AndroidHealthClinic

Sterk zal ik worden, log 2012

• Topic Starter Topic Starter
Training van vandaag

Sumo deadlift
5x70
2x120
2x140
1x160
3x2x180

Front squat
5x60
3x5x80

Militairy press
8x20
5x40
3x5x50

Echt geen boeiende training zit nou een beetje in de knoop. Moet nou langzaam aan aan de voorbereiding werken voor het NK in april. En die fail op de squat werkt hard tegen.

Laatst bewerkt:
Wat er hiervoor al gezegd, volgende keer is die sowieso van jou, 17 en nu al zo t*ring sterk.
En dan ook nog eens goede begeleiding! Ben benieuwd over een paar jaar :D

Wat er hiervoor al gezegd, volgende keer is die sowieso van jou, 17 en nu al zo t*ring sterk.
En dan ook nog eens goede begeleiding! Ben benieuwd over een paar jaar :D

Weet ik man, ook al ben ik mar 17 wil echt veel sterker worden dan dit. Want dit gaat gewoon nergens over. M'n 1RM blijft al zo lang hangen. Heb het idee dat ik beter niks kon doen na het NK van 18dec. M'n squat is er niet beter van geworden. Ben pas echt blij als ik voor 2013 de 260 dumo dl van de grond trek. Maar als het zo verder gaat kan ik dat idee beter uit m'n hoofd stampen

Weet ik man, ook al ben ik mar 17 wil echt veel sterker worden dan dit. Want dit gaat gewoon nergens over. M'n 1RM blijft al zo lang hangen. Heb het idee dat ik beter niks kon doen na het NK van 18dec. M'n squat is er niet beter van geworden. Ben pas echt blij als ik voor 2013 de 260 dumo dl van de grond trek. Maar als het zo verder gaat kan ik dat idee beter uit m'n hoofd stampen

niet zo janken jij:p. zul je zien dat de squat straks ineens hard gaat

Dat idee gewoon vasthouden, volgens mij is progressie ook nooit linear, zit gewoon een golfbeweging in. En ik denk dat je tijden zal hebben dat je deadlift in eens loopt dan weer je squat etc. Dat net alles op zijn plaats valt. Je bent natuurlijk zo sterk als je zwakste schakel.

niet zo janken jij:p. zul je zien dat de squat straks ineens hard gaat

Ja maar dit blijft triest. En al helemaal omdat het 2 weekjes voor het NK is.

---------- Post toegevoegd Mon 2 Apr 2012 om 23:03 ----------

Dat idee gewoon vasthouden, volgens mij is progressie ook nooit linear, zit gewoon een golfbeweging in. En ik denk dat je tijden zal hebben dat je deadlift in eens loopt dan weer je squat etc. Dat net alles op zijn plaats valt. Je bent natuurlijk zo sterk als je zwakste schakel.

Thankx, hoop echt op betere tijden. En nou gewoon volle gas eten. En die bw naar de 90 brengen.

Ik zou je nergens druk om maken. Je bent al echt sterk voor je leeftijd en het blijft nou eenmaal niet zo hard gaan als in het begin. Je moet vooral het plezier in het trainen blijven houden en niet negatief er tegenaan kijken. Het zal nu langer gaan duren, voordat je op je 1RM PR's zal gaan zetten.

Ik zou je nergens druk om maken. Je bent al echt sterk voor je leeftijd en het blijft nou eenmaal niet zo hard gaan als in het begin. Je moet vooral het plezier in het trainen blijven houden en niet negatief er tegenaan kijken. Het zal nu langer gaan duren, voordat je op je 1RM PR's zal gaan zetten.

Idd plezier en natuurlijk ook succes.

jij bent zo fuak sterk al gokhann, die squat gaat komen;)

Yo Gokhan niet druk om maken. Zondag met wraps proberen en week erna knallen op NK. Niet te druk om maken daar heb je niks aan want je bent sterk zat.

Ik stuur je zo een bestandje hoe je deze 2 weken nog kan trainen voor NK.

Dit komt echt wel goed, je hebt goede en slechte periodes. Iedereen maakt dat mee. Van hoe je trainingen gaan hangt zo belachelijk veel van af, en ook hoe je er mee in je hoofd zit speelt gigantisch mee.
Met de instelling dat het slecht gaat zal het, naar jouw idee, slecht blijven gaan... je bent gigantisch sterk en dit gaat allemaal zeker goedkomen!

Beter positief blijven jonge, en hard trainen! En wat Edinne ook al zegt, gewoon knalllen op NK! Sterk ben je zeker, maar kan niet altijd even goed gaan man ;) Komt goed khardash!

jij bent zo fuak sterk al gokhann, die squat gaat komen;)

Thankx man, moet er gewoon keihard voor gaan:fire:

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 22:09 ----------

Yo Gokhan niet druk om maken. Zondag met wraps proberen en week erna knallen op NK. Niet te druk om maken daar heb je niks aan want je bent sterk zat.

Ik stuur je zo een bestandje hoe je deze 2 weken nog kan trainen voor NK.

Thankx Big Z, zondag met wraps proberen en dan hopen dat het wat beter gaat dan de vorige keer.

---------- Post toegevoegd Wed 4 Apr 2012 om 22:15 ----------

Dit komt echt wel goed, je hebt goede en slechte periodes. Iedereen maakt dat mee. Van hoe je trainingen gaan hangt zo belachelijk veel van af, en ook hoe je er mee in je hoofd zit speelt gigantisch mee.
Met de instelling dat het slecht gaat zal het, naar jouw idee, slecht blijven gaan... je bent gigantisch sterk en dit gaat allemaal zeker goedkomen!

Ja man klopt na zo'n fail zit het allemaal niet zo lekker meer in m'n kop. En zie me nou echt geen mooie NK knallen. Marja positief tegenaan kijken.

Beter positief blijven jonge, en hard trainen! En wat Edinne ook al zegt, gewoon knalllen op NK! Sterk ben je zeker, maar kan niet altijd even goed gaan man ;) Komt goed khardash!

Thankx, deze 2weken schema van eddine volgen daarna NK en dan weer een nieuwe schema om de bp, sq en dl maar eens goed aan te pakken.

Training van vandaag

Paused squat
8x20
2x5x60
3x90
3x110
2x3x125

Deadlift
5x70
3x110
3x140
2x3x160 had volgens mij teveel water op ofzo. steeds als ik weer goed ging staan voor de lift. Had ik het gevoel dat alles eruit wilde komen.

Stiff legged deadlift
5x50
3x5x85

Leg curl
8x50
2x8x90 zwaar zeg had geen zin in een fail, dus maar blokje lager.
2x8x70

Bench press
8x20
5x40
Vanaf hier paused
2x5x60
3x80
3x90
3x100
2x3x110 beide setjes op film, de 2de rep van de eerste set zou afgekeurd zijn wegens voeten niet plat maar eerste en derde rep was goed volgens mij.

Shrugs
3x8x120 shit moest 3x12 zijn marja zal wel niet zo erg zijn.

Ging goed!

Sterk:D, paused ook nog :p

weer een keiharde beesten training van onze Gokhan! nice man! ;)

Nice train beescht!!! bedoel je die liggende leg curl?

Terug
Naar boven