XXL Nutrition

Aankondiging Stemtopic Forum Hunk van het jaar 2016

Peiling Peiling Kies je favoriete top 3 voor Forum Hunk van het jaar 2016

• Totaal stemmers
    228
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom keuze uit deze, en niet iedereen?

• Topic Starter Topic Starter
Er zijn momenteel 11 gebruikers aanwezig in dit topic (10 leden en 1 gast).
  1. Sanca,
  2. LeonM,
  3. MiTrenZ,
  4. Punjab,
  5. patie16,
  6. shark89,
  7. Rambo1,
  8. Leo1988,
  9. meaantje,
  10. flexx123
Ondertussen bij de vrouwen:

Er zijn momenteel 2 gebruikers aanwezig in dit topic (1 lid en 1 gast).
  1. Sanca

16-jpg.jpg

Maar wat ik niet begrijp is dat Pinda niet in de top 3 staat. Mooi man toch? No hommel. Wat is er gebeurt met dbb :(

als we dan toch gaan zeuren over placing wil ik weleens weten waarom al die blotekontengezichten zo hoog staan en de baardmannen zo laag :roflol:

Met een mooi kuurtje hoef je echt niet perse het bovenstaande (powerlifting achtig schema) te doen..en dan heb ik het niet eens over gore doseringen..
Het gaat er ook absoluut niet om dat je 'powerifting achtig' traint, vind t best bijzonder dat je dat nu nog steeds denkt :roflol:

Jezus ik ben toch wel populairder dan dit !?!!?!?!?!? Allemansvriend van het forum, mss ook maar even stemmen op fb ronselen

Jezus ik ben toch wel populairder dan dit !?!!?!?!?!? Allemansvriend van het forum, mss ook maar even stemmen op fb ronselen
Knap als je nog een oud dbber vindt die de afgelopen 10 jaar niet heeft ingelogd en heeft weten te stemmen in dit topic.

• Like
Waarderingen: Vonk
Bij @Punjab zijn er 3 stemmen van leden die al langer niet actief waren, valt dus nog best mee op 50 stemmen.

en wat stemmen met erg lage post count. eentje 13 posts maar. Hele rel in whatsapp groep nu ofzo

anyway was slimmer geweest als ze dit met 1 van hun hadden gedaan ipv bij beiden. Iedereen weet wel dat het stinkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven