XXL Nutrition

Sterk zal ik worden, log 2012

haha ja snap ik , maar percentages enz? pak je die van raw belt only ofzo?

Denk je dat ik een schema ga maken met een rekenmachine ernaast? Begin is gewoon eerst vrij licht en hoog volume om daaraan te wennen en dan opbouwen. Naarmate een wedstrijd of moment om te toppen dichterbij komt volume wat omlaag en intensiteit omhoog en grotere focus op de zwaarste dag.

Inschatten wat iemand kan is niet zo heel lastig als je het paar keer hebt gezien.

Denk je dat ik een schema ga maken met een rekenmachine ernaast? Begin is gewoon eerst vrij licht en hoog volume om daaraan te wennen en dan opbouwen. Naarmate een wedstrijd of moment om te toppen dichterbij komt volume wat omlaag en intensiteit omhoog en grotere focus op de zwaarste dag.

Inschatten wat iemand kan is niet zo heel lastig als je het paar keer hebt gezien.

okee thnx! ik snap de opzet ;)
grind jij vaakt tijdens trainingen? of zorg je dat de reps nog redelijk easy gaan? verlies je vaak form omdat het heavy is (buiten toppen)

Lekkere training man, maar wanneer kom je een keer naar pelikaan? haha :p

• Topic Starter Topic Starter
Tarining van vandaag

Close grip bench press
8x20
2x5x60
5x80
5x90
3x5x95. Shitt... Ging er gewoon van uit dat het 3x5 was. Maar zie nou dat het 5x5 had moeten zijn.

Flyes
5x12
4x8x18

Squat (in de incline bench press)
8x20
2x5x70
5x100
5x115
3x5x125 ging wel, maar voelde zwaarder aan dan verwacht

Goodmorning (ook in de incline bench press)
5x50
3x5x70

Bent over row (in de incline bp)
5x60
4x6x80

Militairy press(in de incline bp)
8x20
5x40
4x6x60

Barbell curl
8x20
5x30
4x8x42,5

Ging wel redelijk deze training, Heb deze training sommige dingen lichter gepakt(ivm vrijdag)

En een aantal dingen heb ik in de incline bp gedaan omdat het sqaut rek bezet was, Lekker onhandig dus. Eerst 2 meter naar achteren lopen voordat je eens kunt beginnen.

3x5x95 cgbp is al behoorlijk sterk.:) Laat staan 5x5x95...pfff

netjes gokhan,, k*t dat squatrek bezet is !:(

het beest is weer bezig!

Training van vandaag

Squat
8x20
5x100
3x130
3x140
3x3x150. Voelde al dat het minder ging dan vorige week, eerste 2 sets op film.

Bench press paused
8x20
2x5x60
3x90
3x100
3x110
3x3x115 eerste set op film en die ging ook wat minder dan vorige week. Tweede set wat beter. En derde ging weer wat zwaarder.

Dumbbell pull over
5x20
4x8x26

Deadlift sumo
5x70
3x120
3x150
3x180 voelde al zwaar!
1x225 2xfail met me stomme kop alweer scheef geladen:mad: tweede fail.
3x205 belachlijke zwaar gewoon, weet niet waaraan het ligt. Als ik dit vergelijk met vorige week(3x200). Weet ik Echt gewoon niet wat er met me aan de hand is.

Deadlift sumo (tot knie)
5x100
5x120
2x5x140

Wat een ongelooflijke k*t training:mad: zit je naar huis te fietsen met deze k*t gedachte.

Filmpjes komen zo

we hebben allemaal wel eens een mindere dag, vorige week was het gewoon een hele goede. gewichten heb je alsnog wel gehaald :)
maar ik herken het gevoel wel. je komt altijd sterker terug, volgende keer snoeiharde PR's!

lekkere speed bij die squats :)

1x225 kg deadlift is echt wel sterk! Nice man. :D

niet zo negatief

Sumo deads scheelt bij mij ook enorm per dag man, kan zo 15-20 kilo schelen als ik een mindere dag heb. Goeie arch trouwens bij die bench, techniek ziet er goed uit.

jmmr gokhann, toch sterk , doorblijven knallen nu!;)

Hoe kan dit nou een k*ttraining zijn:D alles ging precies gewoon lekker zo te zien:p
gwn opletten bij het laden... en waarom meteen van 180 naar 225? of moet die 205 daar nog tussen staan?

Terug
Naar boven