- Waardering
- 18.834
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Laten we het prijzengeld over alle chicks verdelen
Ik krijg het echt niet over mijn hart dat er straks 7 mooie verliezers zijn![]()

Inactieve/nieuwe leden hun stemmen weghalen en probleem opgelost?
Klote ninja's altijd

Wil best even mijn nummer aan je geven hoor voor sponsoring![]()

Uhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?
![]()
Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor t**ten mooie gezichtenen lkre billen, dit is DBB geen Health magazine en mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere t**ten trouwens).
Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988
Succes allemaal nog!

Dan zouden er mensen gegarandeerd minderHoe eerlijk zijn stemmen van accounts van bv. 2003 met 0 posts of van accounts die hier al jaren niet meer kwamen ?
Ik was te goedgelovig dat we her iets moois konden maken onder de actieve leden, de sponsors vi(o)nden het geweldig en sprongen meteen mee op de kar maar nu vraag ik me af of we dezelfde outcome zouden gehad hebben zonder prijzen ...
Holy shitUhmm.... wie de fack ben jij? Ken ik jou....maat?
![]()
Naja ben toch even komen kijken, omdat dit forum staat en bestaat voor DBB & Fitness. Hier kun je informatie opdoen, vragen stellen en hulp bij motivatie opdoen. Sorry punjab ik kies niet voor t**ten, mooie gezichtjes lkre billen, dit is DBB geen Health magazine. En mijn wijf is gewoon weg knapper ✌(ook dikkere t**ten trouwens).
Mijn stem is daarom dus uit naar de mensen die, zowel knap maar ook nog eens goed afgetraind zijn.
1# missnuke
2# pallas Athene
3# sp1988
Succes allemaal nog!
Is dit de echte leef?
Fuaaaaark m'n ouders roepen dat het eten klaar is. I can't leave!!!!!