AndroidHealthClinic

Aankondiging Stemtopic Forum Chick van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Chick van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    276
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Hoeveel keer zal Hillr dit topic gef5'ed hebben? :clown:

Die eerdere opmerking over "waarom zou op t**ten stemmen slecht zijn" snap ik niet helemaal. Uit mijn reactie is vrij duidelijk dat ik het gewoon plat zég (wel met een gekke bek maar toch) en verder zie ik ook niemand daar moeilijk over doen. Kortom, het is algemeen geaccepteerd en er zijn geen dissonanten. Behalve dus, ironisch genoeg, die ene persoon die denkt dat dat wel zo is.

Its a strange world.

• Like
Waarderingen: Vonk
Best grappig eigenlijk hoe zo'n rel/drama je mee kan sleuren in het hele gebeuren, ik was echt mega excited en zat constant votes te checken etc. maar ik realiseer me nu net - nu het een beetje kalmer is - dat het me eigenlijk 0.00 interesseert wie er wint :roflol:

Whaha, man man wat mooi dit. Mensen kunnen een cadeaubon winnen en er worden stemmen geronseld via social media. Net als met de reguliere contest druipt de zieligheid er vanaf. Maar goed, dat is het mooie! Het is een sociaal experiment.

Niemand geeft een f**k. We wilde de foto's en of mrs. X of Y nou een pot eiwitten in de bus krijgt dat zal mij geen zorg wezen.

Als Sanca baas is zorgt hij dat er 3 mensen gelijk aantal stemmen hebben en gaan we kijken wat mensen echt over hebben voor een supplementenboer kadobon.

Brood en spelen Sanca, geef ze ons!

Vechten tot de dood erop volgt! :D

Pallas schijnt gesmeed te zijn door de Griekse goden op mount olympus (bij maanlicht).
Toch zeker niet dezelfde Griekse goden die ook die super geleidende met stikstof-geinjecteerde hdmi-kabel; de breker des werelden, hebben gemaakt?

Brexit, HillR de dbb contest. What's next?
Trump die de presidentsverkiezingen wint? :o

Dan geef ik iedereen die wil 100 likes. Bij gebrek aan beter.

Toch zeker niet dezelfde Griekse goden die ook die super geleidende met stikstof-geinjecteerde hdmi-kabel; de breker des werelden, hebben gemaakt?
Ja. Dat zijn ze. De scheppers van de monster 750 series met high speed en buigzame met stikstof geinjecteerde kabelmantel en extra dikke koperaders, gesmeed bij maanlicht.

Wat een gezelligheid hier:laugh:

Helemaal mooi. Hirl en Pun pakken dadelijk 1e prijs, maar tis niet dat ze nu ineens meer likable zijn geworden hier op het forum als ik dit zo allemaal lees.

een biefstuk als troostprijs voor de persoon met de minste stemmen een idee?:p

/care wel 300 euro aan zooi gewonnen, u mad?

Dit is even los van of al deze beschuldigingen wel of niet waar zijn.

Whaha kadobonnen voor supplementen winkels en een boek. Als je srs zo verlegen om geld zit dat je via je faceboek mensen op gaat trommelen om op een online forum voor jou te gaan stemmen in een contest voor hunk van het jaar dsn is dat best triest.

Nee dat kan ik me niet voorstellen. Deze hele contest was al soort van semi serieus dacht ik zo, maar dit gaat te ver. Het zijn leugens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven