Fitness Seller

Aankondiging Stemtopic Forum Chick van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Chick van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    276
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Inactieve/nieuwe leden hun stemmen weghalen en probleem opgelost?

Net te laat :trollface:

• Like
Waarderingen: Vonk
  • Topic Starter Topic Starter
hIvqK.gif

Uhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?

evprvj7kl6xp2.png

Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor t**ten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere t**ten trouwens).

Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988

Succes allemaal nog!

evprvj7kl6xp2.png

Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor t**ten mooie gezichtenen lkre billen, dit is DBB geen Health magazine en mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere t**ten trouwens).

Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988

Succes allemaal nog!

:roflol:

Eerder zei hij dat het Hill was die berichten verstuurde

Shit's about get lit !!!!!!!
Apc34v2.gif

Hoe eerlijk zijn stemmen van accounts van bv. 2003 met 0 posts of van accounts die hier al jaren niet meer kwamen ?

Ik was te goedgelovig dat we her iets moois konden maken onder de actieve leden, de sponsors vi(o)nden het geweldig en sprongen meteen mee op de kar maar nu vraag ik me af of we dezelfde outcome zouden gehad hebben zonder prijzen ...
Dan zouden er mensen gegarandeerd minder

evprvj7kl6xp2.png

Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor t**ten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere t**ten trouwens).

1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988

Succes allemaal nog!
Holy shit

Het is gedaan

Fuaaaaark m'n ouders roepen dat het eten klaar is. I can't leave!!!!!

Is dit het?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven