Likeable waren we al niet meer zodra hier bekend werd dat we een stel waren

gelukkig is er meer in het leven dan tot het kliekje eheroes van DBB behoren. Zielig is het destemeer dat het deze personen zijn die het hardst schreeuwen.
Ze huilden het hardst toen ik in de top 3 kwam met alle beschuldigingen en rages, maar dat ze zelf hun kloontjes gebruiken om op zichzelf te stemmen en de stemmen bij de dames te beinvloeden is natuurlijk okay, en nu zie en hoor je niemand meer
Ja, ik ben echt wel intens verdrietig dat zij en de mensen die achter ze staan mij niet aardig vinden, echt een enorm gemis in mijn (internet)leven.
Like I said before, ik care niet wie de prijs wint, ik gun het de anderen net zo goed. Zijn stuk voor stuk toffe chicks die het verdienen.
Dat het nu een wedstrijdje kwetsen is geworden door een paar kansloze mensen op basis van valse beschuldigen maakt het dbb op zn top.
Ondanks dat het allemaal maar internet is en alle stoere eheroes mij echt geen reet kunnen interesseren is het toch wel jammer dat sommige mensen hier, waarvan je dacht dat ze enigszins normaal waren, hun ware aard laten zien. Ja, het heeft me allemaal geraakt, maar hey ik ben ook maar een mens en zeker niet van steen.
Zolang het jullie dag maar goed maakt.