shark89
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 1.057
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
https://forum.bodybuilding.nl/topic...ic-forum-chick-hunk-van-het-jaar-2016.400901/Mocht je niet winnen mag je die van mij lenenIk ben sloeber en wil het anabolen boek..
Helpaan de AAS en de winter door..

Maar wat ik niet begrijp is dat Pinda niet in de top 3 staat. Mooi man toch? No hommel. Wat is er gebeurt met dbb![]()
Pinda heeft als nadeel dat 75% van zijn fb friendlist geen dbbers zijn
waarom is Daffy dan geen #1 de allemansvriend die iedereen van dbb op feestboek heeft

Het gaat er ook absoluut niet om dat je 'powerifting achtig' traint, vind t best bijzonder dat je dat nu nog steeds denktMet een mooi kuurtje hoef je echt niet perse het bovenstaande (powerlifting achtig schema) te doen..en dan heb ik het niet eens over gore doseringen..

Het gaat er ook absoluut niet om dat je 'powerifting achtig' traint, vind t best bijzonder dat je dat nu nog steeds denkt![]()
Ik ben ook bijzonder..Het gaat er ook absoluut niet om dat je 'powerifting achtig' traint, vind t best bijzonder dat je dat nu nog steeds denkt![]()

Knap als je nog een oud dbber vindt die de afgelopen 10 jaar niet heeft ingelogd en heeft weten te stemmen in dit topic.Jezus ik ben toch wel populairder dan dit !?!!?!?!?!? Allemansvriend van het forum, mss ook maar even stemmen op fb ronselen
Knap als je nog een oud dbber vindt die de afgelopen 10 jaar niet heeft ingelogd en heeft weten te stemmen in dit topic.
Bij @Punjab zijn er 3 stemmen van leden die al langer niet actief waren, valt dus nog best mee op 50 stemmen.