Nederland zijn helaas voorlopig geen betere alternatieven dan de PVV.

Mwoah, ik snap het probleem niet zo je kan veel van Wilders zeggen en ik kan best snappen dat je het niet met hem eens bent..

Maar goed, momenteel is Wilders de enige in nederland die enigsinds op komt voor de bevolking. Iets wat elke andere partij verzuimt. Wilders snapt dat het niet gaat om zichzelf en om het pluche, of om een wit voetje te halen in europa en te expanderen zoveel als mogelijk, maar om fatsoenlijk goed en lekker te kunnen leven in dit land. Daarin staat hij helaas alleen, maar dat is wel zijn grote kracht en precies de reden waarom hij zoveel mensen aanspreekt.

Wilders is een groot man, met meer ballen dan ons allemaal bij elkaar. Immers wij posten op een forum, vrij anoniem (een paar uitzonderingen daar gelaten), Geert heeft diverse Fatwa's op zijn naam staan heeft een gezin die ze ook kunnen pakken en toch gaat hij door. Dat doet hij voor ons allemaal, zodat we straks op hem kunnen stemmen en hij Nederland weer redelijk schoon kan vegen.

Ik hoop dat ie het redt, de volgende verkiezingen en dat hij dan premier wordt. Mijn stem heeft ie.

Het zou me niet eens verbazen als hij het niet red tot de volgende verkiezing. hij kan de huidige gevestigde orde redelijk wat schade aanbrengen.

Net als fortuyn is ook Wilders een risico voor sommige...

Wilders is een groot man, met meer ballen dan ons allemaal bij elkaar. Immers wij posten op een forum, vrij anoniem (een paar uitzonderingen daar gelaten), Geert heeft diverse Fatwa's op zijn naam staan heeft een gezin die ze ook kunnen pakken en toch gaat hij door. Dat doet hij voor ons allemaal, zodat we straks op hem kunnen stemmen en hij Nederland weer redelijk schoon kan vegen.

Geef hem een rol in Braveheart. Wilders, wat een patriottische volksheld!

Even serieus. Het is allemaal leuk en aardig dat deze man "zoveel" om het volk geeft, en het land definitief de goede koers wil laten varen. Maar wie denkt nou serieus dat hij zijn grootse plannen gaat en kan uitvoeren... In een democratie legt men een compromis in de regering, Wilders zijn extreme ideeën geven geen plaats voor een dergelijk compromis. Het kabinet wordt binnen de kortste keren demissionair, of Wilders wordt een slappe hap.

Iedere terugkerende allochtoon is er één. Als Wilders mensen bijvoorbeeld met strafbare feiten afkomstig uit islamitische landen terug gaat sturen en wij steunen hem wat is het probleem?

Wilders heeft voorlopig mijn stem en wat mij betreft mag hij nog wel even doorgaan met het roeren in de Haagse stront. In Nederland zijn helaas voorlopig geen betere alternatieven dan de PVV.

Mwoah, ik snap het probleem niet zo je kan veel van Wilders zeggen en ik kan best snappen dat je het niet met hem eens bent..

Maar goed, momenteel is Wilders de enige in nederland die enigsinds op komt voor de bevolking. Iets wat elke andere partij verzuimt. Wilders snapt dat het niet gaat om zichzelf en om het pluche, of om een wit voetje te halen in europa en te expanderen zoveel als mogelijk, maar om fatsoenlijk goed en lekker te kunnen leven in dit land. Daarin staat hij helaas alleen, maar dat is wel zijn grote kracht en precies de reden waarom hij zoveel mensen aanspreekt.

Ik hoop dat ie het redt, de volgende verkiezingen en dat hij dan premier wordt. Mijn stem heeft ie.

dit klopt exact :D

Vertel dat niet aan mij maar aan diegenen die met tunnelvisie elke dag dit forum aan het nalezen en beschrijven zijn. Er zitten hier een aantal onbuigbare idealisten op het forum die tegen beter weten in blijven vasthouden aan een verouderde ideologie. En ik begrijp dat het erg bevredigend is om te blijven volharden ook al sta je nog met weinigen.
Net zoals het bevredigend is om te blijven roepen: "wij zullen nimmer wijken, wij zullen nooit opgeven". Maar de realiteit zegt wat anders, de statistieken zegt dat wij zullen wijken voor moslims. En dat weet iedereen die in de grote stad woont, het is gewoonweg realisme.

Vooral blijven dromen en hopen en denken dat de moslims wel zullen integreren of verdwijnen. Dus vooral blijven hameren op het integreren terwijl het Islamitische probleem zich lachend verspreid en vermenigvuldigd. De kraan lekt, de emmer zit vol. Waarom moeten we alleen maar met de kraan begaan zijn en laten we de emmer overlopen ? Gooi ook die emmer leeg !!

Mooi hoe Wilders stemmers altijd over tunnelvisie of oogkleppen beginnen.
The irony is killing me.

+1, helemaal waar.

Mooi hoe Wilders stemmers altijd over tunnelvisie of oogkleppen beginnen.
The irony is killing me.

Geert Wilders heeft een 'tunnelvisie' jegens de islam. Hij heeft last van "een beperkt politiek gezichtsvermogen" dat ben ik met je eens. Alleen los van dat punt waar ik het overigens mee eens ben;

1)Ik ben het met Wilders eens wanneer hij criminele buitenlanders wil uitzetten
2)ik ben het met hem eens wanneer hij de ontwikkelingssamenwerking wil stopzetten,
3)ik ben het met hem eens wanneer hij de troepen wil terugtrekken uit Afghanistan
4) ik ben het met hem eens wanneer hij de belastingen wil verlagen. Prima!

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig op wie jullie gaan stemmen en waarom?
De meeste posten van de linkse types hier zijn namelijk net zo mager als een ectomorph. Een beetje flauwe discussie Wilders afkraken zonder met tegenargumenten of andere oplossingen te komen.

Je vergeet er een.

(5) hoofddoekbelasting invoeren en laten schokken die pinguins, 1000 euro per jaar, terugbetalen wat het ons gekost heeft en niet betalen is in het kraagje direct naar schiphol.

Gratis ticket.

Je vergeet er een.

(5) hoofddoekbelasting invoeren en laten schokken die pinguins, 1000 euro per jaar, terugbetalen wat het ons gekost heeft en niet betalen is in het kraagje direct naar schiphol.

Gratis ticket.

Tel er nog maar wat duizenden euro's bij op :o

Je vergeet er een.

Gratis ticket.

hehehehe weet je de tunnelvisie zoals velen linkse aanhangers die noemen die Wilders heeft over de islam is volkomen terecht;

Het enigste dat bewezen is dat sinds de 6e eeuw na Christus een struikrover die zichzelf een 'profeet' achtte met behulp van een dogma waarmee niemand aan zijn alleenheerschappij durfte te twijfelen (twijfel staat immers gelijk aan afvalligheid) honderdduizenden de keel heeft laten afsnijden. De 'islam' is niets anders dan een geweldadige sekte gericht op onderdrukking van de bevolking zodat een ieder, ook ongelovigen, gedwongen worden zich hieraan te onderwerpen. Denk aan de ziekelijke uitspattingen zoals het verkrachtten van negenjarige meisjes of het onthoofden van tegenstanders. Ter verantwoording voor deze 'goddelijkheid' worden een ordinair samenraapsel van de gekste componenten van echte religies aangevoerd. De islamisten denken zichzelf ten opzichte van echte religies superieur te kunnen positioneren maar tegenwoordig zouden dergelijke gekken als ware fascisten voor een tribunaal gesleept worden.

De islam is niets meer dan een ordinaire fascistoide organisatie aan het worden waarvan het lidmaatschap in Europa, te beginnen in Nederland, verboden dient te worden.

Ik heb nog een paar punten voor zijn partij Arnoldfan;

Islamieten zullen als zij in Europa willen verblijven speciale verblijfsbelasting moeten betalen. Zij zullen slechts bij uitzondering en pas na finianciele compensatie een 'gebedshuis' mogen bouwen. De stem van een moslim is een derde waard van een niet moslim. een moslim kan niet erven van een niet moslim. en moslim zal zich altijd voegen naar de wil van de niet moslim, doet hij dat niet dan worden zijn bezittingen inclusief zijn vrouw en kinderen verbeurd verklaard. Geheel volgens islamitische gebruik...de sharia.

Als we niks doen laten we ons leiden naar het slachthuis waar we zullen geslacht worden voor het offerfeest als makke lammetjes.

stem daarom Wilders niet DE oplossing maar wel een begin

Mooi hoe linkse nooit goed onderbouwde tegenargumenten hebben.

Haha, waarop man?
Ik ga neit elk topic 10 keer mezelf herhalen, omdat jij zo nodig tegenargumenten moet horen.
Kijk een keer naar een politiek debat zal ik zeggen en dan zal je opmerken dat Wilders gewoon weinig in de pap te brokkelen heeft. En dat zijn argumenten vaak niet verder gaan dan superficiale grappen en beledigingen. Wat een held!

Haha, wil je zeggen dat je in die linkse poppenkast nog argumenten op tafel moet gooien, ons land word verkracht door moslims...daar heb je geen argumenten voor nodig, alleen maar stemmen, en dan kan hij z'n plannen uitvoeren zonder dit voor te leggen aan het linkse hondenclubje.

100 zetels voor pvv !

Ben blij dat de goede argumenten blijven komen in dit topic. Krijg soms echt het idee dat Nederland een soort van warzone is geworden dat onder het schrikbewind staat van een stel extreemlinkse honden. Soort van Animal Farm maar dan dus honden i.p.v. varkens.

Geert Wilders heeft een 'tunnelvisie' jegens de islam. Hij heeft last van "een beperkt politiek gezichtsvermogen" dat ben ik met je eens. Alleen los van dat punt waar ik het overigens mee eens ben;

1)Ik ben het met Wilders eens wanneer hij criminele buitenlanders wil uitzetten
2)ik ben het met hem eens wanneer hij de ontwikkelingssamenwerking wil stopzetten,
3)ik ben het met hem eens wanneer hij de troepen wil terugtrekken uit Afghanistan
4) ik ben het met hem eens wanneer hij de belastingen wil verlagen. Prima!

Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig op wie jullie gaan stemmen en waarom?
De meeste posten van de linkse types hier zijn namelijk net zo mager als een ectomorph. Een beetje flauwe discussie Wilders afkraken zonder met tegenargumenten of andere oplossingen te komen.

Geert is inderdaad een held.

Ik heb trouwens nog geen idee op wie ik ga stemmen. Vraag me ook af wat jou dat kan schelen, ik zal hoe dan ook een linkse hond blijven, daar maakt mijn stemgedrag verder geen verandering in, naar alle waarschijnlijkheid.

Terug
Naar boven