XXL Nutrition

Stelling: Pvv moet verboden worden, want..

Geert is inderdaad een held.

Ik heb trouwens nog geen idee op wie ik ga stemmen. Vraag me ook af wat jou dat kan schelen, ik zal hoe dan ook een linkse hond blijven, daar maakt mijn stemgedrag verder geen verandering in, naar alle waarschijnlijkheid.

Ik heb je geen hond genoemd in dit topic maar je posts zijn totaal inhoudsloos. Stellingen onderuit halen en afgeven is heel makkelijk een stelling neerzetten en onderbouwen des te moeilijker.

Ik heb je geen hond genoemd in dit topic maar je posts zijn totaal inhoudsloos. Stellingen onderuit halen en afgeven is heel makkelijk een stelling neerzetten en onderbouwen des te moeilijker.

Ik begrijp niet waarom ik hier nog op reageer.
Maar goed, here it goes: Ik ga niet in elk topic dat over Wilders gemaakt wordt inhoudelijk reageren, dit kost me te veel tijd en energie. Als ik hier wel zin in heb dan word ik beschuldigd van oogkleppen en tunnelvisie, iets waar jij je ook al schuldig aan maakt.
Verder zijn jouw post niet de moeite waard om op te reageren en zijn het posts van 13 in een dozijn. Opruiend en onderhoudend, maar even hersendood als posts van een arnoldfan en cutler.
Dit maakt verder niet uit, want ik kan begrijpen als je denkt het bij het rechte eind te hebben. Dit is namenlijk een fenomeen dat veel Wilders stemmers delen en waaruit je vaak kan opmaken dat ze weinig van de hedendaagse politiek of maatschappij begrepen hebben.

Om terug te komen op het stemmen: je kan wel begrijpen dat ik "extreemlinks" stem. Het communisme is een mooie ideologie die in werkelijkheid onuitvoerbaar blijkt te zijn (net als plannen van dhr. Wilders misschien...). Hierdoor zie ik dit niet als realistisch, maar goed ik hou er van om te dromen (net als dhr. Widlers misschien...)

Succes verder hier met je opruiende teksten en je leuke posts.
Gooi die emmer leeg mensen!!!

Laten we dan maar zo beleefd zijn om te reageren op de "inhoud" van je post.

1) je bent voor het communisme en extreems links
Communisme? communisme, de meest kwaadaardige ideologie op aarde. In elk communistisch land heerst er een vorm van dictatuur en ellende voor het volk

2)Het zogenaamd proberen belachelijk maken van mij en andere posters
Het is irritant en leidt totaal af kom met een inhoudelijk post of reageer niet Geeft mij overigens wel een beeld van je intellect en het is daarnaast een teken van zwakte. Een discussie proberen te winnen door verbaal om je heen te gaan slaan.

Wilders stemmers en rechtsdenkende zijn overigens niet degene die opruiend zijn dat heet de rollen omdraaien net zoals de titel van dit topic;

1.De moslims mogen niet twijfelen aan de koran (koran 2:1)
2.Het is toegestaan om andere gelovigen als coïtusslaven te hebben (koran 4:23-25)
3.Anders gelovigen worden principieel als gezworen vijanden van de islam beschouwd (koran 4:101)
4.Moslims mogen geen anders gelovigen als vrienden hebben (koran 5:51)
5.Het is de heilige taak van de moslims om anders gelovigen te doden (koran 9:5)
6.De enige zekere, GEGARANDEERDE weg om in de hemel te komen, is voor een moslim anders gelovigen te doden (koran 9:111)
7.Moslims moeten anders gelovigen TERRORISEREN (koran 8:12)
8.Moslims moeten liegen tegen anders gelovigen om de islam te helpen en ze mogen anders gelovigen niet in vertrouwen nemen (koran 3:28, 16:106)
9.Anders gelovigen moeten voor een van deze mogelijkheden beslissen:
a.Sterven;
b.Zich bekeren;
c.Jizya betalen, opdat ze in leven worden gelaten (koran 9:29)
10.Anders gelovigen zijn slechte mensen, die geen genade verdienen (koran 98:6)
11.Lijfstraf voor vrouwen is toegestaan (koran 4:34)
12.Het kinderhuwelijk is toegestaan (koran 65:4)
13.Verkrachting is toegestaan, men heeft 4 mannelijke getuigen als bewijs nodig (koran 24:13)
14.Roof en diefstal tegen anders gelovigen is een goede daad (koran, het hele hoofdstuk 8 heet De buit)
15.Als er tegenstrijdigheden in de koran staan, dan gelden de latere verzen (koran 2:106)
16.Mohammed trouwde op 51-jarige leeftijd met de 6-jarige Aïsja
17.Mohammed voltrok het huwelijk met haar toen hij 54 en zij 9 jaar oud was
18.Mohammed liet 600-900 joden van de stam Banoe Qureiza van Medina in het jaar 627 na Chr. vermoorden (koran 47:4, 8:12)
19.Alleen Mohammed mag met net zoveel vrouwen trouwen als hij wil. De anderen mogen vier vrouwen hebben (koran 33:50)
20.Een vrouw heeft 4 mannelijke getuigen nodig om te bewijzen dat ze werd verkracht (koran 24:13)
21.De koran bevat 114 hoofdstukken genaamd soera’s en deze staan niet op chronologische volgorde, maar op lengte
22.Veel verzen in de koran spreken zichzelf tegen, daarom wordt het concept van nietigverklaring toegepast (koran 2:106). Dat betekent dat bij tegenstrijdige passages de latere verzen gelden
23.Het laatste hoofdstuk van de koran, hoofdstuk 9, is extreem gewelddadig en doet ALLE eerdere vreedzame passages teniet
24.Moslims die de islam verlaten, MOETEN worden vermoord. (Boukhari 4:52:260) citeert Mohammed: …”als een moslim zijn religie verlaat, dood hem

.

Laatst bewerkt:
Oh my ****ing god.

@robindev: ik ben zeker ook geen verdediger van de koran, maar laat je niet teveel leiden door vertalingen naar het Nederlands op internetsites. Het is de bedoeling van die schrijvers om te schrijven wat ze willen schrijven. Vaak worden teksten echt totaal verkeerd begrepen en pleuren ze maar neer wat zij denken dat er staat.

Dat gezegd zijnde staan er zeker dubieuze dingen in die door hun vaagheid dit soort vertalingen opleveren.

@robindev: ik ben zeker ook geen verdediger van de koran, maar laat je niet teveel leiden door vertalingen naar het Nederlands op internetsites.

De Koran is een geschrift dat op vele vlakken weinig tot de verbeelding overlaat. Vrij gedetaileerd beschrijft hoe het leven in elkaar zit. Alom bekend voorbeeld is de gedetailleerde omschrijving van straffen; hand afhakken, steniging. Of de gedetailleerde omschrijving van echtscheidingsrecht . Als je in een staat leeft waar deze regels 'legaal' zijn en dus norm is de paradox dat velen hierin een bewijs voor de waarheid van de Koran zien omdat het leven immers gebeurd zoals is omschreven. Op zich vormt dit echter geen bewijs.

Het is de bedoeling van die schrijvers om te schrijven wat ze willen schrijven. Vaak worden teksten echt totaal verkeerd begrepen en pleuren ze maar neer wat zij denken dat er staat.

De Koran is op schirft gesteld , eeuwen nadat het christendom als 'overtuiging" al vele aanhangers had verworven. Centraal figuur in het christendom is Jezus Christus. Diezelfde Jezus Christus komt ook voor in de Koran, maar dan in een bijrol. Is deze aanname niet een indirekte erkenning van het Christendom door een aanvaarding, zij het 'anders' van de figuur Jezus Christus. Zowel Christendom als Islam hebben het grondbeginsel dat hun geloof de enige ware is. De aanvaarding van Jezus Christus kan ik op basis van dit grondbeginsel niet plaatsen.

Dat gezegd zijnde staan er zeker dubieuze dingen in die door hun vaagheid dit soort vertalingen opleveren.

De meeste godsdiensten (zoniet alle) zijn zo waterdicht als een vergiet dus niet alleen de vertalingen. Een bepaalde godsdienst is altijd dé waarheid, voor degenen die erin geloven natuurlijk. En dat is nu net het probleem, elke gelovige, van welke godsdienst dan ook, denkt de waarheid en de wijsheid in pacht te hebben. Zolang die personen onder gelijkgestemde zielen blijven is er geen enkel probleem; krijgen ze echter een beetje tegenstand dan is het hek vaak van de dam. Dan ontstaat er zoiets als godsdienstfundamentalisme.

Communisme? communisme, de meest kwaadaardige ideologie op aarde. In elk communistisch land heerst er een vorm van dictatuur en ellende voor het volk

Alsof een ideologie gelijk staat aan een gevoerd beleid...

2)Het zogenaamd proberen belachelijk maken van mij en andere posters
Het is irritant en leidt totaal af kom met een inhoudelijk post of reageer niet Geeft mij overigens wel een beeld van je intellect en het is daarnaast een teken van zwakte. Een discussie proberen te winnen door verbaal om je heen te gaan slaan.

Wilders stemmers en rechtsdenkende zijn overigens niet degene die opruiend zijn dat heet de rollen omdraaien net zoals de titel van dit topic;

1.De moslims mogen niet twijfelen aan de koran (koran 2:1)
2.Het is toegestaan om andere gelovigen als coïtusslaven te hebben (koran 4:23-25)
3.Anders gelovigen worden principieel als gezworen vijanden van de islam beschouwd (koran 4:101)
4.Moslims mogen geen anders gelovigen als vrienden hebben (koran 5:51)
5.Het is de heilige taak van de moslims om anders gelovigen te doden (koran 9:5)
6.De enige zekere, GEGARANDEERDE weg om in de hemel te komen, is voor een moslim anders gelovigen te doden (koran 9:111)
7.Moslims moeten anders gelovigen TERRORISEREN (koran 8:12)
8.Moslims moeten liegen tegen anders gelovigen om de islam te helpen en ze mogen anders gelovigen niet in vertrouwen nemen (koran 3:28, 16:106)
9.Anders gelovigen moeten voor een van deze mogelijkheden beslissen:
a.Sterven;
b.Zich bekeren;
c.Jizya betalen, opdat ze in leven worden gelaten (koran 9:29)
10.Anders gelovigen zijn slechte mensen, die geen genade verdienen (koran 98:6)
11.Lijfstraf voor vrouwen is toegestaan (koran 4:34)
12.Het kinderhuwelijk is toegestaan (koran 65:4)
13.Verkrachting is toegestaan, men heeft 4 mannelijke getuigen als bewijs nodig (koran 24:13)
14.Roof en diefstal tegen anders gelovigen is een goede daad (koran, het hele hoofdstuk 8 heet De buit)
15.Als er tegenstrijdigheden in de koran staan, dan gelden de latere verzen (koran 2:106)
16.Mohammed trouwde op 51-jarige leeftijd met de 6-jarige Aïsja
17.Mohammed voltrok het huwelijk met haar toen hij 54 en zij 9 jaar oud was
18.Mohammed liet 600-900 joden van de stam Banoe Qureiza van Medina in het jaar 627 na Chr. vermoorden (koran 47:4, 8:12)
19.Alleen Mohammed mag met net zoveel vrouwen trouwen als hij wil. De anderen mogen vier vrouwen hebben (koran 33:50)
20.Een vrouw heeft 4 mannelijke getuigen nodig om te bewijzen dat ze werd verkracht (koran 24:13)
21.De koran bevat 114 hoofdstukken genaamd soera’s en deze staan niet op chronologische volgorde, maar op lengte
22.Veel verzen in de koran spreken zichzelf tegen, daarom wordt het concept van nietigverklaring toegepast (koran 2:106). Dat betekent dat bij tegenstrijdige passages de latere verzen gelden
23.Het laatste hoofdstuk van de koran, hoofdstuk 9, is extreem gewelddadig en doet ALLE eerdere vreedzame passages teniet
24.Moslims die de islam verlaten, MOETEN worden vermoord. (Boukhari 4:52:260) citeert Mohammed: …”als een moslim zijn religie verlaat, dood hem

.

interresant, maar de linkse rakkers zullen toch zeggen : het is verkeerd vertaald :roflol:

Ik ben geen linkse rakker hoor arnoldfan ;)

Sommige dingen zijn gewoon vooral een interpretatie, maar andere ook weer niet. In elk geval: waar rook is is vuur. Die boeken veroorzaken dit zelf door hun vage teksten.

Sommige dingen zijn gewoon vooral een interpretatie, maar andere ook weer niet. In elk geval: waar rook is is vuur. Die boeken veroorzaken dit zelf door hun vage teksten.

Oke.
Toch vraag ik me af hoe groot het percentage van de moslims is dat het boek zo letterlijk neemt en zo extreem ten uitvoer brengt.

Ik ben niet gelovig en zal dit ook nooit worden. Maar ik begrijp de hetze ten opzichte van dit geloof niet als je het vergelijkt met andere geloven. Zoals het christendom en het jodendom. De geloven waar Wilders juist zo trots op is. Het OT staat vol met antisemitisme en ook in de Thora zijn genoeg gewelddadige teksten op te voeren. Waarom wordt daar nooit aandacht aan besteedt van de o zo kritische "rechtsdenkenden".

Wel grappig trouwens dat RobindeV gelijk de koran erbij haalt als ik hem beschuldig van het schrijven van opruiende teksten. De posts die je plaatst waren opruiend, boeit geen **** of je dan een widlersstemmer of rechtsdenker bent.
Als je niet inziet dat Wilders' teksten lijden tot polarisatie en seperatie dan heb je imo stront in de ogen.

Het antwoord dat je schreef ten opzichte van communisme is trouwens ook totaal uit de lucht gegrepen en neit echt "inhoudelijk" te noemen. Schreeuwen dat het communisme kwaadaardig is is imo geen geweldig argument. Dat ik al ahd aangedragen dat het in de praktijk blijkt dat het niet werkt maakt je argument al bij voorbaat ongeldig en totaal overbodig.

Geert wilders is de pion die de rechtse bal aan het rollen brengt , na verloop van tijd zal iemand met meer inzicht en betere argumenten/verwoordingen de bal overnemen.

Pim Fortuyn bijvoorbeeld , dit soort personen zullen het uiteindelijk moeten overnemen en de klus moeten afmaken anders zal de burger zelf het heft in handen nemen omdat de politiek (vooral links) al genoeg geklungeld heeft en al meer dan genoeg tijd en geld heeft besteed aan derde partijen.

Niets tegen een specifiek ras of partij maar het valt wel verdomd vaak op dat dezelfde namen overal de kop opsteken en genoemd worden , de aanpak zal in het algemeen moeten worden uitgevoerd en niet specifiek zoals Wilders zegt maar er is iemand die het balletje in het spel moet brengen.

Waarom wordt daar nooit aandacht aan besteedt van de o zo kritische "rechtsdenkenden".
Islam valt niet te vergelijken met de andere religies. Het is een politiek systeem dat de regels in de samenleving wil bepalen. In veel Europese landen denken ze ook die wetten te kunnen gaan uitvoeren. Sterker nog, in sommige landen worden die wetten al gehanteerd.

Ik verschil natuurlijk met de Wilders fans in die zin dat religie in het algemeen voor mij uit de politiek en uit de publieke sfeer mag (moet) verdwijnen. Terwijl een Wilders gewoon aan de kant van een andere religie staat en zijn kritiek op de islam voor een deel berust op haat en xenofobie.

Er is geen "rechts" en geen "links". Bijgevolg zijn er ook geen "rechtsdenkenden". Je hebt veel meer verschillende kampen met allemaal een eigen mening.

Het antwoord dat je schreef ten opzichte van communisme is trouwens ook totaal uit de lucht gegrepen en neit echt "inhoudelijk" te noemen. Schreeuwen dat het communisme kwaadaardig is is imo geen geweldig argument. Dat ik al ahd aangedragen dat het in de praktijk blijkt dat het niet werkt maakt je argument al bij voorbaat ongeldig en totaal overbodig.
Ik ging dan ook niet inhoudelijk erop in.

Nergens schreeuw ik dat communisme kwaadaardig is. Valt me op dat jij een kei bent in het leggen van woorden in andermans mond.

Wat je met je laatste uitspraak wil bewijzen weet ik niet. Ik geef mijn mening zoals iedereen. Communisme is één grote faal-ideologie die in praktijk niet kan werken, tenzij in een dictatuur (met alle gevolgen van dien).

Niet zo negatief over jezelf, T. Ik vond het resetten van karma al een aardige parallel hebben met het her verdelen van de inkomens als je het in een zeker perspectief plaatst. :D
Nergens schreeuw ik dat communisme kwaadaardig is. Valt me op dat jij een kei bent in het leggen van woorden in andermans mond.

Wat je met je laatste uitspraak wil bewijzen weet ik niet. Ik geef mijn mening zoals iedereen. Communisme is één grote faal-ideologie die in praktijk niet kan werken, tenzij in een dictatuur (met alle gevolgen van dien).
Hij doelde op RobindeV. ;)

Ah ja, verder vind ik het wel grappig dat figuren als 'Cutler' roepen dat 'links' nooit met onderbouwde standpunten komt. Daarnaast lijkt het me duidelijk dat 'RobindeV' de nieuwe generatie 'Arnoldfan' is. Een die wel over het vermogen beschikt om meer dan 5 regels vrijwel foutloos te typen. Grats.

Islam valt niet te vergelijken met de andere religies. Het is een politiek systeem dat de regels in de samenleving wil bepalen. In veel Europese landen denken ze ook die wetten te kunnen gaan uitvoeren. Sterker nog, in sommige landen worden die wetten al gehanteerd.
Imo is de islam prima te vergelijken met andere religies. Het calvinisme heeft in Nederland ook zijn intrede gedaan, ook op politiek niveau. Hoezo is islam hier bijzonder in.
Ik begrijp dat het regime dan in landen als Iran gevoerd wordt extreem is. Maar het geloof opzich is prima te vergelijken met andere geloven.

Ik verschil natuurlijk met de Wilders fans in die zin dat religie in het algemeen voor mij uit de politiek en uit de publieke sfeer mag (moet) verdwijnen. Terwijl een Wilders gewoon aan de kant van een andere religie staat en zijn kritiek op de islam voor een deel berust op haat en xenofobie.
Mee eens!

Er is geen "rechts" en geen "links". Bijgevolg zijn er ook geen "rechtsdenkenden". Je hebt veel meer verschillende kampen met allemaal een eigen mening.
Dit probeer ik je nou al maanden uit te leggen. Ben blij dat je het eindelijk inziet.

Ik ging dan ook niet inhoudelijk erop in.

Dit sloeg niet meer op jouw quote. Leek me duidelijk dat dit bedoeld was ten opzichte van robindev's reactie op mijn ideologie. Tuurlijk is het communisme een faal-ideologie die in de praktijk nauwelijks werkt, en enkel met een dictatoriaal regime kan werken. Maar goed, het mooie van een ideologie is dat het een ideologie kan zijn, zonder daadwerkelijk te werken.
maar in hoeverre verschilt dit van andere politieke-ideologieën. Ook de Wildersfan zou niet tegen een dictator als Wilders of Fortuyn aan de macht zijn, tenminste zo lijkt het toch.

je kan wel begrijpen dat ik "extreemlinks" stem niet realistisch maar goed ik hou er van om te dromen

Geloven en dromen in communisme terwijl je weet dat het niet werkt dat is het standpunt van een linkse extremist:). Je stem is dus helemaal niks waard. En dan andere mensen aanspreken over hun teksten hoe komt dit over denk je?

Laatst bewerkt:
Geloven en dromen in communisme terwijl je weet dat het niet werkt dat is het standpunt van een linkse extremist:). En dan andere mensen aanspreken over hun teksten wie is hier nou de dwaas?

Het verschil is dat ik me nog bedenk dat mijn utopie nooit ten uitvoer gebracht kan worden.
De gemiddelde Wilders stemmer denkt dat het mogelijk is dat het leger tegen de eigen bevolking kan ingezet worden en dat een kopvoddentax een heel normaal wetsvoorstel is.

"dwaas".

Het verschil is dat ik me nog bedenk dat mijn utopie nooit ten uitvoer gebracht kan worden.
De gemiddelde Wilders stemmer denkt dat het mogelijk is dat het leger tegen de eigen bevolking kan ingezet worden

Waarom zou dat niet kunnen? Heel simpel als die marrokanen weer gaan rellen zoals laatst in Belgie zet je gewoon een speciale elite eenheid in. Van mij mogen ze met scherp schieten om een voorbeeld te stellen. Dan krijgen ze vanzelf wel respect voor de overheid. Dat is namelijk de enige taal die ze spreken. Dan halen ze het wel uit hun hoofd om de politie te bekogelen en te verwonden.

en dat een kopvoddentax een heel normaal wetsvoorstel is.

We wonen nog altijd in Nederland. Het kopvod maakt niet deel uit van onze huidige cultuur. Het kopvod is het symbool van onderdrukking, godsdienstwaanzin en volkshysterie.

I rest my case:roflol:

Je rest helemaal niks je bijdrage aan dit topic is 0,0.
Het enige waar je goed in bent net zoals alle andere links extremisten is rellen.

:bow2: (even voor de duidelijkheid, deze smiley knielt niet voor allah maar voor jou geweldig posts, en niet richting mekka want dat zou links zijn)

Terug
Naar boven